تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

کلاغستون هفته ماضی

شاید مهم‌ترین خبر و ناراحت‌کننده‌ترین خبر برای همه کلاغ‌ها کلاغستون، از دست رفتن طنز نویس بزرگ ایران، منوچهر احترامی بود. میلیون‌ها کودک ایرانی داستان‌های "حسنی" او را از حفظ می‌خواندند. چه چیزی برای یک طنزپرداز و خالق شیرین‌تر است؟

Download it Here!

به اخبار هفته ماضی توجه کنید!

روزنامه کیهان و انصار کیهانی خاتمی را مورد حمله قرار دادند. در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گروهی از برادران شدیدا معتقد به ولایت فقیه به خاتمی حمله کردند تا بلکه او را از نامزدی منصرف کنند، اما اتفاقی هم نیافتاد و فقط در این حد بود که اخبار مظلومیت سید مظلوم، سید خندان سابق در سایت‌ها منتشر شود. روزنامه کیهان هم خاتمی را با بی‌نظیر بوتو مقایسه کرد که البته بی‌نظیر بوتو تصادفا خانم بود، اما آخرش گفت اگر خاتمی تصادفا به سرنوشت بوتو مبتلا شد، تعجب نکنیدٓ!

همچنین در هفته ماضیه، غلامحسین کرباسچی که او نیز معتقد بود سید محمد خاتمی فاقد هسته است و از این منظر او را با بی‌نظیر بوتو مقایسه کرده بود، گفت شاید برای امر شریف پوززنی بیایم وسط میدان. اصولا کرباسچی وقتی دستگیر شده بود انتظار خاتمی کاری برایش بکند، ولی خاتمی یکهو کمرش درد گرفت و درها رو به روی خود قفل کرد. به طور کلی کرباسچی هم از آقای هاشمی شاکی است، هم از آقای خاتمی و ۱۰ سالهم محروم بوده از سمت‌های دولتی، در نتیجه شدیدا منظر آمدنش هستیم چون تنور انتخابات را شدیدا گرم می‌کند!ٓ

میرحسین موسوی هم از دست خاتمی شاکی شد، خاتمی قول داده بود اگر موسوی تا موعد نهایی در اردیبهشت نیاید وسط میدان، آنوقت کاندیدا شود، اما برادران عزیز مشارکت که از سال ۱۳۸۵ همه قراردادهای وزارت نیرو و وزارت نفت‌شان پریده و نیاز فوری به کار و سرمایه و غیره داشتند، برای نجات خودشان، ببخشید نجات ایران خاتمی را مجبور کردند هر چه سریع‌تر نامزدی‌اش را اعلام کند.

اخبار وزارت داخله

کارشناسان معتقدند که با توجه به معجزات آقای محصولی، وزیر میلیاردر که می‌تواند کاری کند که صندوق‌ها رای بزایند، آمدن آقایان اصلاح‌طلب به وسط میدان فقط برای ایجاد رضایت مقام معظم رهبری است تا مردم زیادتر بیایند رای بدهند و ایشان هم بگوید انتخابات رفراندوم بود برای تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی! می‌گویید نه؟ این خط، این نشان!

آقای احمدی‌نژاد در مراسم ۲۲ بهمن از اوباما خواست هر چه زودتر گفتگو با ایران را راه بیاندازد تا بلکه مردم عزیز از او بیشتر خوششان بیاید! کلا بعد از ۲۹ سال قطع رابطه آقای احمدی‌نژاد می‌خواهد همه خیال کنند او رابطه را برقرار کرده، به همین دلیل این روزها به او دارند راه‌های برقراری رابطه نامشروع را آموزش می‌دهند تا بلکه وقتی مقابل اوباما ظاهر شد غش نکند.


جماعت طلبکار از سید محمد خاتمی تضمین خواسته‌اند که اگر باز هم رئیس جمهوری شد، همان فرصت سوزی‌های گذشته را مرتکب نشود! اصولا جماعت حالی‌شان نیست که اگر مقام معظم گوشه چشمی نشان داده تا سید محمد وارد تنور بشود این است که اگر هم تصادفا گوش شیطون کور و چشمش کر! خاتمی دوباره رئیس جمهوری شود، طبق عادت پیشین همه فرصت‌ها را به نفع مقام معظم رهبری و علمای اعلام از جمله حضرت آقای مصباح یزدی که نیک آهنگ خیلی به ایشان ارادت دارد، و الباقی بسوزاند. خاتمی بدون فرصت سوزی که خاتمی نیست!

مهدی کروبی اعلام کرد که کنار نمی‌کشد و از اعلام یک کاندیدای نهایی حمایت می‌کند به شرطی که خودش باشد! اصولا زمانی که اصلاح‌طلب‌ها را می‌گرفتند، این آقای کروبی می‌رفت دنبال آزادی‌شان، در حالی که خاتمی چمباتمه می‌زد گوشه اتاقش، حالا این شیخ مهدی دارد همه را جمع می‌کند دور خودش و اینها هم دارند هی از خاتمی بد می‌گویند و از کروبی تعریف! عماد باقی و الباقی هم شدیدا این روزها دل خاتمی را به درد آورده‌اند.


سردار فیروز آبادی باز هم از آقای احمدی‌نژاد حمایت کرد. در قلعه حیوانات، همه حیوان‌ها با هم برابرند، ولی بعضی ۲۵۰ کیلو وزن‌شان است! و برابرترند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

Very Very Good Niki Joon ;-)

-- Alireza ، Feb 18, 2009

سلامی چو بوی خوش آشنایی...
اون قلعه حیوانات آخرش بود.

-- پافیا ، Feb 21, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)