تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

فلسطین خودی، فلسطین غیر خودی

Download it Here!

رئیس مرکز فلسطینی حقوق‌بشر از شیرین عبادی به خاطر مواضعش در مورد بحران غزه تقدیر کرد. لازم به ذکر است که بسیج دانشجویی از شیراین عبادی به خاطر موضعش در باره غزه اندکی شدیدا قدردانی کرد و زدند هر بلایی که خواستند سر خانه و دفتر خانم عبادی آوردند و البته نیروهای انتظامی هم تصادفا مورد موش خوردگی قرار گرفته بودند و غیبشان زده بود.

اصولا نظام مقدس تا وقتی فلسطینی‌های عزیز به خودشان بمب می‌بندند و همینطوری پشت سر هم شهید می‌شوند از برادران غزه کاملا راضی هستند. پیشنهاد می‌شود به خاطر علاقه شدید مقامات ایران به خونریزی، دست همه آقایان پلی استیشن با بازی‌های جنگی بدهید که مشکل روانی‌شان هم کاملا رفع شود. لازم به ذکر است که بعضی از آقایان با ترجمه جوی‌استیک مشکل دارند و به همین دلیل پلی استیشن و الباقی را بازی نمی‌کنند. (قدیم ندیم‌ها ترجمه شده بود "دسته شادی" که اندکی غیر اخلاقی است - تفسیر حوزه علمیه!)

شیرین عبادی همچنین نسبت به نقض حقوق کارگران زندانی اعتراض کرد که حکم شلاق‌شان امضا شده بود. احتمالا این کارگران به زودی مجبور به اعتراف به اسرائیل و غیره خواهند شد. کلا هر کسی مورد حمایت خانم عبادی قرار گیرد سریعا مورد عنایت واحد پرونده سازی قوه قضاییه قرار خواهد گرفت.

به یک گزارش از قوه قضاییه توجه کنید:


۶۰ درویش گنابادی به خاطر رابطه با یک شرکت آمریکایی موسوم به یاهو دستگیر شده‌اند. یاهو یک شرکت بزرگ صهیونیستی است که از طریق اینترنت اقدام به استخدام جوانان برای عملیات استشهادی براندازی نرم کرده است. البته وکیل دراویش گنابادی منکر هرگونه رابطه میان یاهو گویی دراویش با شرکت یاهو شد، که وی نیز به خاطر عدم تایید نظر مقامات قضایی بازداشت گردید.

دو سال پیش هم گروهی دیگر از دراویش به خاطر ارتباط نامشروع از طریق یاهو مسنجر تکفیر شده بودند!

مراسم اسکار برگزار می شود! قرار است جایزه جلوه‌های ویژه به محمود احمدی‌نژاد داده شود که با وجود
کاهش فعالیت سانتریفوژها، میزان اورانیوم غنی شده که جان می‌دهد برای تولید بمب هسته‌ای، چند برابر شده است. کارشناسان فتوشاپ فعلا به نطنز رفته‌اند تا ببینند اورانیوم‌های غنی‌سازی شده فتوشاپی نباشند!

محمد رضا باهنر گفت به تخلفات یک میلیاردی دولت رسیدگی می‌شود، وی افزود:"البته پس از انتخابات ریاست جمهوری"!

البته لازم به ذکر است که این تخلف مربوط به سال ۱۳۸۵ است و هنوز تخلف‌های سال‌های ۸۶ و ۸۷ بررسی نشده است. کلا معلوم نیست چه بر سر ۲۷۰ میلیارد دلار پول نفت سه سال اخیر آمده که احتملا میزان تخلف اندکی از یک میلیارد دلار بیشتر است اما چون مردم لبنان و سوریه و فلسطین و سودان سفره‌‌های‌شان بدون پول نفت مانده بود، احتمالا مقام‌های آن کشورها باید جوابگو باشند نه ریاست محترم جمهوری!

طرح ضربتی دولت برای مهار قیمت‌ها آغاز شد. قرار است برای اساس این طرح تعداد زیادی از دانشجویان و فعالان زن و معلم‌ها دستگیر شوند. به طور کلی وقتی حل مشکلات اقتصادی را به دست اطلاعاتی‌های وزیر شده می‌دهید، آخرش همین می‌شود!


غلامحسین کرباسچی که تازگی‌ها دارد هی حال آقای خاتمی را می‌گیرد به خبرنگار ما گفت که آقای خاتمی تا وقتی دچار غنی‌سازی هسته‌ای نشده به درد ریاست جمهوری نمی‌خورد!

روزنامه مردمسالاری لزوم مصافحه با بانوان خارجی را تکذیب کرد! اصولا بر اساس وقه (با فقه اشتباه گرفته نشود!)، آقایان می‌توانند با خانم‌های خارجی فقط وارد عملیات هجمه شوند و این عملیات کاملا حلال است اما دست دادن با خانم‌ها خیلی کار غیر اخلاقی و بدی است و حتی انتشار عکس دست دادن آقای خاتمی با زنان در ایتالیا باعث شد وضوی علمای اعلام باطل شود. کلا این کار خیلی س.ک.س.ی. است!

البته دست دادن بعضی از آقایان در ایتالیا خیلی اسلام را به خطر انداخته است!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

Yahoo! kheili khub bud

-- salami ، Feb 27, 2009

طبق آخرين اخبار اولمرت در طول جنگ ٢٢روزه بر اثر فشارهاي عصبي معتاد شده خبر گزاريها ماده مصرفي وي را خون كودكان فلسطيني اعلام كرده اند

-- بدون نام ، Mar 6, 2009

به شما ها تبریک می گم .از دست فلسطین در عذابیم .نمی دونم .سهمیه دانشجو ها ی لبنانی و فلسطینی در دانشگاه های معتبر مث پلیتکنیک و حالا هم دانشگاه ازاد .
گندشو در آوردن .ایشالله همین ها میریزن سقطشون می کنن .نه اسراییل همین سگ هاس خودشون فلسطین و

-- سحر ، Apr 19, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)