تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

کهت میان، با دی وی دی جدید

131436.jpgگروه متال زیر زمینی «کهت میان»، نخستین دی وی دی خود را با نام «ایستگاه آخر» که در یک استودیو خانگی ضبط شده بود منتشر کرد.

اگرچه این گروه به پخش دی وی دی خود در فروشگاههای تهران امیدی ندارد اما تصمیم دارد با بستن قرارداد با یک کمپانی آمریکایی این اثر را در آمریکا منتشر کند. این دی وی دی شامل تمامی قطعات آلبوم اول این گروه به نام اکسیر است.

eksir.jpg«اکسیر» نخستین اثر بدون کلام کهت میان با مجوز وزارت ارشاد سال گذشته منتشر شد و اعضای گروه را به فعالیت در ایران امیدوار کرد اما با لغو کنسرتهای این گروه و عدم صدور مجوز برای آلبوم دوم، وانیک وارطانیان درامر گروه برای تحصیل از ایران رفت و کهت میان در جست و جوی درامری دیگر فعالیت های خود را ادامه داد و همایون مجدزاد و اردوان انزابی‌پور، اعضای اولیه آن، آلبومی دونفره را ضبط کردند که قرار بود تا پایان تابستان امسال به فروشگاههای موسیقی بیاید اما مجالی برای انتشار پیدا نکرد.

هچنین تلاش این گروه برای خواننده‌ای توانا که به زبان انگلیسی بخواند، بی نتیجه بود و مجدزاده و انزابی‌پور خود دست به کار تهیه چند قطعه با کلام شدند.

کهت میان از گروههای محبوب متال در ایران است و کنسرتهایش در تهران و بخصوص تالار فارابی دانشگاه هنر همیشه با استقبالی بی نظیر مواجه می شد. این گروه تابستان سال گذشته کنسرتی را در کیش برگزار کرد که در شب دوم اجرا به دلایل نامعلومی لغو شد.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.