تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

سال جنون گاوی

کلاغستون امروز عجالتا گاوستون زمانه است.

خدمت همه گاوهای پیشانی سفید سلام عرض می‌کنیم!

اصولا ما گاوها از عهد مادها تا کنون بسیار متمدن بوده و گاه از انسان‌ها پیشی گرفته‌ایم.

Download it Here!

ما گاوها، معیار امور بشری هستیم، به عنوان مثال شما چند بار در طول سال وقتی سیاستمداران را در تلویزون می‌بینید می‌گویید طرف عین گاو می‌مونه؟ یا مثلا آدم باید گاو باشه به این یارو رای بده یا ... ما البته جسارت نکردیم‌ها، حرف خود مردمه!

اصولا در فرهنگ شما انسان‌ها هم گاو نقش مهمی بازی می‌کنه، که البته در این برنامه رادیویی از ذکر همه آن نکات معذوریم، به عنوان مثال در اتل متل توتوله، در مورد گاو حجت‌الاسلام حسنی صحبت می‌شود که احوالش رو می‌خواهند بگیرند. در مورد مسائل جسمی و جنسیتی گاو حسنی صحبت نمی‌کنیم چون تحریک کننده است.
فقط اشاره می‌شود که این گاو قادر به تولید لبنیات نبوده . حالا در روایت نسخه بمبئی هست که یک چیزی از این گاو را برده‌اند هندستون، در نسخه بادلیان هم می‌گوید شیرشو بردن، که البته شیر نبوده(ما هم نمی‌گوییم چه بوده!).

بعد هم تازه حجت‌الاسلام حسنی که سابقه زد و خورد با کردها را داشته، یک زن کردی هم می‌خواسته بگیرد! آدم پررو! یک‌کاره!

---

به طور کلی پیشبینی ما در باره سال آینده این است که سیاست ایران دچار جنون گاوی شده و حسابی شیر تو شیر است، البته از نوع شیر گاو حسنی که در روایت است که شیر نداشت!

و نهایتا گاومون زاییده!

گاو صندوق ذخیره ارزی هم در سال ۸۸ همچنان خالی است و دولت آبادگر با گاوبندی ماجرای پول‌های گم شده را ماست‌مالی خواهد کرد، که البته ماست هم محصولات گاوی است!

در سال ۸۷ معلوم شد که منتقدان دولت بزغاله هستند، و چون کار هر بز نیست خرمن کوفتن و گاو نر می‌خواهد و مرد کهن، مشخص می‌شود که حامیان دولت احتمالا به چه حیوانی ممکن است تشبیه شده باشند خدایی ناکرده!

دولت نهم ثابت کرد که گاو نه من شیر است. هر کاری که می‌کند نتیجه‌اش نهایتا به چاه فاضلاب منتهی می‌شود!

و بدی دولت نهم در استفاده از مدیران جوان البته باعث نارحتی مقامات بالاتر شده که از قدیم گفته‌اند، تا گوساله گاو شود، دل مادرش کباب شود!

در ضمن از نظر مقامات نظام، غربی‌ها مثل گاو تحلیل می‌کنند. که البته هنوز نظر ایشان در مورد تحلیل‌های خودشان را نمی‌دانیم! آقای هاشمی رفسنجانی سال‌های پیش گفته بود که غربی‌ها عین گاو تحلیل می‌کنند که احتمالا دلیل موفقیتشان بوده است!

مهمانان برنامه در طول نوروز:

- آقای کرباسچی در زمان بیکاری گاوداری داه انداخت و یکی از گاوهای مجنونش که دائم ادای ایشان را در می‌آورد با نام مستعار کالباسچی، دبیر کل حزب گاوگزاران است. نامبرده دائم مشغول غشو کردن و واکس زدن گاو‌های گاوداری آقای کروبی است.

- گاو آقای بادمچیان موسوم به گاوتلفه. نامبرده قرار بود البته بیاید برنامه، اما در تلاش بود مشکل کمبود تخم مرغ را حل کند، اما یادش رفته بود که مرغ‌ها نیاز به خروس دارند نه گاو. به همین دلیل تعداد زیادی مرغ در گاوداری موتلفه تلف شده‌اند!

- گاو آقای حسنی که نه شیر میداد و نه صاحب پستان بود توسط آقای حسنی دچار مشکل ملیجکی کنترل جمعیت شد ولی تمامی امور مالی و غیر سیاسی خانواده حسنی را اداره می‌کند و امور سیاسی را به صاحب خود سپرده.


Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

انصافاً خودت سر درآوردی چی نوشتی؟ همینجور حروف و کلمات رو ریختی رو هم، اسمش رو گذاشتی کلاغستون! آنوقت هی مردم را مسخره کن! شما هم مثل بقیه، کاری رو که به عهده گرفتی، بلد نیستی انجام بدی.
---------------------------
کلاغستون:
ببخشید، این شمره اسمش گاوستون بود، مدیریتش هم با گاوهای مقیم مرکز بود!

-- آدم حسابی! ، Mar 22, 2009

آقای کوثر، من یکی که از این همه استعداد و بذله گویی که در شما خیمه زده بسیار لذت می برم و کلی می خندم...
...
کلاغستون: الباقی کامنت را گاو خورد

-- Mammad ، Mar 22, 2009

با این حساب دولت نهم در ٤ سال پیش بجای دولت "مهر پرور" بصورت یک دولت "گاو پرور" درامده واگر "زبان گاو لال" ٤ سال دیگر بماند مملکت بصورت یک مزرعه بزرگ گاو داری در خواهد امد!! جل الخالق!!

-- بدون نام ، Mar 22, 2009

البته از این ذکری به میان نیامده که کلا شیرتوشیر شده و شیر هم از مجصولات گاوی ست . ملاحسنی هم از اینکه شیر گاوش بوی نفت می داد شکوه و گلایه داشت . و مصریان قدیم هم عقیده بر این بود که دنیا بر روی شاخ گاو می چرخد ولی از زمانی که دولت نهم آمد دنیا رفته توی چاه نفت و معلوم نیست کی دربیاد.

-- farhad ، Mar 23, 2009

جناب نیک آهنگ من چندین سال است که برنامه های شما رو دنبال میکنم مدتی هست طنز شما دچار پسرفت شده گاهی شک میکنم که اصلا نوشته های شما نباشه به هر حال خسته نباشید.
------------
کلاغستون: این نیک آهنگ وقتی کار به دست گاوها می سپارد همین است دیگر! از بعد از عدی ما کلاغ‌ها حاکمیت را در دست خواهیم گرفت!

-- داریوش از هند ، Mar 23, 2009

خدمت جناب انصافاً باید عرض شود، طنز گویی کار نیست، اگر شما بهتر بلد هستی بفرما تو، در غیر این صورت ایراد شما وارد نیست!
بی نام،

-- Binam ، Mar 23, 2009

مناسب است در مورد این حضرات از آن حیوان چموشی نام برد که بی موقع جفتک می اندازد و نطق عرعری می کند.
حفاظتی، از محیط زیستی

-- Hefazati ، Mar 23, 2009

عجب گاو تو گاوی شده اینجا !

-- Ali ، Mar 23, 2009

طنز نوشتن را بی خیال شو. هر کسی را بهر کاری ساختند.
------------------
کلاغستون: ما کی ادعا کردیم طنز می‌نویسیم؟ اینجا مرکز اخبار جعلی است!
در ضمن این یک برنامه رادیویی است که متنش را می‌خوانید.
برای طنز خواند، لطفا به روزنامه کیهان مراجعه نمایید!

-- بدون نام ، Mar 23, 2009

قد قد قد، چرا تو ای گاودونی یکی پیدا نمیشه به مو بگه کجا تخ بزارمم؟ قبل از ایکه مو تو خیابونا ولو شیم، ای آقا گاو دار یا چمدونم گاو چی چی مو رو شیکار کرد. خودمون دنبال اب و دونه بودیم. یه موقه هم مهربون بودشا. بدن وختی قدرت خرید پیدا کرد، شرو کرد خروس خریدن و جوجه کشی. ما رو سیاه کرد و جای کلاق هم جازد. مو رازی بودیم ها. اما هالا دیگه ول نمکنه. هی میگیم جون هر کی دوس داری.والا فایده نداره. ای خدا کمی رحم به ای مرد با غیرت بده.
حالا نمدونم تخمو کجا بزارم. ای هوار قدا قدا
یه مرق زلیل ملیل

-- بدون نام ، Mar 23, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)