تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

ما انقلاب کردیم یا انقلاب ...!!!

شوخی شوخی انقلاب اسلامی ۳۰ ساله شد. ما که نفهمیدیم ما انقلاب کردیم یا انقلاب ...شعرش چون بی ادبی است، خودتان بروید پیدایش کنید! چه انتظارهایی داریدها!!

Download it Here!

پس از سی سال، روحانی دبیر اسبق شورای امنیت ملی گفت که شاید فضا استبدادی شود. لازم به ذکر است وقتی آش آنقدر شور شود که خود آشپزهای نظام متوجه ماجرا شوند، اندکی هوا زیادی پس است!

باراک اوباما گفت: اگر مسوولین ایرانی مشت‌های گره کرده خود را واز کنند، با دست دراز شده ما روبرو خواهند شد که می‌زنیم قدش. محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری مهرورز ایران نیز گفت مردم عزیز ما به این مشت‌ها عادت کرده‌اند و اگر هر روز مشت‌های اقتصادی و روانی و قضایی آهنین ما نخورد توی سرشان، بدعادت می‌شوند و نظام اسلامی به خطر می‌افتد که برای هیچکس خوب نیست.

سرلشگر ۲۵۰ کیلویی فیروزآبادی، رئیس کل ستاد مشترک نیروهای مسلح اعلام کرد که احمدی‌نژاد باید بماند و اگر برود، ما بادمان می خوابد. خدمت شنوندگان و خوانندگان کلاغستون عرض کنیم که البته تمام ۲۵۰ کیلو هیکل آقای فیروزآبادی باد نیست. قدیم‌ها رسم بود که نیروهای نظامی و انتظامی رسما از کسی در انتخابات حمایت نمی‌کردند تا مردم احساس نکنند ممکن است یک خبرهایی باشد، اما با توجه به حمایت‌های اخیر بعضی از عزیزان سپاهی احتملا یک خبرهایی هست.

آقای مهدی کروبی معروف به شیخ ۵۰ هزار تومانی هم شدیدا به آقای فیروز آبادی حمله کرد و گفت اولا چه کسی او را با این هیبت به درجه سرلشگری ارتقا داده؟ اصولا در همه کشورها، سران نیروهای مسلح باید بتوانند اندکی سرحال باشند و راه بروند نه اینکه سوار فرقونشان کنند یا با تانک جابجا. کروبی افزود، در ضمن از کی تا حالا سران نظامی رئیس جمهوری تعیین می‌کنند. تحلیل‌گران کلاغستون معتقد است که آقای کروبی هنوز بعد از شب انتخابات هنوز در شوک بعد از انتخابات ۱۳۸۴ به سر می‌برد. وی شب انتخابات که در رای شماری‌ها از همه پیش بود نماز شکر خواند و خوابید وبعد که بیدار شد، دید احمدی‌نژاد را جای او گذاشته‌اند. وی هنوز در شوک مغزی آن ماجرا قرار دارد.

بودجه ۱۳۸۸ تقدیم مجلس شد و یک ۳۷۷ میلیون تومان ناقابل هم قرار شد بدهند به دکتر حمید مولانا، مشاور تبعه آمریکای آقای احمدی‌نژاد. اصولا بودجه از اعتبارات عمومی است و اعتبارات عمومی هم مال مردم است و معلوم نیست آقای مولانا که تنها کاری که برای نظام کرده یادداشت نویسی برای حسین شریعتمداری بوده چطوری به این جایزه دست یافته است. البته با نگاهی جزئی تر به بندهای بودجه می توان صدها پروژه عجیب و غریب دیدی که احتمالا صرف تبلیغات انتخاباتی آقای احمدی‌نژاد نخواهد شد!

احمدی‌نزاد گفت، بندهای بودجه را آنقدر کوچک خواهد کرد که کل بودجه را بشود در یک دفترچه جیبی جا داد. کارشناسان البته امیدوارند آقای احمدی‌نزاد به همین اندازه اکتفا کند، وگرنه ممکن است با ترتیبی که دارد پیش می رود، کل بودجه را در اندازه یک فقره شیاف درمانی بسازند که البته ما روی‌مان نمی‌شود بگوییم کاربرد شیاف چیست!

معاون پارلمانی رئیس جمهوری اعلام کرد، پرسش در باره مدرک تحصیلی او غیر قانونی است. وی افزود، مگر نمایندگان و خبرنگاران جرات دارند در مورد مدرک فقهای و علمای حوزه علمیه سوال کنند؟ وی نزدیک بود در مورد مدرک مقام معظم رهبری هم یک چیزی بگوید که یک نفر یک نخ ویژه را که به انگشت شست پای آقای رحیمی وصل بود کشید و ایشان ساکت شدند. لازم به ذکر است که صدا و سیما به یک نقطه اسمش رو نبر آقایان می‌گوید، انگشت شست پا!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

آقايان يا خانمهاي (براي شرح يک افتضاح آقايان مقدم اند!) پياده کننده فايل هاي صوتي،هزارپا داريم اما 60 پا نداريم. .....!

-- بدون نام ، Jan 31, 2009

عالی بود درد و بلات تو سر تک تک مسئولین گر وگوری ..
-----------------
کلاغستون: همون گر و گوری رو بگی همه می‌فهمن!!!

-- خامنه ای ، Jan 31, 2009

ضمن عرض خسته نباشید به آقای نویسنده میخواستم بگم که عمه خانم ما به اینکه گفته شده شعر مربوطه بی تربیتی هستش شدیدا اعتراض داره و گفته که من بگم که اگه جایی بی تربیتی هم صورت گرفته باشه، این بی تربیتی نه مربوط به شعره و نه مربوط به شاعرش، بلکه مربوط به خود انقلابه که الان 30 ساله آزگاره...
----------------
کلاغستون: خدمت عمه خانم محترمه سلام ما رو شدیدا برسونید!

-- niloofar ، Jan 31, 2009

صد البته واضح است که انقلاب ...
----
کلاغستون: اگر می خواستیم که خودمان می‌نوشتیمش!!!

-- بدون نام ، Feb 1, 2009

نيكي جون تو رو بخدا كمكم كن . به هيچ عنوان قصد شوخي ندارم . من حالم از مسئولين اين نظام كه بيسوادي و بلاهت و پدرسوختگي و قساوت از قيافه كريه شون ميباره بهم ميخوره . من ديگه نميتونم تلويزيون نگاه كنم . حتي ديگه نميتونم بي بي سي فارسي رو ببينم .چون بعدش بلافاصله بايد برم ....باوركن جدي ميگم . حالم از اون ... معظم كه مثل شاگردشوفرها لنگ به گردنش ميندازه بهم ميخوره . حالم از...نژاد كه به خيلي چيزها شباهت داره بهم ميخوره . حالم از بي بي سي و ... كه اينطور ...مدح اين اراذل و اوباش رو ميگن بهم ميخوره . نيكي جون تورو بخدا يك داروئي چيزي بهم معرفي كن كه ديگه دارم ديوونه ميشم .ديشب توي voa خانم دكتر ي رو ديدم كه استاد يكي از دانشگاههاي آمريكا بود و داشت از اين ماكروسفالها دفاع ميكرد . آخه بدبخت تو چندسال ديگه ميخواي زندگي كني كه اينجور داري شرف و انسانيت خودتو ميفروشي ؟ بوي گندش داشت منو خفه ميكرد . آخه اگه اينجا اينقدر خوبه چرا نمياي تهران درس بدي ؟ ميترسي ببرنت پس قلعه ؟ نيكي جون تورو خدا پيش از اونكه در اشك غرق بشم چيزي بگو به اين بي پدرومادرا آخه .
------
کلاغستون: به دلیل اعتراض‌های مردمی و تشویش اذهان عمومی، بعضی کلمات این کامنت حذفیده شد!

-- ali ، Feb 1, 2009

باید خدمت دوستان عرض شود، هم ما انقلاب کردیم و هم انقلاب .... مسیر از ابتدا دو طرفه بود، ولی ما فکر می کردیم یک طرفه است. وقتی حکومت اسلامی تمام قدرت را قبضه کرد، متوجه شدیم چه .... انقلاب کردن ما حدود یک سال طول کشید ولی انقلاب اسلامی ٣٠ سال است که به ما فشار می آورد. این است نتیجه عملکرد یک ملت بی عقل!
مسلمان شهید انقلابی گذشته، پشیمان امروز
-----
کلاغستون: دو کلمه مشوش کننده حذف شدند!

-- Mosalman ، Feb 1, 2009

آقای نیک‌آهنگ تو که هی ملتو تحریک می‌کنی ببینن این شعره چیه!
این شعر از اخوان ثالث هست. لطفا آقایون ۱۸+ بخونن فقط!

ياد آن زمان كه چندي از شور انقلاب
هرگز نبود يكدم در ديده خواب ما را

« تا مرگ شاه خائن نهضت ادامه دارد»
گفتيم و از مسلسل آمد جواب ما را

---

الباقی شعر بالای ۱۸ بود و حذفیده شد! اگر می‌خواستیم که خودمان می‌آوردیمش!

-- حسینی ، Feb 1, 2009

جناب آقای علی اگه شما انتقادی به مسولین دارید با کلمات صحیح انتقادتونو مطرح کنید معنی این جمله رو اگه میشه توضیح بدید: ...که اینطور...
----------------
کلاغستون: کلمات مشوش کننده اذهان عمومی حذف شدند آبجی!

-- saba ، Feb 1, 2009

قشنگ بود خوصوصا اون اصطلاح "یک ... تومان ناقابل" که معمولا در نوشته ها استفاده میکنی !

-- معین ، Feb 1, 2009

ذليلانه و زنانه؟!!!
جناب اقای علی، که احیانا" ممکنه فکر کنید خیلی هم با مزه تشریف دارین، اول سعی کنید با به کار نبردن اصطلاحات نسنجیده تون حال دیگران رو به هم نزنید.
برای اصلاح جامعه باید از خودمون شروع کنیم، این مدل حرف زدن نشون دهنده ی عمق جهالته.
----------
کلاغستون: کلماتی که اذهان عمومی را مشوش کردند حذف شدند!

-- نسیم ، Feb 1, 2009

شما انقلاب كرديد، انقلاب هم ...!

-- ميم ، Feb 1, 2009

اقای نیک اهنگ دیگه خیلی بی ادب و بداهنگ شدی.سعی کن ادب و نزاکت را رعایت کنی وگرنه با زبان و روش خودت باهات برخورد میکنم. بی ادب ستیز و غربت نشین.
--------------------
کلاغستون: مطلب ای شماره رو آقوی کلاغ نوشت، چیکار نیک آهنگ داری؟ بچه مظلوم...گناه داره!!!

در ضمن شمو که اشعار شعرا برات بی ادبیه، به اونا بگین کاکو جونی!

-- shomatat ، Feb 1, 2009

بعله منم با این دوستمون موافقم که:
شما انقلاب كرديد، انقلاب هم .....
اونم چه ..

-- همینطوری ، Feb 1, 2009

بی سوات! شصت پا غلطه . بنویس شست پا!

-- معلم حساب ، Feb 1, 2009

با سلام به کلاغها و بقیه
اقایان و خانم ها به نظر من ادبیاتی که باید برای نقد حکومت به کار بره باید قابل فهم برای حکومت باشه. این رفتار و صحبت های حکومت و رئیس جمهور و پلیس و... که عین لات و لوتا به مردم گیر میدنو و نقل و نبات حرفشون دری وریه ، رفتارشون خوراکه خندیدنه، دیگه فک کنم که بیشتر از این چیزی که کلاغا میگن نه مناسبشون باشه نه بدردشون بخوره.
اگه عین انسان واسشون بنویسی فکر می کنین می فهمن؟ البته 1 چیز هایی رو مثل غذایی رو که می خورن (بخصوص اگه مزه آش عوض بشه) ، امکان باریدن بارون ، اکثراً وقوع زلزله و خیلی که نه چن تا چیز دیگه رو می فهمن.
اما ما ملت ایران هم حقمون همینه تا وقتی که اقلامی مثل کردان، دانشگاه زنجان، دانشگاه شیراز، امارات و خیلی چیزای دیگه رو به شکل تنه درخت و قله دماوند ساختن و ما آخ هم نگفتیم . اصلا خود این احمدی نژاد را 4 سال تحمل کردیم حالا این بودجه رو به هر شکلی بسازن دیگه آخ هم نمیگیم که هیچ، اصلا متوجه هم نمی شویم.
خدایا اگه میتونی به داد ما برس، اگه نه خلاصه تو فکرش باش .

-- حسین ، Feb 2, 2009

سلامی چو بوی خوش آشنایی، بر آن مردم دیده روشنایی

چند وقتیه از کلاغستون دیدن میکنم، خوشمان آمد.
خیلی دردِ خفت انگیزناکیه که شما اونطرف اینقدر با ترس و وحشت حرف میزنید اما ما تو ایران هر چی میخواهیم میگیم.
به قول بالاییا، شما انقلاب کردید و انقلاب هم به شما و هم به ما عنایت نمود.
خودمونیم داره بهتر میشه...

کوچیکتیم ولی: رسمیانه(به طور رسمی) پیشنهاد میشود به جای استفاده از کلمات Mutant (جهش یافته که البته شدیدا جهش یافته و سه نقطه شده اند)، کلماتی همچون ...> عنایت، شیاف > اندر قفا و... که همچنان با جهش خود از مفهوم قبلی خبر میدهند، استفاده نمایید.

ایمیل من: اینجا آزادیه اونور که نیست...

-- پافیا ، Feb 2, 2009

چند سال پیش یکی از طرفداران نظام شاهنشاهی پیش رفسنجانی رفت و گفت : شما که مملکت رو از دست ما در آوردید حداقل پرچممون رو پس بدید .
رفسنجانی گفت : نداریم .
- سبز ش رو بدید .
- بستیم به سیدها
- سفیدش رو بدید
- بستیم به ملا ها
- قرمزش رو بدید
- انداختیم رو شهید ها
- چوبش رو بدید
- چوبش رو...
به قول شاعر
چوب می رود به...صاحب دلان خدا را
ما انقلاب کردیم یا انقلاب ...

-- مهدی ، Feb 8, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)