تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

در هفته ماضی اتفاق افتاد

Download it Here!

در هفته‌ای که گذشت، موضوع اندازه شکم سرلشگر فیروز آبادی از همه چیز مهم‌تر بود. همسر ایشان اعتراف کرد که تیمسار ۱۵ سال است انگشت شست پای خود را نتوانسته به خاطر اندازه شکم ببیند. لازم به ذکر است که صدا و سیما به اسمش رو نبر آقایان می‌گوید، انگشت شست پا. حالا منظور خانم فیروزبادای کدام شست پا بوده؟ ما که نمی‌دانیم!

شیخ مهدی کروبی ثابت کرد برخلاف بقیه اصلاح‌طلبان حکومتی دارای هسته‌های غنی‌سازی شده است و به مقام معظم رهبری هم به خاطر سپردن امور نظامی به سردار شکم گنده‌ای که برای جابجا کردنش تانک لازم است، متلک انداخت.

همچنین باراک اوباما از بس که نمی‌داند در ایران با چه کسی حرف بزند سرگیجه گرفته و پستچی کاخ سفید سه روز است دم در منتظر است. گفته می شود قرار بوده نامه به دست احمدی‌نژاد برسد، اما روی پاکت نوشته شده بود، بده دست بزرگترت! البته در ایران همه تقریبا از احمدی‌نژاد بزرگ‌ترند!

میرحسین موسوی شجاع شد و بعد از بیست سال گفتگو کرد! همسر میرحسین که خیال می‌کرد شوهرش مثل بقیه امور مهم خانوادگی، حرف زدن را یادش رفته فعلا غش کرده است.

سید محمد خاتمی نیز مصمم‌تر شد که تصمیم نگیرد چه تصمیمی باید گرفته شود. فعلا سیدم ممدلی ابطحی، معاون امور توجیه‌گری خاتمی از دست رئیس خود ۲۰ کیلو لاغر شد و وزنش به ۲۰۰ کیلو رسید و هنوز نمی‌داند در وبلاگش چطوری این قدرت اراده و تصمیم خاتمی را توجیه کند.

آیت‌الله جنتی هم همه کسانی را که از اظهارات اوباما تعریف کردند، رد صلاحیت‌شده‌هایی خواند که حتی شب‌های جمعه هم، در خانه رد صلاحت می‌شوند و مورد تحریم همسر مکرمه قرار می گیرند!

دهه فجر ۳۰ ساله می‌شود. از بچه‌های عزیز که عقلشان می‌رسد درخواست می‌شود اینقدر پدران و مادرانشان را لعنت نکنند، خب جوان بودند ۳۰ سال پیش، احساساتی شدند و یک اتفاقی افتاد، مثل تولید بچه ناخواسته.


به اخبار غیر ماضی توجه کنید:

محمود احمدی‌نژاد خطاب به اوباما گفت: بگذار مردم امریکا ازاد باشند! وی از رئیس جمهوری امریکا خواست که به ایران بیاید و ببیند چقدر مردم ایران از آزادی تحت ولایت مطلقه فقیه لذت می برند و به اوباما گفت باید به دامن اسلام ناب محمدی استاندراد شده نظام مقدس بازگردد. وی همچنین از بی اعتباری انتخابات امریکا انتقاد کرد و گفت: در کشوری که مرده‌ها حق رای ندارند و بسیجی‌های عزیز دستشان باری رای‌سازی بسته، ادعای مردمسالاری کردن ابلهانه است.

فیلم در باره الی به خاطر حضور گلیشفته فراهانی رد صلاحیت شد. قرار است خانه پدری، کوچه، مدرسه و کلاس کنکوری که گلشیفته به انجاها می‌رفته تخریب شود. وزیر ارشاد هم که بلد نیست ایمیل بزند، به معاون خود دستور داد گلشیفته را تهدید کند که اگر از رفتن با هالیوود توبه نکند، ممکن است برادارن وزارت خاکستری زحمتش را بکشند.

حسین درخشان وبلاگ‌نویس بازگشتی به تهران هنوز در زندان به سر می‌برد و ظاهرا خانواده محترمش یادشان رفته وی تبعه کانادا هم هست و می‌توانند از این طریق اندکی سر و صدا راه بیاندازند. البته گفته می شود که پدرخوانده هنوز اجازه نداده، هر چه ما می‌کشیم، از موتلفه می‌کشیم!

به گزارش ستاد هوای پاک تهران، در هفته هوای پاک امسال میزان سکته قلبی افزایش یافت. قرار است از این به بعد نام این هفته به هفته مبارزه با هوای پاک تغییر نماید! البته میزان آلودگی هوا در خیابان پاستور زیادتر از جاهای دیگر است و احتمالا افزایش میزان سرب هوا در این منطقه باعث رشد خنگولیته روسای قوای سه گانه شده است.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

بامزه بود! D:

-- انگشت شصت پا! ، Feb 3, 2009

به نظر می رسد که سرلشگر فیروز آبادی حتی نمی تواند ...را ببیند، انگشت شست پا که جای خود دارد. حالا فکر کنید آیت‌الله جنتی یک دفعه بزنه به سرش و سر لشگر فیروز آبادی را شب‌های جمعه در خانه رد صلاحیت کنه و مورد تحریم همسر مکرمه قرار بده! رهبر در این وضعیت می خواهد چکار کنه، خدا میدونه؟
نفس تنگی از تنکابن،
-------------
کلاغستون: اخوی، صدا و سیما به ... میگه انگشت شست پا!


-- Nafastangi ، Feb 3, 2009

درود به سوپر سانسور چی نیک آهنگ کوثر حتما بزرگترین جام سانسور را میگیری عجله کن خط بزن و خط بزن ...
---------------
کلاغستون: آی خدا از زبونت بشنفه! این نیک آهنگ اصلا نمی‌ذاره ما راحت غار غار کنیم!

-- دارا ، Feb 3, 2009

سلام
آقای نیک آهنگ بنده از شنوندگان کلاغستون شما هستم
ولی احساس میکنم به تازگی با کمبود سوژه مواجه شدی و رو به مسخره کردن آوردی
در حالی که طنز اجتماعی و سیاسی باید حرف واسه زدن داشته باشه و مسخره کردن شکم و شست پای مردم ;-) جایی باید داشته باشه و به عنوان نمک باید استفاده شود و به نظر من شما نمکشو زیاد کردین و داره شور میشه
ارادتمند
----------------------
کلاغستون: آی قربون دهنت! ما هم هی به این نیک آهنگ می‌گیم بی خیال دور شکم و غیره بشه. این دهه فجر که بگذره، مشکلات شب جمعه‌ای کلاغستون هم حل می‌شه به امید خدا!

در ضمن نیک‌آهنگ سلام رسوند و گفت: "رو مسخره‌گی پیشه کن و مطربی آموز تا داد خود از کهتر و مهتر بستانی"!!!

-- علی ، Feb 3, 2009

عالی بود، عالی!

-- امیر ارسلان بی نام ، Feb 3, 2009

پيام سعدي به نيک آهنگ:رو مسخرگي پيشه کن ومطربي آموز/تا به نگرند روزت از روز .هابعله!

-- بدون نام ، Feb 3, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)