تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

راه‌اندازي سايت ائتلاف اصلا‌ح طلبان براي انتخابات شوراها


ائتلاف اصلاح‌طلبان براي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا سايتي را با نام «شهر فردا» راه‌اندازي كرده است كه سردبير آن محمدقوچاني سردبير روزنامه توقيف شده شرق است. اين سايت كه طراحي آن به شكل روزنامه است، قرار است علاوه بر انتشار اخبار مربوط به انتخابات، در موضوعات مختلف اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي به تحليل مسائل و مشكلات شهري بپردازد.

گفت و گو، گزارش سیاسی، یادداشت، گزارش ویژه، گزارش شهرستانها، محله ها، تجربه شورا، شهر فرنگٍ، صدای دیگر، اخبار انتخابات و حقوق شهروندان به علاوه طرح روز موضوعات مختلف اين سايت را تشكيل مي‌دهند. سايت شهرفردا در روز نخست فعاليت، مطلب اصلي خود را به گفت و گو با محمدعلي نجفي يكي از كانديداهاي ائتلاف اصلاح‌طلبان و كارگزاران اختصاص داده است. او در اين گفت‌وگو عنوان كرده است: «نمي‌خواهم وارد مباحث سياسي شوم اما اخباري درباره شهرداري تهران در دوران شهرداري آقاي محمود احمدي‌نژاد شنيده مي‌شود كه بايد تكليف آن روشن شود. چون هنوز هيچ چيزي ثابت نشده حكمي صادر نمي‌كنم اما اگر به گروه تحقيق و تفحص مجلس اجازه داده شود وارد تحقيق و بررسي شوند تكليف اين مسائل هم روشن مي‌شود.» او هزينه كردن بخشي از درآمدهاي شهري تهران در ساير شهرهاي كشور، هزينه‌هاي بدون سند و تخصيص اعتبار به مراكزي كه در تبليغات انتخابات رياست جمهوري فعال بوده‌اند را از جمله اين موارد دانسته است: «اگر اين اخبار درست باشد از نظر منطقي، عقلي، قانوني و شرعي بر آن اشكال وارد است.»

ائتلاف اصلاح‌طلبان قرار است تا اواخر هفته ليست نهايي خود را اعلام و تا هفته ديگر علاوه بر سايت، ويژ‌ه‌نامه‌هايي را در روزنامه‌هاي كثيرالانتشار منتشر كند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

اصلا‌طلبان اشتباه است اصلاح‌طلبان درست است. اوضاع نوشته‌های شما از نظر املاء، فاصله‌گذاری میان واژه‌ها و کابرد «ی» و «ک» عربی بجای فارسی خیلی خراب است. واقعاً مایه تأسف است.
:: سپاس از تذکرتان. اصلاح شد- زمانه::

-- فرهاد ، Nov 21, 2006

you should also include the the address to shahre farda website
thanks

-- Abneek ، Nov 22, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)