تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

غلامحسین «کرواکسچی»

Download it Here!

مقام معلق ریاست جمهوری که تازگی‌ها یک مقدار کمی پول تو جیبی دولت را گم کرده بود احتمالا سر از دادگاه در خواهد آورد. مجلس محترم پرونده مفقود شدن یک میلیارد دلار را فرستاده دادسرا تا بلکه آنها بفهمند چه بر سر پول نفت آمده است. البته لازم به ذکر است که بر اساس تحقیقات کلاغستون، ۲۶ میلیارد دلار دیگر هم گم شده به شرح زیر.

نظام مقدس در سه سال گذشته ۲۵۵ میلیارد دلار نفت فروخته، خرج و برج و قبض آب و برق و موبایل و غیره را هم که پرداخت کرده باشد، می‌ماند ۵۱ میلیارد دلار که باید در صندوق ذخیری ارزی باشد که الان فقط ۲۵ میلیارد آنجا داریم. حالا قوه محترمه قضاییه اگر معلوم کرد این پول کجا رفته؟

دادستانی تهران، نشان خالی بندی سال ۲۰۰۹ را از اینترپل گرفت. اعطا این نشان در حالی صورت می‌گیرد که دادستان تهران گفته بود از طریق اینترپل دستور جلب ۱۵ مقام اسرائیلی داده شده. اینترپل نیز در پاسخ گفت لطفا همان چند مقام عزیزی که در ماجرای میکونوس و انفجار مرکز یهودیان آرژانتین حکم بازداشتشان صادر شده را تحویل دهید، اسرائیلی‌ها پیشکش!

در دهه هفتاد، یک چند نفری به نام‌های هاشمی رفسنجانی، علی اکبر ولایتی، محسن رضایی، فلاحیان و غیره به اتهام دست داشتن در تعدادی مرگ و میر تصادفی حکم جلب‌شان صادر شد، به همین دلیل نمی‌توانند به سفرهای دور و دراز بین المللی بروند و مثل آقای هاشمی حداکثر می‌روند افغانستان و بورکینافاسو و عراق.

به دنبال جدی شدن نامزدی میرحسین موسوی، تعدادی از اعضای ستاد خاتمی تصمیم به انتشار عکس‌های پیش از انقلاب همسر میرحسین گرفتند. لازم به ذکر است که این کار را قبلا آقای بادامچیان و موتلفه می‌خواستند بکنند و میرحسین را تهدید کرده بودند و میرحسین کناره‌گیری کرده بود. به طور کلی انجام کارهای ضد اخلاقی اگر به نفع یک کاندیدای اصلاح‌طلب باشد، اسمش بداخلاقی انتخاباتی نیست!

آقای کرباسچی نام خانوادگی خود را عوض کرد. نامبرده گفت که برایش افتخار است که کفش‌های آقای کروبی را واکس بزند. به همین دلیل با حضور در سازمان ثبت احوال، نام خانودگی‌اش به "کرواکسچی" تغییر یافت. البته لازم به ذکر است که آقای کروبی نعلین به پا می‌کند و نمی‌داند کفش چیست!

به یک خبر خیلی جذاب توجه کنید:

مديرعامل سازمان عمران و مسكن بنياد مستضعفان، گفت: براساس بررسي‌هاي صورت گرفته احتمال وقوع زلزله با بزرگي بيش از هفت ريشتر در كلان شهر تهران حدود ۷۰ درصد است. وی البته گفت اتفاق خاصی نخواهد افتاد، فقط ۷۰ در صد ساختمان‌های تهران خراب می‌شود، یک میلیون و خرده‌ای هم جان‌شان را از دست می‌دهند، ۴ میلیون نفر هم زخمی خواهند شد.

به گزارش مرکز تحقیقات زلزله کلاغستون، از سال ۱۳۶۵ قرار بود محل پایتخت عوض شود که بعدا با رئیس جمهور شدن آقای هاشمی و احتمال گران شدن قیمت زمین در تهران و علاقه آقازاده‌های هاشمی به زمین بازی، آقای کرباسچی شد شهردار تهران! کرباسچی که متخصص گران کردن زمین‌های اصفهان بود، گفت عمرا بگذارم پایتخت جایش عوض شود و به جای محکم کردن ساختمان‌ها، شروع کرد رنگ زدن جدول خیابان‌ها و گسترش پارک‌ها و گرفتن پول از مردم برای خرید آسمان بالای سر زمین‌هایشان.

برج‌سازان هم باغ‌ها را زدند و خراب کردند و در جاهای خوش آب و هوا هی برج ساختند و قیمت بالاتر رفت و آقای هاشمی و فرزندان هم که اصلا شکایتی نداشتند.

وقتی هم که آقای خاتمی رئیس جمهور شد، گفت اگر خدا نخواهد زلزله نمی‌شود و بی‌خیال گزارش‌ها شد و شهرداران تهران هم به فروش آسمان برای ساختان سازی و پول در آوردن شهرداری ادامه دادند.

در دوران شهرداری احمدی نژاد و کرباسچی هم دفن شهدای گمنام در دانشگاه‌ها مهم‌تر بوده است...

در طول این همه سال هم جمعیت تهران اندکی دو برابر شده ...با این حساب اگر تصادفا زلزله آمد و تصادفا چند صد هزار نفری جانشان را دادند به شما، احتمالا تقصیر رژیم ستمشاهی و حکومت قاجار است و برخورد لازم با آنان صورت خواهد گرفت!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

خیلی باحال بود، به خصوص قسمت مربوط به نعلین! واقعا همه این صداها و لحن ها از یک حلق در می آد!!!؟

----
نخیر، ما چند تا کلاغ هستیم که ادای آقوی نیک آهنگ رو در می آریم!

-- ک ، Mar 4, 2009

کاکو جان لغت "پایتخت" از تخت شاهان حکا یت می کند و هنوز هم در نظام پادشاهی کنونی رایج. هیچ نظام حکومتی در تاریخ بشر هرگز
"مقدس" نبوده و هرگز نخواهد بود. فقط و فقط خالق عالم مقدس است ونه هیچ احد و هیچ پدیده ای دیگر. دلم از روزگار خون است. زمانی "معظم له" د اشتیم و حالا "معظم علیه". ان برای خود "یکان فرماندهی" داشت و این "دوکان رهبری". ناز قار قارهایت کاکو.

-- بدون نام ، Mar 4, 2009

نه بابا، اگه زلزله بیاد، تقصیر زنان بدحجابه. به امید خدا بعد از زلزله با استقرار ماشین های گشت ارشاد، برخورد مقتضی با عوامل زلزله صورت می گیره.
والا! دیگه بدتر از ماجرای زلزله بم و زکات خرما نیست که!

-- ندا ، Mar 4, 2009

قضیه زن میرحسین را از کجا می گی. اگر بی حجاب باشه که رای آوره خودم هم که تا الآن نمی خواستم رای بدم می رم بهش رای می دم

-- سوشیانت ، Mar 4, 2009

نيكي جون سلام:

همين امروز صبح اخبار اعلام كرد كه احمدي در حضور پزشكان اعلام كرده كه بايد طب سنتي را گسترش بدهيم تا نياز به دارو كم شود و اگر دنيا بخواهد ما حاضريم تجربيات بوعلي و رازي را در اختيارشان بگذاريم انگار كه اونا اصلا چيزي از بوعلي ورازي نشنيده اند . از فردا بايد برم براي بجه هام گل گاو زبان و سه پستان و سنگ جهنم بخرم كه ممكنه ناياب بشه . تف به گور هرچي معظم

-- ali ، Mar 4, 2009

آفرین بر این ذهن خلاق و طنز پرداز

-- saba ، Mar 4, 2009

متاسفم برای آقای نیک آهنگ کوثر ، ایشان متاسفانه همان راه اشتباه و تکراری جناب گنجی و امثالهم را ادامه میدهند. چطور کرباسچی تا زمانی که در زندان بود و به ناحق محکوم شد یک مدیر لایق بود و حالا که شده اند رییس ستاد آقای کروبی شده اند واکسچی ، با این ادبیات و تحلیلهای کیلویی میخواهید به کجا برسید ، بسیار متاسفم.
------------------
کلاغستون:
کاکو انگار حالیت نیس!
آقوی کرباسچی خودش گفته می‌خواد واکس بزنه کفشوی آقوی کروبی رو!
بهش بگو نزنه، ما هم اسمشو درست می‌کنیم!

-- بهمن ، Mar 4, 2009

قضاوت شما در مورد خاتمی و کرباسچی و هاشمی سطحی است. به قسمت آخر متن شما اشاره می کنم که معلوم نیست کجایش طنز بود با این همه عصبانیت پنهان. خیلی سخت است که آدم هر هفته چند بار حرف بزند، طنز هم باشد و مستدل و منطقی باشد. ما حق نداریم اگر از دست کسانی عصبانی هستیم هر جور دلمان خواست بکوبیمشان. شما این کار را می کنید، گاهی!
-----------------
کلاغستون: همین که شوشمو از صفحه یک کلاغ، چهل کلاغ انتظار تحلیل عمقی داری نشون میده خودت چقدر عمیقی کاکو جونی! اینقدر عمیقی که توی خودت غرق شدی!

-- ممدآقا ، Mar 4, 2009

طنزتون شبیه طنزهای کیهان شده ، بی ادبانه و هوچی گرایانه...
----------------------
کلاغستون: نیک آهنگ دیشب خواب حسین شریعتمداری رو دیده بود!

-- ا.م ، Mar 4, 2009

فدات شم, اولا سلام
دوما عزیز تو الان به هر ضرب و زوری شده در رفتی خارج و از دست این جماعت راحت شدی ان شاءالله. ولی به این هم فکر کن که امثال من که با زن و دوتابچه و کیسه بی پول و یک خروار بدهی که نمی تونیم بیایم خارج و زندگی کنیم بالاخره باید بین بد و بدتر یکی رو انتخاب کنیم.
والله بخدا من از خاتمی و مشارکتی ها حالم به هم می خوره. همون طور که تو گفتی من هم می دونم که کرباسچی گروون کردن خونه ها رو به اسم شهرداری باب کرد. همه اینها رو ما هم می دونیم. اما عزیزم چه باید کرد از دست امثال احمدی نژاد؟
ما مردم ایران مجبوریم عزیز مجبوریم و محکومیم برای خلاصی از احمدی نژاد و امثال این احمق روی بعضی چیزها چشم بپوشیم. اینو یادت باشه. البته اینو هم بگم که من تا جایی که بشه به کسی مثل خاتمی رای نمی دم چون یک بی عرضه عوضی بود. رای میلیونی ما به اون امانتی بود که به سادگی به اون خیانت کرد. اینو یادمون نمیره.
بقیش هم با خداست. امیدی هم به انقلاب نداریم برادر.اصلا.
یا حق.

-- آرش ، Mar 4, 2009

وای! محشر بود! کلاغ ها به هیچ کس رحم نمی کنن! به این می گن عدالت! دمتون گرم:)

-- سفیدی ، Mar 5, 2009

ممنون

-- آرش ، Mar 5, 2009

با سلام
چه جوريه كه سايت شما را فيلتر نميكنند؟
باج سيبيل ميدهيد؟

-- فرهاد ، Mar 9, 2009

سلام بر دوست و همكار قديمي و عزيز مورد واكسي و نعلين محشر بود. دست مريزاد.موفق باشي

-- قندك ميرزا ، May 6, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)