تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

بخشنامه طنز میرحسین موسوی

Download it Here!

میر حسین موسوی طی بخشنامه‌ای، از همه طنز نویسان و طنز پردازان خواست، پیش از انتشار هرچیزی علیه رقبا و منتقدین ایشان، رونوشت مطلب خود را نزد ستاد وی بفرستند و محرمعلی‌خان ستاد، پس از بررسی و در صورت تایید، اجازه انتشار آنرا صادر کند.

اصولا آقای موسوی که بعد از بیست سال خوابیدن در غار اصحاب کف!! به تازگی بیدار شده، هنوز تابع اصول روزنامه جمهوری اسلامی عهد دیاژانوس است. از همکاران ایشان درخواست می شود نامبرده را روی دور تند بگذارند!

میر حسین موسوی روز گذشته در دیدار با روزنامه‌نگاران، از آزادی بیان دفاع کرد و گفت که همه روزنامه‌نگاران باید آزاد باشند هرچه ایشان(میرحسین) می‌پسندد منتشر نمایند. وی همچنین گفت می‌توان آزادی بیان را کوپنی کرد که خیال همه بابت توزیع آن کاملا راحت باشد. بهزاد نبوی، تئوریسین کوپنیسم قرار است ترتیب انتشار کوپن‌های آزادی بیان را هرچه سریعتر منتشر کند. با این ترتیب کسی بیشتر از کوپنش حرف نخواهد زد!

آقای کروبی چند روزی است لالمونی گرفته است. روز گذشته غلامحسین کرباسچی، سر واکس زن ستاد وی در خانه عبدالله نوری رویت شده و مشغول واکس زدن کفش‌های وزیر اسبق کشور بوده است. خانم کروبی نیز رفته خانه کرباسچی و بعد از اندکی بی‌آبرو بازی در آوردن، جیغ کشیده و گفته است که واکسی هم واکسی‌های قدیم!

به دنبال افشای پروژه سیب‌زمینی‌های انتخاباتی که قرار بود پیش از انتخابات از سوی ستاد احمدی‌نژاد میان مردم توزیع شود سیب‌زمینی‌های وارد شده فعلا شدیدا باد کرده است. پیشنهاد می‌شود ستاد احمدی‌نژاد از این به بعد به جای سیب‌زمینی چس‌فیل توزیع کند که نه خراب می‌شود، و در عین حال سبک است، به کارهای دولتش در امور فیل‌ترینگ هم می‌خورد و شورای نگهبان هم ظاهرا با هرچیزی که از فیل بیاید بیرون مشکلی نخواهد داشت!

یک نماینده مجلس که گفته بود دولت نهم اندکی زیادی دروغ می‌گوید و دروغ در دولت نهم مباح شده، سوسک گردید. خبرگزاری‌های فارس و ایرنا از این به بعد عکس‌های این نماینده را شطرنجی می‌کنند چون اندکی س ک س ی است! وی با اتهام زدن به ااقای کردان، وزیر سابق کشور گفت دولت نه تنها دروغ می‌گوید،که مجلس انرا تایید هم می‌کند. این نماینده هنوز خودکشی نشده شده است.

پالیزدار که پس از انداختن پوست موز (یاخربزه!) جلوی خود اندکی لیز خورد و زندانی شد، در زندان سکته کرد. مقام‌های زندان هنوز اعلام نکرده‌اند نامبرده قرص زیادی خورده یا قرص زیادی به او خورده‌اند یا داروی نظافت زندان اندکی دوزش زیاد بوده است.


مادر یک فعال کمپین ضد مردسالاری یک میلیون نفره به مجرد بیرون آمدن از زندان دخترش، جان خود را از دست داد. از دادگاه انقلاب و قوه محترمه قضاییه درخواست می‌شود برای حفظ سلامتی خانواده زندانیان، فعلا همه را همانجایی که هستند نگه دارد که غفلت موجب پشیمانی است!

رکسانا صابری متهم به جاسوسی شد. وی که علیرغم حمایت‌های مقام‌های زندان و درخواست بازجو حاضر نشده بود مثل بچه آدم داروی نظافت سر بکشد یا سرش را بزند به جسم سخت و یا خودش را اندکی دار بزند یا قرص قلب زیادی بخورد تا سکته کند، متهم شده که از طریق انتشار علنی اخبار برای قدرت‌های بزرگ جاسوسی کرده است. از جاسوس‌های بیگانه که اسم خودشان را گداشته اند خبرنگار درخواست می شود برای اینکه مجبور نشوند از هتل آزادی بروند هتل اوین درخواست می‌شود هرچه سریع‌تر راهی فرودگاه امام شوند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

سلام كلاغه
چرا اينقدر غلط ميكني املايي؟
پوست آقاي پاليز دار گويا خربزه بوده !!!!
---------------
کلاغستون: باز این آقوی نیک آهنگ با چشم بند نوشت!

-- محسن ، Apr 10, 2009

واقعا مطلب مزخرفی بود. همه چیز را قاطی پاتی کرده. یک مقدار وقت مطالعه داشته باشند بهتر است.....
----------------

کلاغستون: به چشم برادر ادمونتونی!
کلا، کلاغستون که شمو احتمالا خیال کردین قبض و بسط فلسفی باید باشه، یک کلاغ چهل کلاغه کاکو جونی، شمو تشریف ببرید قسمت آقوی عبدی کلانتری، مشکلت حل میشه!

-- حسن ، Apr 10, 2009

خیلی خنده شد دم عالی گرم

-- میرچهار ، Apr 10, 2009

salam sitetun aaaaaaaaaaliye ey vall kolli halkardam

-- abool ye dool ، Apr 11, 2009

آقا اون اصحاب کف رو عشقه!

-- سپهری ، Apr 11, 2009

جان عمه ات بس کن این گیر دادنت به موسوی رو.دیواری کوتاه تر پیدا نکردی؟این آدم صد شرف داره به خیلی ها.درضمن غار درسته نه قار

-- بدون نام ، Apr 11, 2009

سلام
بامزه می نوسین البته قلم من هم توی طنز خوبه ولی بدون تواضع مال شما(البته منظورم قلمه) خیلی عالیه.اگه کمکم کنی و کتاب یا سایت یا هر چیز دیگه که کمکم کنه به صورت اصولی طنز بنویسم رو بهم معرفی کنی خیلی ممنون میشم.اگه می خوای معرفت رو تمام و کمال اجرا کنی نظرت رو لطفا برام ایمل کن

-- رضا ، Apr 11, 2009

چاوز زحمت ذرت ها رو می کشه ، محمود جونم زحمت درست کردن چس فیلا ، اما مواظب باشین اگه خوردین دچار سرنوشت بعضی ها نشین که دم عیدی به خاطر کاپشن محمودو افتادن مردن !!

-- چپ شیرازی ، Apr 11, 2009

کرباسچی سر واکس زن کروبی، خیلی جالب بود

-- saba ، Apr 11, 2009

بسیار جالب بود
خسته نباشید

-- داریوش از هند ، Apr 11, 2009

آبروی هر چی شیرازیه بردی!
حاضری برای مطرح کردن خودت به همه عالم و آدم متلک بیاندازی!

-- آرش پروا ، Apr 11, 2009

جام جم:"امتناع ۸۰ درصد دستگاه‌ها از ارزیابی مدارک مدیران"
یعنی 80 درصد مدیران و وزرا سیکل میباشد خدا مدیریت اون کشور را بخیرکند
ایران : "در حدود هفت هزار دستگاه سانتریفیوژ در نطنز نصب کرده‌است."
به رییس جمهور پیشنهاد میکنم بره نطنز از اول این سانتریفیوژها را بشمارد چون باز فتوشاپی زیادش کردند.

-- بدون نام ، Apr 11, 2009

خيلي بي مزه بود .

-- بدون نام ، Apr 11, 2009

harf nadasht!!!!

-- barandaz ، Apr 11, 2009

برای نخستین بار در جهان اینترنت در بعضی سازمانهای استان سمنان قطع شدوسپس رایت سی دی ممنوع شد و در مرحله بعد دهان کارمندان را احتمالا چسب خواهند زد .

-- omid ، Apr 23, 2009

سلام عالی بود. من یک وبلاگ طنز سیاسی دیدم که از ستون شما خیلی قششنگ تر بود جالب اینکه خواننده خیلی کمی هم داره باور نمی کنید آدرس می دهم سری بزنید به آنجا
لگد مالی ها zanjareh.blogfa.com

-- ali ، May 13, 2009

باتوآموختم به تلخيهاي زندگيم

چگونه بخندم،

8سال است باكتاب توزندگي ميكنم

جايت درهمشهري خالي است

-- قائم ، Jul 14, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)