تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

در سنه ماضی اتفاق افتاد - ۱

Download it Here!

سيد محمد خاتمی تقويمش را گم کرد و دروغ ۱۳ را ۱۰ روز زودتر گفت. وی طی سخنانی گفت که در حکومت جمهوری اسلامي، مردم می​توانند با رای خود حکومت را عوض کنند. لازم به ذکر است که بعد از شکست اصلاح​طلبان در انتخابات مجلس، خاتمی دچار يک نوع شوک شده و تازگی​ها حرف​هايی می زند که خيلی به گروه خونش نمی​خورد. اصولا در حکومت نظامی هر کسی يک کمی در باب تغيير نظام و حقوق بشر و غيره اظهار نظر کند، ابتدا چند مدتی بازجويی و بازداشت، و هر از گاهی بايد برود هتل برای زيارت آقايان، بعد هم اگر صراطش مستقيم نشد، يک کمی دچار قتل زنجيره​ای می​شود. اما فعلا چون مقام​های نظام می​دانند حال آقای خاتمی اندکی خوش نيست تا اين لحظه کسی مزاحم او نشده است.

معجزه هزاره سوم اعلام کرد، معلوم نیست اصلا در ماجرای۱۱ سپتامبر هواپیما به برج‌های دوقلو زده باشد و برج‌ها افتاده باشند و اصلا کی گفته ۳۰۰۰ نفر آدم کشته شده‌اند و اینها همه کار هالیوود است.

به دنبال انفجار در یک حسینیه در شیراز، دولت نخست اعلام کرد این انفجار تصادفی بوده، بعد اعلام کرد که تصادفی نبوده، بعد اعلام کردکه کار استکبار جهانی بوده، بعد اعلام کرد که کار بهایی‌ها بوده. ظاهرا وزارت فخیمه تعدادی را دستگیر کرده اما دلیلش را گذاشته بعدا پیدا کند، گویا بازداشت شدگان بهایی پیش از انفجار دستگیر شده بودند، و از معجزات نظام مقدس این است که کسی که زودتر بازداشت می‌شود و در زندان است، می‌تواند از سلول انفرادی یک حسینیه را منفجر کند.

غلامحسین الهام اعلام کرد، در هر بستری که لازم باشد خدمت خواهم کرد. خانم فاطمه رجبی هم ایشان را مورد ضرب و شتم قرار داد و گفت غلط کردی به بستر دیگران بروی و به خدمت‌رسانی مشغول شوی! همین بستر خودمان را بچسب!

وزیر کشور برکنار شد. علت برکناری ایشان عنوان نشد اما به نظر می‌رسد رای آوردن تعدادی از اصلاح‌طلبان و طرفداران قالیباف در انتخابات مجلس علت این تصمیم بوده باشد. در مجلس امام زمان که غیر خودی راه نمی‌دهند که!

در سالگرد انقلاب فرهنگی، بیشتر آیات عظام خواستار اسلامی شدن دانشگاه‌ها شدند. البته این نکته که انقلاب فرهنگی در دانشگاه‌ها باعث شباهت این مراکز از باب محتوایی به مستراح مساجد شده شدیدا مورد قبول حضرات است.

آقای پالیزدار، عضو کمیته تحقیق و تفحص که اطلاعاتی در مورد آیت الله یزدی و امامی کاشانی از اهالی شورای نگهبان منتشر کرد، در باره سهم شرکت‌های نفتی مرتبط با انصار حزب‌الله و آیت‌الله جنتی، مالک شورای نگهبان سکوت کرد. همچنین نامبرده در مورد گم شدن چند صد میلیارد تومان در دوران شهرداری آقای احمدی‌نژاد اصلا چیزی نگفت. اصولا افشاگری در ایران همیشه نصفه و نیمه است و بعد از رسیدن به توافق، همه چیز به خوبی و خوشی پیش می‌رود. چند سال پیش هم بهزاد نبوی قبل از رسیدن به توافق با آقای جنتی در مورد نفت و عسلویه، قرار بود شدیدا افشاگری نماید که بعد از چند بار کله پاچه خوردن و دید و بازدید، نامبرده دچار آلزایمر شد و گفت، کی بود، کی بود ما نبودیم!

ایران و زیمبابوه، محبوب‌ترین کشورهای عضو کنفرانس جهانی غذا در رم اعلام شدند. برای شام آخر، ایتالیا میزبان این اجلاس از احمدی‌نژاد و موگابه دعوت نکرد. ظاهرا آقای برلوسکونی ترسیده که مبادا آنجا هم ریاست جمهوری ایران هاله‌اش را روشن کند و مثل دانشگاه کلمبیا، علائم ظهور بیرون بزند و مشت محکمی بر دهان همه وارد شود.

رئیس جمهوری گفت در سفر ایتالیا می‌خواستند او را با اشعه ترور کنند. ظاهرا تنها تاثیر اشعه، غیب شدن هاله نور ایشان بوده است. وی همچنین گفت که در سفر عراق می‌خواسته‌اند او را بدزدند! ظاهرا در عراق بچه‌دزدی شدیدا رواج دارد...

به دنبال تعرض یک مقام دانشگاهی به یک دختر دانشجو و انتشار فیلم آن روی یوتیوب، وزیر علوم اعلام کرد که دختر دانشجو مفسد بوده که بدون روسری در فیلم ظاهر شده. وی معاون دانشجویی دانشگاه زنجان را قربانی یک توطئه معرفی کرد. از دختران دانشجو که مسوولان دانشگاهی قصد خیر داردند و می‌خواهند به ایشان تعرض کنند درخواست می‌شود بنا به گفته مرحوم ایرج میرزا، صورت را خوب محکم بگیرند تا مسوولان محترم کار خود را صورت دهند. روزنامه کیهان که خیلی هم در مورد تعرض کلامی یک استاد دانشگاه به روسری یک دانشجو غیرتی شده بود، در مورد تعرض به دختر دانشجو در زنجان اعلام کرد که این دختر خودش به زور رفته بود به اتاق استاد متعهد و بسیجی و پیراهن او را در آورده بود و می‌خواست به این استاد تعرض کند و از همکلاسی‌های خود خواست بود که با فیلمبرداری از این صحنه اسلام و مسلمین را داغدار کند. تا کنون هیچ نهاد دانشجویی متعهد آبادگر و بسیچ دانشجویی و غیره که خیلی زود برای دفاع از ارزش‌ها زمین و زمان را تعطیل می‌کنند، اعتراضی به مسوولان دانشگاه نکرده‌اند. یکی از مسوولان بسیج دانشجویی که نخواست نامش عنوان شود به کلاغ‌ها ما گفته است که مگه چی شده؟ مگه بار اوله؟

با افزایش میزان تعرض مسوولان به خواهران در محیط‌ها آموزشی، از این پس این مراکز به محیط‌های "آمیزشی" تغییر نام خواهند یافت. وزارت آمیزش و پرورش اعلام کرد برادران و مسوولان عزیز دانشگاهی البته بهتر است برای رفع حاجات لازمه به خانه‌های عفاف در بیرون دانشگاه تشریف ببرند تا حواس دانشجویان زیادی پرت نشود. وزارت بهداشت درمان و آمیزش پزشکی(آموزش پزشکی سابق) از کلیه مقامات دانشگاه که قصد تعرض به دانشجویان را دارند تقاضا کرد مسائل بهداشتی را رعایت کنند. این وزارت‌خانه قرار است دستورالعمل تعرض بهداشتی در محیط‌های دانشگاهی را به تمامی مدیران ارسال کند. از خواهران گرامی نیز درخواست می‌شود برای رفع هر گونه سو تفاهم، قبل از رفتن به اتاق مسوولان دانشگاه و غیره، حتما لباس جنگی و کلاه‌خود و سپر و غیره همراه خود داشته باشند!

هاشمی رفسنجانی گفت، روحانیت به عنوان مادر نظام نمی‌تواند فرزندش را رها کند. کلاغستون از اینجا بود که فهمید علت زیاد شدن فحش و ناسزا به مادر نظام چه بوده!


ب

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

در اعتراض به شکنجه در معنای عام، به احترام امید رضا میر صیافی و همدردی با خانواده و دوستانش و کلیه انسانهای آزاده ؛ بجای شکنجه شدن در این برنامه سکوت میکنم. این سکوت کامل چند دقیقه ای را به انسانیت بدهکارم.

-- بدون نام ، Mar 29, 2009

در سفر عراق می‌خواسته‌اند او را بدزدند! ظاهرا در عراق بچه‌دزدی شدیدا رواج دارد...

درود
به بچه ها و کودکان توهین نکنید
یعنی چی تا می خواهید حماقت و احمقیت کسی رو بگویید می گید بچه یا کودک یا این دست کلمات

جایگزینش هر چیزی باشه بغیر کلمه بچه یا کودک ..
اگر می خواهید از کودک و بچه برای صفت در نوشتار استفاده کنید بهتر است
برای انسانهای صادق و درستکارو راستگو بکار بیاید
بنویسید در عراق...(هر چی دیگه ) دزدی یا... دزدی رواج دارد

-- فرشته ، Mar 30, 2009

رفسنجانی، حیله گر مقتدر حکومت اسلامی گفت؛ روحانیت به عنوان مادر نظام نمی‌تواند فرزندش را رها کند. پس معلوم شد چرا تعداد ... ها رو به افزایش است، طوریکه به کشورهای عرب همسایه نیز صادر می شود. حتماً بخاطر اینکه به برادران عزیز مسلمان در آنطرف آب بد نگذرد! عجب مامان مهربونی داره این نظام! همیشه در خدمت...

-- Maman Slam ، Mar 30, 2009

« سیاست عین دیانت »؟!
"سیاست"ورزٍ اسلام زده تنها قادر است با ذهنیت ابتدایی ترین نیازهای جنسی به پدیده ها بنگرد و آنان را توسعه دهد.
بمعنای دقیق، سیاست یعنی جواب به نیاز ابتدایی خود! مابقی نشخوارِ پریشان و محتلم شده ی دست آورد دیگران است. گویا هر چاهی چاه زم زم است.
در سی سال گذشته بیشتر از کافی بالا و پائینِ یکدست این "سیاست" تیز و قبراق به نمایش در آمد. هنرها و ادبیاتش هم تبلور همین جادوی بدوی است. چه توسط سران این نظام و چه فرزندان خلفِ پنهان و آشکار فرهنگی اش.
در اینجا دروغ و راست یکیست! و چون « آزموده را آزمودن خطاست »، نه شنیدن دارید و نه خواندن.
بمناسبت جادوی 13 فروردین تان!

-- بدون نام ، Apr 2, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)