تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

اخبار جعلی انتخاباتی

ستاد محمود احمدی‌نژد با انتشار نخستین بیانیه انتخاباتی او مشغول به کار شد. در این بیانیه آمده که در چهارسال آینده، گاز را سر سفره مردم میآوریم. لطفا پیشاپیش بوگیر تهیه فرمایید!

Download it Here!

عطالله مهاجرانی مشاور مهدی کروبی شد. همسر آقای کروبی نیز یک کتک مفصل به آقای کروبی زد. ظاهرا حاج خانم نگران شده حاج آقا با چنین مشاوری هوس تجدید فراش کند!

نیروی انتظامی اعلام کرد، گشت ارشاد را فقط مقام معظم می‌تواند بردارد و اگر کاندیداهای محترم حرف از برداشتن گشت ارشاد بزنند، هدفشان احتمالا براندازی مقام معظم رهبری است. میر حسین موسوی نیز اعلام کرد از این به بعد در مورد تغییرات مورد نظرش مثل برداشتن گشت ارشاد، خواهد گفت: با اجازه بزرگ‌ترهای فامیل، با اجازه مقام معظم رهبری، با اجازه شورای محترم نگهبان، بله!

میر حسین موسوی گفت: با بستن و محدود کردن نمی‌توانیم جلوی فساد را بگیریم. وی که ظاهرا دچار فراموشی شده در سخنرانی اش گفت که در دوران هشت ساله من، همه چیز اینقدر آزاد بود که خود مردم اعتراض می‌کردند و گشت‌های جندالله و ثارلله و کمیته فقط در نقش مسافرکش عمل می‌کردند و مجانی مردم را اینطرف و آن طرف می‌بردند! از جمله از خیابان تا زندان و از زندان تا خاوران!

وزارت آموزش عالی، در راستای حمایت از طرح اصلاح الگوی مصرف مقام معظم رهبری، پايان نامه را از دوره کارشناسی ارشد حذف کرد. قرار است از این به بعد به افراد فوق‌لیسانس، مدرک ماتحت دکترا اهدا شود.

علی کردان به معاونت اصلاح الگوی مصرف وزار علوم منصوب شد. قرار است نامبرده روش‌های مدرک دکتری گرفتن در ۶ ماه و صرف ۱۰۰ هزار تومان را نیز در دانشگاه تربیت مدرس تدریس کند!

دانشگاه آکسفورد نیز در لبیک به این طرح، ۱۰ هزار مدرک آماده برای عزیزان بورسیه‌ای حاضر کرد با یک دهم هزینه تحصیل در این دانشگاه می توانند مدرک بدون غلط املایی و اصل از این دانشگاه خریداری نمایند.

همچنین حوزه علمیه اعلام کرد در تایید سخنان مقام معظم رهبری، کلاس‌های فشرده آموزش سطح و خارج و فتوکپی رساله جهت آماده شدن برای رهبری را از اول مهر برگزار می کند. قرار است حوزه دوره فشرده تبدیل طلاب خارج را به مقام آیت الله العظمایی در ۶ ماه و اعدام منتقدین و شکاکین توسط برادران خاکستری را در اسرع وقت اجرا نماید.

به دنبال افشای پروژه هلندی برای براندازی نرم، آیت‌الله حسنی، تمامی گاوهای هولشتاین هلندی گاوداری اش را به دادگاه انقلاب تحویل داد. عادل فردوسی‌پور نیز به اتهام پخش بیش از حد بازی‌های تیم ملی هلند و علاقه پنهانی به مارکو فن باستن فعلا تحت بازجویی قرار دارد.

رئیس قوه قضاییه متهم به داشتن استخر و سونا زیر اتاقش شد. ظاهرا آیت‌الله جنتی هم مدت‌ها زیر اتاق خود از استخر اختصاصی و سونا داشته است. اصولا در نظام مقدس، مقامات به دلیل کسرت زحمات و اشد فعالیات! کارشان با آفتابه و لگن حل نمی‌شود (پاک نمی‌شود) و باید روزی چند بار غسل نمایند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

من یادم میاد، خیلی از این آخوند ها با سنگ و کلوخ به ... خود یورش می بردند! عجب دنیای وارونه ایست!
کارگر امامزاده ...

-- Karegar ، Apr 21, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)