تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

دانشجوی خوب، دانشجوی مرده است

Download it Here!

در هفته گذشته برادران ارزشی که نمی‌دانستند چگونه بحران درست کنند، تصمیم گرفتند بروند سراغ شرترین دانشگاه و شهدای گمنام را دفن کردند آنجا، تاییدیه مقام معظم رهبری را هم گرفتند.

نتیجه اخلاقی: برادران شرور اس.اس. بسیج دانشجویی و غیره پسرخاله‌های معظم‌له محسوب می‌شوند.

بعد هم گروهی نسبتا اندکی و چند هزار نفری از دانشجویان بدون توجه به حکم حکومتی به این کار اعتراض کردند و پای اعتراض خود هم ایستاند! همین مساله نشان داد که هیچ ارتباطی با اصلاح‌طلبان و خاتمی هم نداشتند.

نیروهای انتظامی و امنیتی هم که متوجه شدند این گروه نسبتا کافر عدم معتقد به ولایت فقیه به این راحتی‌های به راه راست هدایت نمی‌شوند.، زدند فعالان دانشجویی که در خانه‌هایشان نشسته بودند و از ماجرا بی خبر بودند را دستگیر کردند تا مشت محکمی به دهان اجانب بزنند.

بعد هم ریختند دانشجویان را اندکی مورد مهرورزی قرار دادند که احتمال دارد تعدادی کنار شهدای گمنام به آرامش ابدی دست یابند.

گروهی از دانشجویان هم از ستاد خاتمی درخواست حمایت کردند که تاج‌زاده گفت تا وقتی از خاتمی حمایت نکرده‌اید، آش همان است و کاسه همان، عین ۱۸ تیر. البته دانشجویان مضروب و کتکت خورده ۱۸ تیر حمای خاتمی بودند، ولی آن سال خاتمی فرصت حمایت از آنها را نداش چون کمرش درد گرفت و نتوانست برای دلجویی از دانشجویان به کوی دانشگاه برود.

کلا بعضی از این دانشجوها انتظارهای بیخود زیاد دارند!

وزارت آموزش عالی اعلام کرد از این به بعد بخشی از کلاس‌ها را در اوین و بخشی را در گورستان خاوران برگزار می‌کند. لازم به ذکر است که با عنایت به زندانی شدن روزافزون دانشجوها، احتمالا تعداد ایشان در اوین بیشتر از دانشگها خواهد بود، استادهای غیر خودی هم که دیر یا زود اوینی خواهند شد که مشکل کاملا حل است.

عده ای از دانشجویان خوب هم که خواهی نخواهی سر از خاوران در خواهند آورد. دانشجوی خوب، دانشجوی مرده است.

فعلا واحد مهندسی وزارت علوم درحال بررسی تبدیل دانشگاه‌ها به قبرستان است که از حمایت مقام معظم هم شدیدا برخوردارند.

محمد مجتهد شبستری، روحانی فعلی که معتقد بود آخوند شدن چه آسان، آدم شدن چه مشکل و تصمیم گرفت لباس روحانیت را به همین دلیل درآورد، گفت که ولایت فقیه، کمی تا قسمتی ابری و در بعضی نقاط بارانی، شرک آور است.

اصولا خروج از لباس روحانیت مثل خروج از مافیا می‌ماند که جان‌تان را می‌گذارید کف دست. حالا ایشان که مدعی آدم بودن هم شده‌اند! یعنی بقیه آدم نبوده‌اند؟ آنوقت هم می‌گویند ولایت فقیه شرک آور است؟

اصولا هر چیزی علیه پرستش ولی مطلقه گفته شود خودش شرک آور است و قرار است ستاد تفتیش عقاید حوزه علمیه که در واتیکان آموزش دیده اندکی آقای مجتهد شبستری را مورد بررسی کامل قرار دهد.

ظاهرا پاپ در قرون وسطی برای خودش ولی فقیه کاتولیک‌ها بوده که از ذکر دیگر مشابهت‌ها در این برنامه شدیدا خودداری می‌کنیم(گفته می‌شود انگشت شست پای پاپ اسلامیزه نشده بود)!!!


یک نفر دیگر هم خودش را آتش زد. احتمالا تا وقتی آقای لاریجانی نگویند که نسبتا غلط فرموده‌اند، آمار خودسوزی‌ها بالاتر خواهد رفت.

رئیس قوه قضاییه، لولو سر خرمن سابق از قوه قضاییه خواست احکام سنگسار را لغو کند اما قوه زیردستش با نشان دادن یک چیز که رویمان نمی‌شود در رادیو بگوییم اعلام کرد سنسگار می‌کند، خوب هم سنگسار می‌کند.

همچنین ایران بعد از چین دومین کشور پر اعدام جهان معرفی شد. البته این شامل اعدام‌های رسمی است. چون تعدادی از اعدام‌ها بنا به اعلام این قوه توسط خود زندانیان انجام شده و خودشان دچار خودکشی شده‌اند، از جمله مرحوم دکتر زهرا بنی یعقوب که معلوم نیست چرا خانواده‌اش هنوز به ولایت فقیه معتقد نشده و دارند ماجرا را پیگیری می‌کنند.

غلامحسین کرباسچی به خاطر حمایت از کروبی مورد حمله کسانی قرار گرفت که او را امیر کبیر ایران خواند بودند. اصولا تاریخ مصرف عناوین در ایران اندکی کم است و کسانی که می‌گفتند که اتهام‌های کرباسچی بیخود بوده الان طرفدار قاضی شارح شده‌اند و از آقای محسنی اژه‌ای درخواست کرده‌اند نامبرده را مجددا به سزای اعمالش برساند.

احمدی‌نژاد به آفریقا رفت. در بازدید از پارلمان کشور کومور، نمایندگان مجلس در گوش ایشان سوره "یس" خواندند که هنوز اثری نداشته است. اصولا خواندن سوره مبارکه یاسین در گوش همه اثر بخش نیست!

نیروگاه هسته‌ای بوشهر بدست پرتوان کارشناسان وطنی که لهجه روسی داشتند راه‌اندازی شد. قرار است ولادیمیر پوتین به این برادران نشان ویژه اعطا کند.


سایت‌های حامیان خاتمی فیلتر شد. ظاهرا وقتی آقای خاتمی در دوره ریاست جمهوری‌اش مرکز فیلترینگ را راه انداخته بود فکر امروزش را نمی‌کرد!


Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

excellent

-- koorosh ، Feb 27, 2009

چون دیدم که خیلی علاقه مندین خواستم از تریبنتون استفاده کنم و اعلام کنم که نجات دهنده از گور برخاسته و البته با اجازه شما اولین سفر انتخاباتیشونو 5شنبه شیراز تعیین کردن
لطفا به کلاغای دوست و آشنای هم شهریتون سفارش بکنین
شروع از شهر بازنشسته ها ؟ چه شود؟؟؟؟
پس شد 5شنبه 15 اسفند ساعت 16 شاهچراغ

-- عرفان ، Feb 27, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)