تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

ملکه زیبایی برزیل گم شده است

داريوش رجبيان
dariusrajabian@gmail.com

برای شنیدن فایل صوتی اینجا را کلیک کنید


عکس از AFP

دیروز پلیس بین‌الملل جستجوی «تایزا تومسن» ملکه‌ زیبایی برزیل را که مفقود‌الاثر شده، آغاز کرد. بیم آن می‌رود که این بانوی زیبای ۲۴ ساله در لندن ربوده شده. پدر و مادر «تایزا» از سپتامبر سال گذشته تا کنون با دخترشان تماس نداشتند و دفعه‌ آخری که با او تلفنی صبحت کردند، «تایزا» در لندن بود. دیشب پدر و مادرغمزده «تایزا» در شبکه سراسری تلویزیون برزیل از همه خواستند که کوچکترین اطلاع موجود در مورد دخترشان را بهشان بدهند. «آنتونیا و آنجلا تومسن» گفته‌اند که طی آخرین تماس تلفنی با «تایزا» احساس‌شان این بوده که دخترشان در معرض خطر قرار دارد. پلیس برزیل به‌همراه اینترپل و مقامات بریتانیایی تلاش می‌کنند در این قضیه سرنخی پیدا کنند. «تایزا تومسن» دانشجو پیشین رشته روزنامه‌نگاری سال ۲۰۰۲ تاج ملکه‌ زیبایی برزیل را به‌سر نهاد و سال ۲۰۰۳ در مسابقه جهانی زیبایی از کشورش نمایندگی کرد و بعد از آن به لندن نقل مکان کرد تا بعنوان مدل شغلی پیدا بکند. اگر از «تایزا تومسن» اثر و رد پایی دیدید، لطفا به متفرقات ناسیاسی رادیو زمانه خبر بدهید.

بوسه های پولساز

یک دختر نوجوان توی ایالات فلوریدای آمریکا بعد از اینکه در حال بوس و کنار با یک پسر جوان در خودرو گیر پلیس می‌افتد، حدود ۳۳هزاردلار غرامت دریافت می‌کند. دلیل دریافت این غرامت ۵ رقمی، نه بوس و کنارش بوده و نه گیرافتادنش، بلکه تنبیهی بوده که مامور پلیس به او اعمال می‌کند و از او می‌خواهد پیراهنش را دربیاورد و بالا و پایین بپرد. صداقت کلام این دختر جوان با استفاده از دستگاه دروغ‌یاب سنجیده شد و دختره با یک چک ۳۳هزاردلاری به خانه‌اش برگشت. افسر پلیسی که هنگام بالاـ پایین پریدن دختره چراغ‌قوه را سمت او گرفته بود، از نیروی انتظامی اخراج شد. امیدوارم این حادثه برای این دختر نوجوان درس بدی ندهد و فکر نکند از همین راه می‌شود بازهم پول درآورد.

مار سگ‌خوار

ولی مقامات دادرسی مالزی در معضل چگونگی تنبیه یک مار غول‌آسا گیر کرده‌اند که همانندش در دنیا اندک است. ماری که به درازی یک میدان تنیس است و ضخامت‌اش به پهنای یک درخت چنار، دست‌کم ۱۱ سگ نگهبان یک تاکزار‌ را در یک حمله فرو برده. اگر مردم روستا به داد سگها نرسیده بودند و مار را به نحوی مهار نکرده بودند، معلوم نبود به سر خود مردم روستا چه بلایی می‌آمد. مار هفت‌متری در حال گوارش ۱۱سگی که بلعیده بود، به مقامات حفاظت از محیط زیست مالزی تحویل داده شد.

عصبانيت شورتی

و یک مرد عصبانی در کرواسی که داشت لباسهای کهنه‌اش را در باغچه خانه‌اش آتش می‌زد، تصادفا کل خانه‌اش را قربانی حریق کرد و الان بی‌خانمان، دودست زیر چانه‌اش نشسته و به مقامات پلیس علت این کارش را توضیح می‌دهد. «ایوو یوربیچ» ۵۵ساله در شهر زاگرب کرواسی به پلیس گفت که توی بساط اش هرچه دنبال یک جفت شورت تازه گشته، پیدا نکرده. سرانجام از فرط عصبانیت بلند شده و لباسهایش را آتش زده و حالا هم از لباس و هم از خانه‌اش محروم است. اگر آقای «یوربیچ» موفق شد خانه‌ تازه‌ای بخرد و آنجا یک جفت شورت

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)