تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

چهارشنبه زوری!

امشب همزمان با پخش برنامه کلاغستون عده‌ای از همکاران کلاغی ما به به نقاط مختلف سر زده‌اند...

Download it Here!

انشالله شما جزو کتک خورده‌های امشب نیستید!

اصولا از اول انقلاب شکوهمند اسلامی، چهارشنبه سوری نماد به خطر افتادن اسلام ناب محمدی بوده است و به علت علاقه شدید مردم به نظام مقدس انتظار می‌رفت که که این رسم طاغوتی از بین برود اما ظاهرا نیاز مردم مسلمان ایران به داغ شدن خشتک‌های مبارکه مانع پیروزی حق بر باطل شده و تداوم این باطل کماکان در سه‌شنبه آخر سال حال علمای اعلام را می‌گیرد.

خاتمی رسما انصراف داد. فعلا تعدادی از وزرای سابق مشارکتی که امیدوار بودند سر ارثیه پدری خود برگردند از ناراحتی در اورژانس بستری شده‌اند. بعضی از اعضای سازمان مجاهدین انقلاب هم فعلا در خانه رفته‌اند زیر کرسی و به تلفن‌ هم جواب نمی‌دهند.

ممدلی ابطحی هم از پریشب تا حالا ۵ کیلو کرده که بنده منزلشان برای کاهش بیشتر وزن ایشان، بیانیه انصراف خاتمی را چسبانده در همه جای خانه...حتی [...]!

طرفداران خاتمی صدها نامه برای منصرف کردن او از انصرافش از کاندیداتوری فرستادند و چند کیلومتر کاغذ حرام
طومار نویسی برای نگاه داشتن او سرجایش کردند که بالاخره با انصراف خاتمی قرار است امشب به مصرف سوزاندن چهارشنبه سوزری برسد. از کوچولوهای عزیز ستاد ۸۸ درخواست می‌شود با گرفتن دست بزرگ‌ترها از روی این آتش بپرند. رعایت اصول ایمنی انتخاباتی، الزامی است.

اطفال طرفدار خاتمی مستقر در ستاد مهد کودک موسوم به ۸۸ طی نامه‌ای از میرحسین موسوی خواسته‌اند که از خاتمی مجددا دعوت کند که بیاید نامزد شود و قهر نکند.در این نامه که غلط‌های املایی‌اش از غلط‌های املایی کلاغستون بیشتر است از میر حسین موسوی خواسته شده که مثل بچه‌های خوب برود از آقای کروبی خواهش کند که هر دو بروند از رقابت بیرون تا خاتمی برگردد و آنها هم خودشان انصراف دهند! فعلا چند نفر از اعضای ستاد میرحسین از خنده حالشان بد شده است!

آقای میرحسین موسوی نیز ضمن تشکر از کودکان ستاد ۸۸ اعلام کرد که معمولا حرف بچه‌های صغیر را گوش نمی‌دهد و از آنها خواهش کرد به قاشق‌زنی بروند به جای کار سیاسی کردن!

غلامحسین کرباسچی موسوم به کرواکسچی در اعتراض به رنگ و بوی جوراب روزهای اخیر آقای کروبی در ستاد ایشان حاضر نشده و نعلین نامبرده را واکس نزده است. به نظر می‌رسد با کاندیداتوری میرحسین موسوی، کرباسچی تصادفا مسیر خانه کروبی را گم کند و سر از خانه میرحسین درآورد...

فاطی خانم رجبی در نامه‌ای سرگشاده به میرحسین موسوی خواهان بررسی میزان مسلمانی ایشان شد! معاون امور ختنه و خلع لباس وزارت کشور در انتخابات مجلس میزان مسلمانی تعداد زیادی از نمایندگان مرد را بررسی کرد و تشخیص داد تعدادی نیاز به حذف زائدات دارند!

علی لاریجانی نامه رئیس جمهوری به مجلس را طنز خواند. گفته می‌شود مرحوم گل‌آقا سال‌ها پیش تشخیص داده بود که قیافه آقای رئیس جمهوری وقتی شهردار شده بود به درد طنز می‌خورد، اما متوجه ذات اقدس طنزآمیز آقای احمدی‌نژاد نشده بود، وگرنه بیشتر او را تحویل می‌گرفت.

جوانفکر، پیرمرد مشاور رئیس جمهوری از لاریجانی خواست به خاطر اهانتش به رئیس جمهوری عذرخواهی کند. لاریجانی اخطار قانون اساسی به مجلس را "کرسی شعر" خوانده بود و گفته بود حرف‌های آقای رئیس جمهوری فاقد وجاهت قانونی است. کسی هم که حرف‌هایش فاقد وجاهت قانونی است، لابد خودش هم یک کمی وجاهت قانونی ندارد!

شورای نگهبان، قانون بودجه ۸۸ را که آقای لاریجانی کلی دستکاری‌اش کرده بود را تایید کرد. به عبارت دیگر به نظر می‌رسد با عدم توجه شورا به سخنان ریاست نسبتا محترم جمهوری می‌شود فهمید که تاریخ مصرف آقای احمدی‌نژاد دارد تمام می‌شود....(یکی از کلاغ‌های ما گفت به سلامتی که معذرت می‌خواهیم! ما که نمی‌توانیم جانبدار باشیم!!!).

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

شاید مقصود لاریجانی از وجاهت قانونی از وجوه و مبالغ خنده اوری بوده که توسط احمدی نژاد برای دوستان پاسدار و بسیجی در بودجه در نظر گرفته بوده و گر نه لاریجانی کی در عمرش غیر از حقوق دریافتی خود از قانون و حقوق جامعه چیزی میدانسته. طنز حاکم در نظام انرا بشکلی کاملا طناز در اورده.

-- بدون نام ، Mar 17, 2009

آقای نیک آهنگ خان!
خدا وکیلی یه روز زور بزن ببین میتونی بدون پرداختن به مسأیل نیمه پایینی انسان! (بخوانید بدن انسان) طنز از خودت در کنی؟!
-----
کلاغستون: به این می‌گویند طنزهای هسته‌ای که جایش در ادبیات جعلی است!
اصولا در روزگار پسامدرن! عدم استفاده از مفاهیم هسته‌ای نشان دهنده فقدان «بار هستی» مورد نظر میلان کوندرا و غیره است!

در نهایت هم ما جعلی نویسیم، طنزمان کجا بود؟

-- دوست دار آهنگ نیک! ، Mar 18, 2009

سلام
دستون درد نکنه همشه شاد همیشه پیروز باشید
پسشاپیش سال نو همه مبارک باشه

-- بدون نام ، Mar 18, 2009

نیکی جون قبلا باحال بودی و دوست داشتنی اما اخیرا فقط داری حرفای مسخره میزنی. دیگه دوست ندارم. اصلا.
--------------------
کلاغستون: ما خدمت آقوی نیک آهنگ گفتیم، گفت خودش هم تازگی‌ها خودشو دوست نداره! اون هم همدرد شماس!

-- hamed ، Mar 18, 2009

میگن این آقاه که ٢٠ سال خواب بوده مهندس است، و بعد از بیدار شدن اولین جمله ای که به زبونش آمده « منم هستم » بوده و با حرکتی مهندسی شده که در خواب یاد گرفته بوده بازی همه را بهم زده. توصیه من به مملی ابطحی و دیگر تدارکچی های اصلاح طلب و دیگر سران بی عرضه اسلام ناب محمدی عزیز که بلد نیستند بازی را بهم بزنند، این است؛ تا فرصت باقیست چند سالی بخوابند تا شاید آنها هم این حرکات مهندسی را یاد بگریند! به امید روزی که همه با هم این بازی خنده دار را که اسمش «اسلام ناب محمدی عزیز» است را بهم بریزیم!
با تشکر از همه مهندسان و طراحان و کارگردان ها و مدیران و سیاهی لشکران و به خصوص رهبر ولایت عالیقدر که نقش مهمی در این بازی هیجان انگیز ایفا کردند. خدا قوت!
به امید روزی که هیچ کس نباشد!
الله کرم ولایتی،

-- Allah Karam ، Mar 18, 2009

چه می کنند این کلاغا

-- saba ، Mar 21, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)