تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

عدد مقدس ۵۴

Download it Here!

محمد علی ابطحی به ستاد کروبی پیوست. نامبرده هرچه تلاش کرد سمتی، چیزی از میرحسین موسوی بگیرد، میرحسین و رفقا تحویلش نگرفتند که نگرفتند و مجبور شد برود میرزا بنویس شیخ مهدی کروبی شود. گفته می شود تعدادی از اعضای کارگزاران و و مشارکت که هیچ شغلی به آنان نخواهد رسید نیز در ستاد کروبی رویت شده‌اند.

مدیر عامل بانک ملی برکنار شد. ظاهرا نامبرده انتظارهای ستاد محمود احمدی‌نزاد را خیلی برآورده نکرده بود. از مدیران عامل دیگر بانک‌ها تقاضا می‌شود وام‌های بلاعوض خود را هر چه سریع‌تر به آقای مهرداد بذرپاش، مدیر رایحه خوش بفرستند که غفلت موجب برکناری است!

مجلس اعلام کرد که دولت در سال ۸۶، ۵۴ درصد بودجه را خودسرانه مصرف کرده است. اصولا وقتی جماعت خودسر وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه وزیر و مدیر کل بشوند، همین می‌شود. البته لازم به ذکر است که این تخلف ۵۴ درصدی ظاهرا مورد حمایت مقام معظم رهبری و شورای مقدس نگهبان قرار گرفته است و اعتراض نمایندگان به این تخلف موجب ناراحت شدن امام زمان خواهد شد. مرحوم آیت‌الله مشکینی این مجلس آبادگران را مجلس منتخب و منتصب امام زمان دانسته بود.

نتیجه مبارزه دولت احمدی‌نژاد با فساد مالی و اداری اعلام شد. ایران در چهار سال مدیریت ایشان ۵۴ پله در جدول سلامت اداری سقوط کرد. لازم به ذکر است که وقتی ایران قصد مبارزه نداشت، ما میزان فسادمان دست نخورده باقی مانده بود، اما تلاش دولت مورد تایید مقام معظم رهبری و مملکت سلامی را اندکی فاسدتر کرد که احتمالا این فساد مورد تایید از نوع فساد مقدس است که حتما در حوزه علمیه قم به عنوان یکی از دروس خارج به طلاب عرضه خواهد شد. کلا در ایران، روی هر هر چیزی که دست می‌گدارند، یک جورهایی می‌شود!

کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که زیر سوال بردن نهاد مقدس شورای نگهبان (ع) برابر ارتداد است و اهانت کنندگان حتما سوسک خواهند شد. چندی پیش برخی مقامات سابق سن زیاد آیت‌الله جنتی را زیر سوال برده بودند که نامبرده در سن بازنشستگی تازه وارد شورا شده بود و از آن تاریخ شونصد سال می گذرد و ایشان به جای استراحت در خانه سالمندان، در شورای نگهبان مستقر شده است. حضرت آیت‌الله چندی پیش فرمودند که انتخابات عامل براندازی است و با این حساب چون شورای نگهبان ناظر بر این براندازی است و تاییدش می‌کند، پس جناب آیت‌الله حتما خودشان برانداز هستند. قرار است این نکته فلسفی در جلسات بحث آیت‌الله حسنی به بحث گذاشته شود. آیت‌الله حسنی بزرگترین گاودار شمال غرب کشور می‌باشد.

پسر برانداز آیت‌الله خزعلی که رفیق گرمابه و گلستان یک آقایی به نام سعید امامی نبوده، در وبلاگ خود یک نظر سنجی گداشت برای رای مجدد مردم به جمهوری اسلامی که ۹۶ در صد رای منفی دادند. با فرض اثر گداری فرضیه تکاملی داروین پیشنیبی می‌شود در طی سال‌های آینده حسین شریعتمداری نیز وبلاگ بزند و نظرسنجی هم بکند علیه نظام مقدس. با این اوصاف اگر مرحوم سعید امامی شربت شهادت، ببخشید جام نظافت سرنکشیده بود احتمالا به شبکه براندازی پیوسته بود که لابد اسمش می شد شبکه مضلین ۴.

البته تحلیلگر کلاغستون معتقد است تکامل در نظام مقدس بارها به اثبات رسیده است، از اصلاح طلب شدن برادران اطلاعاتی اندکی خشن دهه شصت مثل سعید حجاریان و بعضی برادران سازمان مجاهدین بگیرید در دوران اصلاحات تا دیپلمات شدن معاونین وزارت اطلاعات در دوران احمدی‌نژاد...

گشت ارشاد دولت تعیین می‌کند. به گزارش خبرنگار ما، روز گذشته آقای کروبی اعلام کرد وقتی من رئیس جمهور شدم، گشت ارشاد خود به خود تعطیل می‌شود. چندی پیش نیز میرحسین موسوی گفته بود گشت ارشاد را تعطیل می‌کند. البته لازم به ذکر است که تعطیل شدن گشت ارشاد مستلزم این است که مقام معظم رهبری اختیارات خود را به وزیر کشور دولت آینده تفویض کنند و در غیر این صورت، کاندیداهای محترم در صورت پیروزی در انتخابات به سرنوشت آمریکا دچار خواهند شد. بنا به فرمایش امام راحل، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

بزرگ طناز مردا که تویی!

-- D ، Apr 13, 2009

درود و دو صد درود !!!!
خسته نباشيد ! واقعاً دستتان درست كه هر شب براي دقايقي لبخند بر لبانمان مي نشانيد!
در انتظار « در سنه ماضي اتفاق افتاد - 2 » هستيم !!!
بدرود طنّاز گرامي !

-- كژوان ، Apr 13, 2009

آقااین قسمت آخرش "گشت ارشاد دولت تعیین می‌کند." خیلی باحال بود
خسته نباشید
ممنون

-- داریوش از هند ، Apr 14, 2009

سلام عمو جان، کجایی نیستی چند وقته

-- saba ، Apr 19, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)