تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

نظرات آیت‌الله خمینی در مورد تعیین سرنوشت ملت!

Download it Here!

با آغاز دهه فجر کلاغ‌های ما بررسی مطبوعات سال ۱۳۵۷ متوجه اعتراض آیت‌الله خمینی به آباد شدن قبرستان‌ها در دوران شاه شدند. البته بعد از انقلاب آبادگران، قبرستان‌ها را خراب می کنند تا متهم به پیروی از شاه خائن سابق نشوند! البته چون نظام اسلامی مهرورز اجازه نداد برای بسیاری از اعدام شدگان قبر گداشته شود اسمشان را گذاشتند گورستان. عین گورستان خاوران و یا گورستان اعدامی‌های بهایی که احتمالا آنجا را هم به زودی خراب خواهند کرد. حالا هی بگویید شاه خوب بود!


آیت‌الله خمینی هم در پاسخ به این سوال که از بازگشت به ایران چه احساسی دارد، گفت: هیچ! خدا را شکر که هیچ احساسی نداشت و این همه آدم بعد از انقلاب کشته شدند، اگر احساس خاصی داشت چه می‌شد!!!

همچنین آیت‌الله خمینی با یک فروند هواپیمای اجاره شده فرانسوی به ایران بازگشت که هزینه اش را بیشتر یک بازاری ملی مذهبی داد که گفته می شود اعدام شد. همیشه آقای خمینی قدردان محبت‌های حامیانش بود.

آیت الله خمینی در بهشت زهرا گفت: چه حقی داشتند ملت در آن‌زمان (۵۰ سال پیش) سرنوشت ما را در این زمان معین کنند؟ هر کس سرنوشتش با خودش است. مگر پدرهای ما ولی ما هستند؟ این هم یک دلیل که سلطنت محمد‌رضا سلطنت قانونی نیست. کارشناس کلاغستون هم ضمن اعتراض به پدران ما در ۳۰ سال پیش از آنها می‌پرسد که آن زمان عاشق بودند یا زده بود به سرشان که ایران را به این سرنوشت دچار کردند؟

---

بازارگرمی موسوی-خاتمی کماکان ادامه دارد. میر موسوی یک مومیایی باستانی است که هر چهار سال یک بار برای ترساندن مقام معظم رهبری تابوت بیرون کشیده می‌شود و امسال برای راضی کردن معظم له به پذیرش شاه سلطان حسین خاتمی فعلا مدتی است در خیابان‌های تهران متواری است و باعث ترس خانواده‌های اصولگرا شده است. البته چند روز بعد که خاتمی اعلام کند به خاطر مصالح کشور از خود گذشتگی کرده و نامزد می‌شود، میرحسین هم تا چهار سال بعد به خواب خواهد رفت.

خالد مشعل برای گرفتن دستورهای جدید علیه اسرائیل وارد تهران شد. مصر هم حسن نصرالله را عامل جمهوری اسلامی خواند. اصولا نظام مقدس برای حل مشکلات داخلی مجبور است پول نفت را سر سفره حزب‌الله و حماس بریزد ولی بدی‌اش این است که خوش خدمتی حماس و حزب‌الله معمولا منجر به کشته شدن مردم بیگناه می‌شود که البته چون شهید محسوب خواهند شد، بنیاد شهید هم مجبور می‌شود از پول نفت مردم ایران، برای خانواده‌های شاهد لبنان و غزه کمک‌های مالی و جنسی! بفرستد.

مقام غیر معظم ریاست جمهوری نسبت به کاهش تعداد اعدام‌ها در روزهای اخیر اظهار نگرانی کرد. در ده هفته قبل ۴۸ نفر اعدام شده بودند اما در روزهای اخیر هیچ خبری از اعدام نبوده که شدیدا موجب تاثر مقام‌های قضایی و امنیتی شده است. قدیم یک موجود افسانه ای به نام ضحاک ماردوش از اعدام خیلی خوشش می آمد که هر وقت تعداد اعدام‌ها کم می‌شد، یک کمی می‌ترسید.

خبر دیدار مقام‌های آمریکایی و ایرانی رد نشد. اصولا در طول سال‌های گذشته هر وقت میزان مرگ بر آمریکا در نمازهای جمعه بیشتر می‌شد، بعدا می فهمیدی آقای هاشمی رفسنجانی یا چیزی توی همین مایه‌ها با مقام‌های آمریکایی دیدار کرده. البته الان هم که هی صدای شعارها را زیاد می‌کنند،معلوم شده هاشمی ثمره که او هم اهل استان کرمان است با آمریکایی‌ها دیدار کرده. نتیجه اخلاقی اینکه آمریکایی‌ها از کرمانی‌ها خوششان می‌آید!


نفیسه آزاد یکی از اعضای کمپین یک میلیون امضای زنانه تغییر اسم داد و به نفیسه بازداشتی تبدیل شد. اصولا زنان برانداز که می خواهند بزنند انگشت شست پای مرد سالاری را لگد بزنند که نباید آزاد باشند!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

سلامی چو بوی خوش آشنایی، بر آن مردم دیده روشنایی

وقتی بحث اعدام دوباره خاورانیها میشه، خداییش یاد بقیع میفتم. یعنی کار وهابی ها غلط نبوده؟؟ یا الگو شده؟؟ خوب البته تقصیر خودشون بود، میخواستن هی هر سال دوباره شورش نکنن(مثل امام های ما).
عمو میر حسین رو هم که فقط شماها میشناسیدش(عمو نیکی پر بیرا نمیگه فسیل)، ولی جالبه انقدر وضع کشور خوبه که باید نخست وزیر دوران جنگ رو کار بشه، آخه چون خیلی وضعمون خیلی خوبه باید یه نفر که کارآمد نیست بیاد و اوضاع رو یکم بد کنه تا متعادل بشه تا مردم قدر خوبی رو بدون تا...

-- پافیا ، Feb 3, 2009

راست می گین ها، موسوی شده لولوسرخرمن. تاحالا اینجوری به جریان نگاه نکرده بودم!

-- maryam ، Feb 3, 2009

آقای کوثر ما کی گفتیم شاه خوب بود! چرا تهمت می زنی، ما می گوییم این خمینی چه موجود عجیب و غریبی بود. حرف و عملش ٣٦٠ درجه با هم تفاوت داشت. البته شاگردان و ارادتمندان ایشون نیز که امروز بر صندلی های قدرت سفت چسبیده و لمیده اند همین خصوصیات و اخلاق را دارند. در اصطلاهات روزمره به اینها میگویند حقه باز.
سیریش،

-- Sirish ، Feb 3, 2009

درود بر عمو نيکان! عمه خانم ما پس از خوندن این متن سلام مخصوص میرسونن و ميگن که از قول ایشون فرا رسیدن «دهه زجر» رو به شما و ملت همیشه در صحنه تبریک بگم! البته یه وقت سوءتعبير نشه، ايشون یه سر اين یه کلمه زبونشون ميگيره و هرچی هم دوا درمون کردن افاقه نداشته :)

-- niloofar ، Feb 3, 2009

سیریش راست می‌گه،
شاه هر بدی که داشت، دروغگو نبود. حرف و عملش باهم ۳۶۰ درجه تفاوت نداشت. تنها مشکلش این بود که نوکر آخوندا بود.

-- بدون نام ، Feb 4, 2009

نیکان جان!
دهه [...] رو بهت تبریک می گم!

-- Arash ، Feb 4, 2009

سلام عمو نیکان چرا مطالب جدید وبلاگت از طریق feed نمی رسه؟میدونی چرا>؟

-- saba ، Feb 5, 2009

عجب شهر فرنگیه این مملکت!! واقعا موندیم که اگه باز به خاتمی رای بدیم یه جوری مهر تایید بر حماقت خودمون زدیم...اگه نریم رای بدیم یه جور روی کار اومدن احمق ها رو تایید کردیم!! معادله سختیه نه؟

-- محمود ، Feb 8, 2009

امروز در رادیو خبر جالبی شنیدم . وزارت خاکستری اعلام کرد که در روز22 بهمن در مسیر راهپیمایی بمب گذاری شده بود و این بمب توسط سربازان گمنام امام زمان خنثی شد .
نکت قابل توجه :
1- چرا 24 ساعت این خبر را مخفی کردند؟
2- چرا پس از این مخفی کاری این خبر را اعلام کردند ؟
3-وزارت خاکستری به نیروهای مهرورز خود لقب سربازان گمنام امام زمان را داده
4- ظاهرا وزارت خاکستری این بهانه را سر هم کرده تا به چند نفر از مخالفان نظام مهرورزی کنه
5- پس از اعلام این خبر در رادیو دیگر این خبر را در تلویزیون تکرار نکرده (معمولا در صدا و سیما یک خبر 1000 بار در بخشهای مختلف خبری تکرار می شود)شاید این یکباری که گفته کافی بود تا ملت پشت صحنه بیدار شوند شاید هم فهمیده که اکثر این ملت دیگه گول این حرفها رو نمی خوره

-- مهدی ، Feb 11, 2009

امروز آقای حداد عادل در تلویزیون درباره نمایشگاه کتاب و فرهنگ کتاب خوانی گفت :
"من زمانی که در صف نانوایی هستم تا وقتی که نوبتم برسه کتاب می خوانم . این را گفتم که جوانان این مملکت درباره فرهنگ کتاب خوانی الگو بگیرند"
نکات جالب توجه
1- حداد عادل در صف نانوایی می ایستد ونوکر استخدام نکرده
2- او هدفش از این حرف اشاعه فرهنگ کتاب خوانی نبوده بلکه میخواست بگوید مسئولان نظام ساده زندگی می کنند .
3- حداد عادل هنگام ایستادن در صف نوبت را کاملا رعایت می کند و ملت بیق هم نوبتشان را به او نمی دهند

-- مهدی ، Feb 11, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)