تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

اخبار هفته ماضی

Download it Here!

در هفته گذشته باز هم سید محمد خاتمی نتوانست تصمیم نهایی بگیرد و دوستانش گفتند او به احتمال ۹۹ درصد نامزد می‌شود. اصولا وقتی بحث در مورد خاتمی است، کسی نمی‌تواند به ۱۰۰ درصد انجام شدن کاری مطمئن شود چون سید دائما درحال گرفتن فال قهوه است یا تسبیح انداختن و این ناشی از قدرت اراده شدید او می‌باشد.

رئیس مجلس این هفته بعد از جمع و تفریق بودجه سال قبل دید که با همه دست و دل‌بازی و نخواندن اعشار، همینطوری یک میلیارد دلار گم شده است. آقای رئیس جمهوری هم گفت این که چیزی نیست، من وقتی استاندار اردبیل بودم از این پول‌ها گم شده بود و وقتی شهردار تهران شدم همه‌اش ۳۵۰ میلیارد تومان که می‌شد ۴۰۰ میلیون دلار گم شده بود. ظاهرا آقای حسابداران آقای رئیس جمهوری یک چیزی‌شان می‌شود!

از قدیم و ندیم، در نظام مقدس جهمهوری اسلامی، دو طرف بازی سیاست دست به پول گم کردنشان خوب بوده. به عنوان مثال کارگزاران در وزارت نفت و بعضا در دوران خاتمی، در وزارت نیرو پول گم می‌کردند، مشارکتی‌ها در سازمان گسترش و وزارت نیرو بلد نبودند از پول‌های خود مراقبت کنند و گاهی وقت‌ها هم این پول‌های چسبناک در عسلویه می‌چسبید کف کفش آقایان و کسی هم آمارش را نداشت!

بعد از خروج این آقایان از دولت ، یکهو صندوق‌های سرمایه‌گزاری و بانک‌ راه می‌انداختند تا نگذارند پول‌های مردم هم گم شود! حال سرمایه بانک‌ها از کجا آمده بود، از آقای قبه بپرسید و رفقا!

این هفته مهدی کروبی از وزارت کشور خواست مراقب آرایش باشند چون ممکن است آقای احمدی‌نژاد که اصلا بلد نیست از چیزهایش مراقبت کند، رای‌های آقای کروبی را گم کند! کروبی گفت، اگر مشارکت بالا باشد، هیچ رایی گم نمی‌شود. مشارکتی‌ها هم از این حرف او فعلا سو استفاده کرده‌اند و گفته‌اند شیخ مهدی به نفع خاتمی کنار خواهد رفت!

این هفته آقای رئیس جمهوری پس از مصرف مقادیر زیادی ویاگرا موشک را فرستاد هوا. کلا در ایران از بعد از کشف ویاگرا همه کاری صورت می‌گیرد جز آنکه باید صورت گیرد. در ایران ۵۰ درصد طلاق‌ها به خاطر عدم مصرف به جای ویاگرا است. باور نمی‌کنید؟ بروید از وزار بهداشت بپرسید که اعلام کرده اغلب زوج‌ها در ایران اصلا یادشان رفته که آره و اینا چیست!


این هفته سایت بالاترین هک شد و پرید. گفته می‌شود دست‌های غیبی در کار بوده تا این سایت هک شود. خبرگزاری فارس که مشخصا در یک نقطه پسینش عروسی بود هم گفت که این سایت صهیونیستی بوده و نظر کاربران و مردم عادی در آن مهم بوده نه روسای سایت و دست اندرکاران سایت بالاترین از طریق دموکرات کردن کاربران می‌خواسته‌اند انقلاب مخملین بکنند. کلا انقلاب مخلمین از طریق مشارکت مردم صورت می‌گیرد و کار بسیار بدی است چون نظر ولایت فقیه در آن پرسیده نمی‌شود! البته اگر بالاترین نماینده ولی فقیه داشت، اینطوری نمی‌شد.

این هفته ایران از ترس اینکه بدمینتون بازان آمریکایی بیایند ایران و جاسوسی کنند در امور هسته‌ای مقامات نظام، ایران به ایشان ویزا نداد. معمولا آمریکایی‌ها وقتی می‌خواهند با کشوری رابطه برقرار کنند، از طریق ورزشکاران این کار می‌کنند، مثل سنوات ددهه هفتاد که پینگ‌پنگ بازها را فرستادند چین و دنگ شیائو پینگ چند سال بعدش شد مشتری مک‌دونالد!

این هفته چهار نفر وبلاگ‌نویسی که چهار سال پیش بازداشت شده بودند و آیت‌الله لولوسرخرمن، معروف به شاهرودی گفته بود از حقوق‌شان دفاع خواهد کرد، محکوم به زندان شدند. بر اساس قانون نسبتا اساسی سابق، اقرار به زور و اعتراف تحت فشار اندکی غیر قانونی است و نمی‌تواند علیه متهم به کار برده شود که البته چون در نظام مقدس از این سوسول‌بازی‌ها نداریم، به کاربرده می‌شود. در نظام مقدس اگر از این اقرارها نکنی، یکهو دیدی از همان‌جایی سر در خواهی آورد که دکتر زهرا بنی یعقوب و زهرا کاظمی سر در آوردند.

و نهایتا در روزهای باقی مانده دهه فجر این هفته به پدران و مادران‌تان فحش ندهید! خب جوان بودند دیگر!


Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)