تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

انصراف‌طلبی یا چگونه یاد گرفتم انصراف بدهم...یا ندهم!

سید محمد خاتمی انصراف داد...خاتمی انصراف نداد...خاتمی اول صبح انصراف داد، بعدش بهزاد نبوی از انصراف، منصرفش کرد، دوباره سر ناهار انصراف داد، این بار تاجزاده...خلاصه تا آخر شب هنوز معلوم نیست انصراف داده است یا نه؟

شب هم رفت خانه میرحسین تا انصرافش را اعلام کند، ولی ممدلی ابطحی دو ساعت در راه گریه کرد تا خاتمی را از رفتن به خانه میرحسین منصرف کند چون نمی‌خواست سید محمد به موسوی خبر انصراف را بدهد.

خلاصه تا این لحظه همه چیز و همه کس در حال انصراف دادن و منصرف کردن هستند. به این می‌گویند اصلاح‌طلبی انصرافی یا انصراف‌طلبی!!

میرحسین موسوی دهان باز کرد!

نامبرده که بیست سال بود شدیدا سکوت اختیار کرده بود گفت که رئیس جمهوری به جای تماشای سریال حضرت یوسف بهتر است از حضرت یوسف یاد بگیرد که وقتی درآمد نفتی زیاد می‌شود، آنرا ذخیره کند نه اینکه بریزدش توی چاه جمکران! بعدش هم اسم شهید باکری را آورد که مدرک واقعی داشت و حال ریاست محترم جمهوری، صادق محصولی وزیر کشور و وزیر سابق کشور که مدرک جعلی داشت را شدیدا گرفت. چندی پیش همسر شهید باکری از ارادت شدید سردار محصولی به سردار باکری سخن گفت که اگر شهید نمی‌شد، حتما شهیدش می‌کرد!

البته در نظام مقدس از این اتفاق‌ها اصلا نمی‌افتد و آدم نباید در مورد کشته شدن بعضی از شخصیت‌ها اصلا فکر بد به ذهنش بیاورد!

گفتیم مرگ تصادفی، چند روز پیش سالگرد ارتحال یادگار امام بود که نامبرده تصادفا قرص‌هایش را سر موقع نخورد و بعد از سخنرانی انتقادی از مقام‌های معظم و نیمه معظم نظام، تصادفا سکته کرد و مرد شد. آقای خزعلی وبلاگ‌نویس و از رفقای سعید امامی نیز گویا در مورد مُرداندن بعضی‌ها با قرص یک چیزهایی نوشته که از به کار بردن این روش‌ها در خانه جدا خودداری شود!

چند سازمان مدافع حقوق بشر که تازه متوجه شده‌اند زندانیان در زندان‌های ایران شدیدا دوست دارند خودکشی بشوند، از قوه قضاییه خواستند هر چه زودتر رکسانا صابری، خبرنگار ایرانی-آمریکایی را آزاد کند. در چند سال گذشته تعدادی از زندانی‌ها همینطوری از روی ناشکری و عدم قدردانی از مهرورزی نظام، زده‌اند خودشان را کشته‌اند تا نظام مقدس بدنام شود. زهرا کاظمی و زهرا بنی یعقوب که معرف حضورتان بوده‌اند، تازگی‌ها چند نفری اضافه شده‌اند که باعث نگرانی بیخودی ایادی صهیونیسم بین المللی شده‌اند! تا این لحظه سر خانم صابری به جسم سخت برخورد نکرده است.


آقای رئیس جمهوری که چند هفته پیش بودجه سال ۸۸ را در یک دفترچه جیبی نوشته بود و داده بود آقای لاریجانی، به خاطر غلط‌گیری‌های آقای لاریجانی و تغییر بودجه به مجلس اخطار قانون اساسی داد.

تحلیل‌گران کلاغستون معتقدند که این اخطار چند ایراد دارد.

۱- آقای لاریجانی تا الان فقط غلط‌های املایی بودجه را اصلاح کرده است

۲- آقای رئیس جمهوری اصلا قانون اساسی را نخوانده که بداند اخطار قانون اساسی چیست. اصولا قانون اساسی مال بچه سوسول‌هاست.

۳- بودجه قاعدتا مورد تایید امام زمان است. با بودجه امام زمان که شوخی نمی‌کنند؟

اصولا تغییر بودجه سال ۸۸ منجر به رای نیاوردن ریاست محترم جمهوری می‌شود چون ۲۵ درصد آن مربوط به زمان پیش از انتخابات است و اگر تغییر کند اسلام ناب محمدی حتما به خطر می‌افتد! ظاهرا مجلس نسبتا محترم هم همین ۲۵ درصد را مورد انگشت‌رسانی قرار داده است. خلاصه همین بخش هدفمند کردن یارانه‌ها که کارش واریز یارانه‌ها برای جلب آرا به نفع احمدی‌نژاد بود، پر!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

به نظر من کسی که هنوز برای اومدن و نیومدن تردید داره اگه یه وقت رییس جمهور بشه، اونوقت سر چه چیزهایی تردید خواهد کرد؟

-- بدون نام ، Mar 16, 2009

آتیش زدی نیکان! دمت غیژ!

-- یک دوست ، Mar 16, 2009

آقای کوثر، با سلام. برنامه شما بسیار بامزه است. علاوه بر جا افتادگی طنز، بخصوص یکدستی تیم کلاغهای در خدمت این نیکو کاری باید کار سختی باشد.
ضمن تبریک عید نوروز به شما و خانواده، بخصوص فرزند گلتان؛ امید سلامتی شما را در سال آینده دارم. میگرن پدر برای فرزند و همسر هم دردناک است.
ارادتمند همیشگی

-- بدون نام ، Mar 16, 2009

دست شما درد نکند. کارهایت واقعا با مزه است.

قربانت
فروغ

-- بدون نام ، Mar 16, 2009

ما که نفهمیدیم چی شد! بعد از اون همه ناز و کرشمه و لوندی و من بمیرم و تو بمیری; گفت به خاطر فشار دوستان و درخواست امت نجیب اسلام عزیز می آیم، چند تا سفر هم رفت ولی یه هو انصراف داد! اون آقاه هم که میگن ٢٠ سال خواب بوده، یه هو از خواب می پره، که انقلاب در خطره و پول های نفت را زدند به جیب و مستضعفان که آدم های خوب و نجیب و زحمتکشی هستند فقیرتر شده اند و دزدان که آدم های بسیار بد و نمک نشناس و پدرسوخته ای هستند مملکت را تاراج کرده اند. ایشان فرمودند اگر امام راحل زنده بود همه را اعدام
می کرد، هم مستضعفان را و هم دزدان را. امام راحل عزیز همیشه می گفتند، تا مستضعف هست دزد هم هست ویا بلعکس، برای همین اسلام عزیز همیشه در خطر است و بهتر است همه را اعدام کنیم و قال قضیه را بکّنیم و اسلام عزیز را نجات دهیم. عده ای که در آن حوالی پرسه می زدند و به سخنان آقای خواب زده گوش می کردند؛ فرمودند اگر شما به خواب ٢٠ ساله فرو نمی رفتید اینطوری نمیشد!
راحلی از قم، بین کربلا و نجف

-- Raheli ، Mar 16, 2009

نه دیگه این واسه ما دل نمیشه، چی بگم از چی بگم، الف دو زبر این دو پیش ان دو ضم اون ان این اون . دوباره بگم ، خوب نمی شه . چرا بگم ،
وااای خسسسسته میشییین. خاتمی جااان رفتییی، بدرک که رفتیییی. موسوییی جاااان، تو چه کرررردی ، زور دارررری، یا روووووو. رو دل نکنییی.
جیره بندی می خوای بکنی، جمهوری جماهیر شوروی ولایت مطلقه فقیه ایران تحویل رعایا بدی، یک چیزیت می شه یا کاپیتان خواندای ویا از
اسکناس خوشت نمی یاد می خوای جنس بگیری جنس بدیییی.بگو ناکسسس. خوب به کسسی نمی گووووم. زیر گوشششی بگوو.

-- خر ملا ، Mar 17, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)