تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

قوه قضاییه حاجت

Download it Here!

محمود احمدی‌نژاد خواستار تغییر قانون اساسی شد. نامبرده به خاطر علاقه زیاد و بی بدیل مردم کشورمان به ایشان پیشنهاد کردند رئیس جمهوری مادام‌العمر شود چون برای تحکیم مردم‌سالاری دینی مهم است و میزان رای "املت" است. املت غذایی است تخمی-سیاسی، ببخشید تخم مرغی-سیاسی که همه چیز در آن قاطی پاطی می‌شود و کسی نمی‌فهمد چه کورده و چه به خوردش داده اند.

با عنایت که ما انقلاب کردیم که از شر چهره‌های دائمی خلاص شویم، اما دچار رهبری مادام‌العمر شدیم، پیشاپیش حمایت انجمن‌های وابسته به کلاغستون، از جمله گاوستون و الاغستون را از ریاست جمهوری دائمی آقای احمدی‌نژاد اعلام می‌کنیم!

البته کارشناس کلاغستون معتقد است که این ادعا عملا کار ستاد موسوی بوده تا با طرح این نکته، مردم از ترس احمدی‌نژاد به موسوی راضی شوند. اصولا امت همیشه در صحنه همیشه از انتخاب‌های خود در شرایط ترس و اضطراب رضایت زیادی داشته‌اند. از جمله انتخاب همسر!

مهدی کروبی در وزارت کشور حاضر نشد صفحات میانی شناسنامه‌اش را به خبرنگاران نشان دهد تا بفهمند چند زن دارد. با عنایت به این نکته که عطا مهاجرانی مشاور ایشان شده است، از آقای کروبی درخواست می‌شود برای رفع سو تفاهم هر چه زودتر شناسنامه خود را به همه خبرنگاران نشان دهد که غفلت موجب سفر اجباری به لندن خواهد شد و آقای مهاجرانی نمی‌تواند برای آقای کروبی آنجا کاری بکند!

نوچه‌ها و شاگردان دکتر سروش وی را مجنون خواندند. به دنبال حمایت دکتر سروش از مهدی کروبی و نامناسب خواندن میر حسین موسوی، برادران مشارکتی که از زمان انقلاب فرهنگی نوچه سروش محسوب می‌شده‌اند دجار سوزش شدید در بخش‌هایی شدند که از ذکر آن نقاط پسین معذوریم. به دنبال این حمایت دکتر سروش، دکتر ملکیان که از موسوی حمایت کرد، ناگهان برترین فیلسوف قرن خوانده شد که به ایشان توصیه می‌کنیم به همراهان جدیدشان که پیش از این همراهان دکتر سروش محسوب می‌شده‌اند چندان دل نبندند. در ایران تاریخ مصرف قهرمانان یک کمی کم است!

میرحسین موسوی گفت بیست سال احساس خطر نکردم، به همین دلیل کاندیدا نشدم. ظاهرا برادر موسوی به دلیل عدم اطلاع از قتل نویسندگان و روشنفکران و نابودی بودجه و استقراض شدید در دوران هاشمی و قتل‌های زنجیره‌ای و از بین رفتن آزادی بیان و وابستگی شدید به بنزین و غیره، کک مبارکشان نگزید تا همین الان. کلاغستون نسبت به صلاحیت کک آقای میرحسین موسوی که بلد نیست کی بگزد شدیدا معترض است!

رکسانا صابری آزاد شد. نامبرده که تا پریروز جاسوس آمریکا بود و امنیت ملی را تهدید می‌کرد، ظرف چند ساعت بی‌گناه تشخیص داده شد و رفت خانه فک و فامیلش. اصولا آدم به اعتبار دادگاه انقلاب و دستگاه امنیتی نظام مقدس یک جورهایی افتخار می‌کند که اینقدر دقیق کسی را محکوم می کنند و دو روز بعد با یک فشار بین‌المللی طرف آزاد می‌شود. به این می‌گویند استقلال و شعور قضایی. تحلیل‌گر کلاغستون معتقد است که اسم این قوه را اگر بگذارند قوه قضاییه حاجت البته مناسب‌تر خواهد بود!

ایران اتهام بهره‌برداری از مصائب فلسطین را رد کرد. وزیر خارجه انگلستان ایران را متهم کرده بود که برای جنگولک بازی در عرصه بین‌المللی ماجرای هالوکاست و فلسطین و غیره را علم می‌کند. البته لازم به ذکر است که مصائب فلسطتینی‌ها بیشتر می‌خورد توی سر ایرانی‌ها و تبدیل مصائب ایرانی‌ها می شود. به عنوان مثال اگر کسی در رسانه‌های داخلی از طرح صلح دولت فلسطین با اسرائیل دفاع کند، احتمالا به دو بار سنگسار و سه بار اعدام و چهار بار همنشینی با فاطمه رجبی محکوم خواهد شد که این آخری سخت‌ترین نوعش می‌باشد!

مقام معظم رهبری فرمودند، بسیاری از سخنان کاندیداها واقعیت ندارد. منظور معظم له البته این است که حرف‌های یک کاندیدا موسوم به احمدی‌نزاد واقعیت دارد و حرف بقیه البته مفت است. به گزارش خبرنگار ما مرحوم پینوکیو این سخن مقام معظم رهبری را تایید کرد.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

ای وول !!
سپردم اگه یه وخ اومدی شیراز ، بدم دست طلا بیگیرن .

-- چپ شیرازی ، May 13, 2009

آقای کوثر زنده باشی‌ با این طنزت، داستان املت اشک ما رو از خنده در آورد،امیدواریم موسوی انتخاب بشه،به هر صورت تفاوت نیم کیلو.... با یک کیلو هنوز نیم کیلوه،نظرت چیه

-- mamali ، May 13, 2009

bayad dahanesh ra por morwarid konan

-- HAMID ، May 13, 2009

rafti oonvar nafaset az jaye garm dar miad !!!

-- بدون نام ، May 14, 2009

kheyli bahal bood mese hamishe merci

-- بدون نام ، May 14, 2009

سلام
اجازه لینک میفرمایید؟
خوشحال میشم نظر بدید

-- مقدم ، May 19, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)