تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

خودسوزی

Download it Here!

به دنبال خودسوزی یک شهروند جلوی مجلس که اول گفته شد جانباز است و بعد آقای علی لاریجانی اعلام کرد معتاد بوده، واحد تحقیقات خودسوزی کلاغستون به محل حادثه اعزام شد. به گزارش این همکار ما توجه فرمایید:

- بر اساس اخبار رسیده، آقای لاریجانی گفته‌اند که اگر این شهروند جانباز می‌بود، حتماً حق با او بوده اما چون جانباز نبوده، حقش بوده بسوزد و اصلاً دلیلی برای ناراحتی نیست. به علاوه نظام مقدس معمولا همه آدم‌سوزی‌ها را زیر سیبیلی رد می‌کند و اگر عکسی نبود و شاهدی، می‌گفتند مثل هالوکاست اصلاً اتفاق نیفتاده.

- این فرد خودسوخته بنا به قول آقای لاریجانی پرونده داشته و معتاد بوده و مردن او هیچ اشکالی نداشته است. از هموطنان عزیز غیر جانباز درخواست می‌شود جوگیر نشوند و خودسوزی نکنند چون کسی تحویلشان نخواهد گرفت!

- ‌هم‌چنین گفته شده این شهروند چون درجه ۳ بوده از سهیمیه جانبازی برای خودسوزی استفاده نکرده و خودسوزی‌اش اصلاً مورد تایید شورای نگهبان قرار نخواهد گرفت.

- جماعت مجلس گفته‌اند طرف به خاطر عدم تعادل روانی خودسوزی کرده است، احتمالاً علت عدم تعادل روانی ملت عزیز هم سیاست‌های رژیم ستمشاهی است و دولت‌های پیشین هاشمی و خاتمی. پیشنهاد می‌شود هر چه سریع‌تر سران زنده مانده نظام ستمشاهی محاکمه شوند و مسوولان دولت‌های قبلی خودشان داوطلبانه بروند زندان که باعث شده‌اند وضع اقتصادی در دوره اخیر این‌قدر خراب شود و مردم را بی تعادل کرده!


در ایران اصولا چند نوع شهروند داریم که قرار است بر اساس درجه شهروندی نیز وزارت علوم سهمیه کنکور تعین کند.

هفت شهروند درجه سه به اتهام جاسوسی محاکمه می‌شوند. این هفت شهروند درجه سه که البته بنا به نظر آقای دری نجف آبادی درجه چهار می‌باشند نه ماه پیش دستگیر شدند به خاطر بهایی بودن، ولی چون زندان‌بان دلش نمی‌آید کارتن‌خواب شوند نگه‌شان داشت زندان تا خودسوزی نکنند.

آقای دری نجف‌آبادی وزیر اسبق اطلاعات از وزیر فعلی خواست با تشکیلات بهائیت برخورد کند. قدیم ندیم‌ها جماعت حجتیه کمی خجالت هم می‌کشیدند که علنا بیایند وسط میدان علیه بهاییت اینجوری حرف بزنند اما به لطف برادارن مدرسه حقانی و غیره (منظورمان شاگردان آقای مصباح یزدی نیست‌ها!!!) یواش یواش هر کسی که حجتیه‌ای نباشد باید خجالت بکشد حرفی علیه بهائی‌ها نزند!

نشریه صبح صادق سپاه خاتمی را منحرف خواند. البته در مباحث فقهی و حوزوی انحراف معانی مختلفی دارد، اما با توجه به اینکه در بعضی حجره‌های قم بعضی کارهای "کند همجنس با همجنس بازی" انحراف محسوب نمی‌شود، شاید منظور صبح صادق این بوده که چون آقای خاتمی اهل حال نبوده و از این کارها نبوده باید منحرف محسوب شود! اصولا به قول آقای احمدی‌نژاد ما در ایران از این حرف‌ها نداریم!

وزیر نفت اعلام کرد رئیس جمهوری عامل ورود غیر قانونی و قاچاقی بنزین است. این خبر نیاز به تفسیر ندارد!

به یک خبر نفتی توجه کنید:

به گزارش قارنا، خبرگزاری کلاغ‌های ما از غزه، حماس اعلام کرد تا پول نفت ایران در رگ‌های ماست، با اسرائیل مبارزه می‌کنیم. قرار است تعدادی از صندوق‌های رای انتخابات ریاست جمهوری هم به غزه و بیروت برده شود تا از خجالت دولت نهم درآیند!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

"نشریه صبح صادق سپاه خاتمی را منحرف خواند. البته در مباحث فقهی و حوزوی ....

کلاغا به نیک آهنگ کوثر سلام برسونید و بهش بگید:
جناب کوثر دست مریزاد!
نکنه شما هم معتقیدید که همجنسگرایان منحرفند؟
واقعا برایتان متاسفم
-----------------
کلاغستون: نیک آهنگ سلام رسوند، گفت به هیچ وجه. بحث ما منطق رایج نظام مقدس است وگرنه هیچ کس منحرف نیست!

-- بهراد ، Feb 18, 2009

درود به شما. نظری جز نوشته های شما ندارم .سلامت باشید

-- behdad bikhodA ، Feb 18, 2009

چرا این دفعه هیچ چیز "لازم به ذکر" نبود ؟

-- یه نفر ، Feb 18, 2009

دوست عزیز آقای کوثر، ما شما را کلیک می کنیم که حال کنیم و از این زندگی کسل کننده و آزار دهنده چند صباحی خارج شویم. اگر قرار باشه شما هم مثل بقیه روشنفکران که بسیار زیاد در باره هیچی می دانند و بسیار الکی جدی هم هستند، و مرتب در باره محمد و تعداد زنان او و یا چرا علی شمشیر دو تیغه داشت و یا چرا حسین با ٧٢ نفر زد وسط سپاه یزید و الا آخر وقت مردم را با این روایات و داستانهایی که دردی را دوا نمی کنه و مسئله امروز ما نیست می گیرند، شبیه شوی، فکر کردی به کجا پناه ببریم؟ قربونت، جواب ما را بده.
پناهنده و سرگردان مادام العمر،

-- Panahi ، Feb 18, 2009

دوست عزیز آقای کوثر، ما شما را کلیک می کنیم که حال کنیم و از این زندگی کسل کننده و آزار دهنده چند صباحی خارج شویم. اگر قرار باشه شما هم مثل بقیه روشنفکران که بسیار زیاد در باره هیچی می دانند و بسیار الکی جدی هم هستند، و مرتب در باره محمد و تعداد زنان او و یا چرا علی شمشیر دو تیغه داشت و یا چرا حسین با ٧٢ نفر زد وسط سپاه یزید و الا آخر وقت مردم را با این روایات و داستانهایی که دردی را دوا نمی کنه و مسئله امروز ما نیست می گیرند، شبیه شوی، فکر کردی به کجا پناه ببریم؟ قربونت، جواب ما را بده.
پناهنده و سرگردان مادام العمر،

-- Panahi ، Feb 18, 2009

این دوست ما پناهی راست میگه، این مسلمونا یا مشغول صیغه کردن هستند یا جنگ کردن. یادم میاد در مدرسه هم سر کلاس تعلیمات اجتماعی، مرتب از جنگ های این حضرات سخن می گفتند، و این جنگ های دائمی را از افتخارات اسلام می دانستند. البته گاهی اوقات نیز از عایشه و ذینب و فاطمه و دیگر خانم ها نیز صحبتی میشد.
اکبر آقا از کربلا

-- Akbar agha ، Feb 19, 2009

سلام آقای نیک آهنگ! می خواستم سئوالی از شما بکنم و امیدوارم جواب این حقیر سرگردان را بدهید. این سئوال را من از تعداد زیادی آدم های به اصطلاح مطلع کرده ام، امّا جواب قانع کننده نبود!
سئوال در مورد اسلام عزیزه؛ اگر کتاب قرآن آسمانی است، چرا افتاده روی زمین؟ لطف کن جواب را زود بده و بنده را از این نوع فکرها آزاد کن! انشاالله خدا در آخرت به دادت برسه؟
عزیز از نجف،
------------------
کلاغستون: نیک آهنگ جواب نداد از ترسش، اما از کارشناس فقهی کلاغ پرسیدیم، گفت که تا وقتی روی پوست نوشته نشده بود، خب توی آسمون بود دیگه.

نیک آهنگ به هیچ وجه مسوولیت این سخن را نمی‌پذیرد!

-- Aziz Najafi ، Feb 19, 2009

اخوی کوثر، میگن رهبر ...

------
کلاغستون: داداش! از یک آی‌پی. چند تا کامنت با چند تا اسم؟

-- Hosein ، Feb 19, 2009

سلامی چو بوی خوش آشنایی...
میبینم شوما غلاغا دست از سر کچل خاتمی برداشتیو زدی تو خط سوختو اینا.
راستی این معتاده که خودسوزی کرد، از سهمیه بنزین کی استفاده کرد؟؟ نکنه تلخکی داده عوض بنزین استونده؟؟ شایدم کارت جانبازی یکیو دو در کرده با کارت اون بنزین سهمیه برادران جانباز رو گرفته و حیف و میلش کرده، بابا با این بنزین یه دوری تو انقلاب میزد از اونور میرفت استقلال بعدشم آزادی شاید آخرش به جمهوری اسلامی میرسید، شایدم به اسلامی خالی، نمیدونم
کی به کیه؟؟ تاریکیه

-- پافیا ، Feb 21, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)