تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

ماکیاولی به ستاد موسوی پیوست

مرحوم ماکیاولی طنزنویس دربار فلورانس و غیره که کتاب طنز "شهزاده" او اشتباهی جدی گرفته شد و وسیله گشت برای توجیه قدرت، به ستاد میرحسین موسوی پیوست. نامبرده به ستاد موسوی توصیه کرد همه مسائل دهه شصت از جمله پاکسازی‌ها و اخراج‌های کارمندان و فرستادن بعضی دانشجویان مشکوک به کمیته‌های انضباطی و عملکرد وزارت اطلاعات در آن دوران و اخراج کارکنانی که آستین کوتاه داشتند و همه کارهایی را که نتیجه‌اش امروز منجر به آمدن احمدی‌نزاد شده را یک جوری بکنند زیرخاک و فراموشی را از خود آقای موسوی که بعد از بیست سال بیدار شده یاد بگیرند.

Download it Here!

مرحوم ماکیاولی در گفتگو با خبرنگار کلاغستون گفت قدرت شدیدا وسیله را توجیه می‌کند ما از یک سوراخ باید صدها بار گزیده شویم تا بمیریم. البته ما که خودمان مرحوم شده‌ایم، ولی نباید مانع تحقق این مهم در دیگران شد!

به گزارش خبرنگار امور حقوق بشر ما، این روزها آقای موسوی شدیدا از طرفداران حقوق بشر شده و به نقض حقوق بشر در یک مملکت فرضی اعتراض کرده که هیچ ربطی به ایران نداشته است، وگرنه اگر در این بیست سال حقوق بشر نقض می‌شد که ایشان ساکت نمی‌ماندند. آقای موسوی در جمع اعضای ستاد خود نیز گفت نقض حقوق بشر فقط در سال‌های اخیر صورت گرفته که تا آخرین نفس، شاهد آن خواهیم بود.


احمدی‌نژاد کاندیدای منتصب، ببخشید منتخب جناح اصولگرا شد. احزاب مختلف این جبهه که البته می‌خواستند سر به تن ایشان نباشد پس از ارشاد شدن توسط عوامل محترم بیت، متوجه اشتباه خود شده و از آقای احمدی‌نژاد حمایت کردند.

غلامحسین الهام گفت، جوانان ۱۵ ساله ما این روزها شدیدا احساس تکلیف می‌کنند که رای بدهند. لازم به ذکر است که این جوانان احتمالا به دلیل بالا زدن هورمون‌هایشان مشکل دیگری دارند که همه‌اش از دختر همسایه سرچشمه می‌گیرد. آقای الهام هم وقتی ۱۵ ساله بود با شنیدن صدای تق تق کفش خانم رجبی احساس تکلیف کرد ولی چون حق رای نداشت دچار مشکلات روحی شد.

مجلس به فوریت طرح کاهش سن رای دهندگان به ۱۵ سال مخالفت کرد و علی لاریجانی از خانواده‌ها خواست توی غذای بچه‌هایشان کافور بریزند و لیمو عمانی تا احساس تکلیف بچه‌ها مدتی بخوابد. از خانواده‌های محترم هم درخواست می‌شود شیشیه قرص ویاگرا را دم دست ۱۵ ساله‌ها نگذارند چون خیلی در یک جور شدن احساس تکلیف‌شان اثر بدی می‌گذارد.

میزبانان محترم خانم دکتر زهرا بنی‌یعقوب که وی را خودکشی کرده بودند باز هم تبرئه شدند. دادگاه تاکید کرد، آثار ضرب و شتم و کبودی روی بدن خانم دکتر بنی‌یعقوب مربوط به بعد از فوت ایشان بوده که می‌خواسته از پزشکی قانونی خارج شود و ماموران پزشکی قانونی مجبور به برخورد با ایشان شده‌اند. اتفاقا همین اتفاق هم برای امیدرضا میرصیافی افتاده بود که بعد فوت می‌خواسته از سردخانه بزند بیرون ولی ماموران چاره‌ای جز نگه داشتن به زور ایشان نداشتند که منجر به خونریزی از گوش و کبودی سر و صورت آن مرحوم گردید.

در سال ۱۳۸۲ نیز خانم زهرا کاظمی پس از فوت زد و سرش را کوبید به جسم سخت تا دستگاه قضایی را بدنام کنند.

میلیون‌ها تن پرتقال اسرائیلی در تهران و شهرستان‌ها توزیع شد و برای مبارزه با صهیونیزم خورده شد. پیدا کنید پرتقال فروش را!

توضیح کلاغستونی: بقیه بخش‌ها را عمدا ننوشتیم تا بروید گوش کنید! نه اینکه حال نوشتنش را نداشته باشیم‌ها!!!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

تا قبل از اینکه موسوی ظهور کند و با یک زبان جدید که خود هم به ان اشنا نیست معرکه راه اندازد زنده شدن اجساد مو میای (مامی) شده فراعنه مصر را باور نداشتم. درضمن اگر لاریجانی که در عراق بدنیا امده به نمایندگی قم وبه ریاست مجلس منصوب شده پس احتمال اینکه موسوی یک مامی مصری بوده و به اصرار یک والا مقام امامی به ریاست جمهوری منصوب گردد نیز خیلی زیاد است.

-- بدون نام ، Apr 28, 2009

عاموجون الاهی تصدق زبون شیرینت بشم. همی که ای صداتو شونوفتما ... رفتم از سر دوزک یِی چی واست اِسِدم که الاهی به حقِ سیدعلاءالدین حسین چيش زخم نخوری.

-- سامان ، Apr 28, 2009

پادشاهی کو روا دارد ستم بر زیر دست
دوستدارش روز سختی دشمن زورآورست
با رعیت صلح کن وز جنگ خصم ایمن نشین
زانکه شاهنشاه عادل را رعیت لشگر است.
-----------------------------------------------------------
مصرع دوم خیلی معنی داره اگه کسی معادلش را در زمان معاصر ببیند .

-- باغ لم یزرع ، Apr 28, 2009

آقای کوثر، اینکه انتظار دارید آدمها بیایند رک و راست گذشته خود را نفی کنند یا نقد کنند البته دیدگاهی است محترم از جنبه فردی که ممکن است یک آدم به این نتیجه برسد یا نرسد و به خودش مربوط است. در عالم سیاست ایران که این کار حماقت است و من اصلا نمی خواهم هیچ اصلاح طلب سیاسی این کار را بکند چون مواضع اصلاح طلبی اصیل تلویحا همین معنی را دارد. اما آنچه به ما مربوط است حال آدمها است. می فهمم که می توان تغییر نظرات را به صورت نان به نرخ روز خوری تعبیر کرد ولی من 30 ساله در 60 سالگی از ترس آدمهایی مثل شما باید همین حرفهای الانم را بزنم یا بیایم بگویم غلط کردم که فرزند زمانه کثیف بودم؟ که چی بشه؟

-- ممدآقا ، Apr 28, 2009

به نظر من میر حسین و خاتمی و .. همه سروته یه کرباسن. مگه خاتمی چه فرقی با احمدی نژاد داشت .ما همه باید منتظر آمریکا و کشورهای محترم اروپایی باشیم تا بیان ما رو نجات بدن.

-- hamid ، Apr 28, 2009

خیلی بی مزه بود نیک . لطفا سعی کن کمتر طنز بنویسی
------------------------
کلاغستون: طنز نویسی کار ماکیاولی است! ما جعل می‌کنیم!

-- بدون نام ، Apr 28, 2009

به نظر من هم ما باید با تحریم انتخابات و افشای کامل خیانات میر حسین در ایجاد زلزله بم و اشغال سفارت و فرار شاه خائن و ...، منتظر استاد اعظم هخا و وردستشون کاکو نیکان باشیم که برای آزادی وطن اقدام بکنند.
--------------------------------------
کلاغستون: کاکوجون، همون ماجراهوی اعدام های دهه شصت رو در بیاری و کاروی وزارت اطلاعات که بیشتری مدیروی زیر دست خود میرحسین بودن ما را بس!

-- بدون نام ، Apr 28, 2009

یادتون میاد ایشون میگفت سریال محله برو بیا عامل تهاجم فرهنگی به کشور است و بشدت افزایش جمعیت را تشویق می کرد.

-- بهروز ، Apr 29, 2009

هراس من باری همه مردن در سرزمینی ست که مزد گورکن از بهای آزادی آدمی افزون باشد.
شما را به خواندن یادداشت "سرزمین وارونه ها!؟" دعوت می کنم

-- pedram baghernejad ، Apr 29, 2009

سللم
نظر شما در مورد اعلمی چیست؟

-- نصرت ، Apr 29, 2009

شما رو چه به ماکیاولی, برید همون گنجی و حجاریان خودتون رو بخونید.
ماکیاولی یکی از بزرگترین افتخارات تاریخه

-- امیر ، Apr 29, 2009

جناب آقاي كوثر!
ضمن تشكر، لطفاً همه بخش ها را بنويسيد؛ همه، امكان گوش دادن به آن را ندارند.

-- شهرام ن ، Apr 29, 2009

کلاغا از نیک آهنگ عزیز بپرسین که احیانا منظور ایشان از ماکیاول طنزنویس همین سید ا.ن. خودمان نبوده است؟
-----------------
کلاغستون: ایشان سکوت فرمودند!

-- بهراد ، Apr 29, 2009

با پوزش از شما :
اشتباهی در ارسال خبر پیش آمده و آن این استکه فرد نامبرده در پانزده سالگی گویا آقای دکتر کوردان بودند که توسط گشت اینترنتی ناجا بموقع کشف و دستگیر میشوند و پس از ارشاد و اخذ مدرک دکترا چنان مدارج ترقی را طی میکنند که از طرف رئیس جمهور محبوب دکتر محمود احمدی نژاد به پست وزارت کشور برگزیده و به نام دکتر کردان در آکسفورد بریتانیای کبیر مشهور ملقب میشوند . !

-- زال ، Apr 29, 2009

میگما...
والو کاکو تو بچه ی کوجوی شیراز هسسی که اقدر خنکی؟
ای که طنز نی که!
--------------------
کلاغستون: چطوری بچه گودعربون! دروازه کازرون بلدی کجان؟ در ضمن کی گفت طنز؟ ما کلاغا فقط یک کلاغ چل کلاغ می‌کنیم بوجونی!

-- نوید ، Apr 29, 2009

كلاغا كجان؟! در سنه ي ماضي اتفاق افتاد 2 كو پس ؟!

-- كژوان ، May 2, 2009

عزیزم شما بفرمایید چه کنیم ؟ رای ندهیم ؟ به کی رای بدهیم ؟ جلوی احمد نزاد واینایستیم ؟
چمگه خودت تو بلاگت نمی گفتی خاتمی نیادبهتره . ضعیفه !پیره ! حرفش در رو نداره ! و فلان و بهمان ... حالا چی شده ؟! موسوی رو که خاتمی معرفی کرد ... من نمی دونم چه کنم . رای ندهم تا احمد نزاد بیاد دوباره . یا رای بدهم موسوی بیاد ؟؟؟؟؟
تکلیف ما رو روشن کنید . شما اونجایی نمی دونی اینجا چه خبره . با تحلیل های علمی حرف می زنید . غافلید از این که علم در سیاست نداریم . دولت ما مذهب سیاسی داره . نه سیاست علمی . این جا 2 2 تا جواب نمی دهه .من دور پیش هم رای ندادم . اما این اومد . حالا اگه رای ندهم چی می شه ؟ خدا می دونه .
به نظر من بیایید و کاندیدای منتخب ما رو تشویق کنید از گناهش بگزرید از اون دهه ای که من تازه متولد شده بودم . والدینم راضی بودند .ملت حض می کردن با طرد کردن عوامل خارجی اجناس خارجی ... تفکرات غربی ... و به خیالشون امام گفته ..
حالا همون ها که الان والدین ما هستند ... تحمل حرف های ضد امریکایی و خارجی و افکار پوچ روسا رو ندارند .
این عبرت اموزی نیست ...؟
من متاسفم که شم شناخت محیط و دولتم بهم می گه رای بده چون چاره ای نداری !
این جا هیچی جز احساس درست نمی گه .
خدا کنه موسوی نجاتمون بده .
به چاه این افتادن بهتر از پوسیدن در چاه این یکی است .؟ چه کنیم ؟!!!!!!!!!!

-- از شهسوار مازندران ، May 7, 2009

سلام شما به کجا وابسته اید؟ اگر نیستید بشما تبریک میگم ما ایرانیها بیخودی استعداد نداریم ها!! دستتون درد نکنه قلمتون محفوظ حق باد.م حاجیزاده

-- سلام شما به کجا وابسته اید؟ کگر نیستید بشما تبریک میگم ، May 7, 2009

واقعا که لوس وبی مزه وبی منطقی..اینکه بگی موسوی وکروبی هم مثل احمدی نژدند ویبرای اینکه منطقی و تاریخدان بنظر برسی یادی هم از حوادث سالهای 60 بکنی .نتیجه ی آن میشود تحریم انتخابات واینکه همه سر وته یک کرباسندوادامه حکومت احمدی نژاد.
لابد هیچکس تا بحال به شما نگفته که انتخاب در دنیای سیاست ،گزینش بین بد وخوب نیست بلکه گزینش بین بد وبدترست.وقطعا موسوی بدتر از احمدی نژاد نیست.
ضمنا در همان حکومت موسوی ابوی گرامی شما بارها بدلیل تحقیقات ابیاری مورد تفقد وزرای آقای موسوی وخود ایشان قرار گرفت. کاشکی به شما هم یاد میدادکه اینجوری قضاوت کردن وتحلیل کردن بر سرشاخ بن بریدن ست.جون خود شما قطعا آن دوران را بیاد نداری..آدمی باید حرفی را بزند که بتواند ازآن دفاع کند ونه حرفی که به مذاق عوام الناس خوش بیاید وبرایت کف بزنند.

-- حیدر بیجان ، May 9, 2009

کسی‌ که به میر حسین نپرداخته بود، کلاغ خوش قریحه بود!

-- پرویز ، Jul 13, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)