تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

اعدام مجدد خاورانی‌ها به خاطر عدم توبه بعد از بیست سال

Download it Here!

نظام مقدس که تازگی‌ها به خاطر شجاعت زیاد، زورش به مرده‌ها و ارواح آنها رسیده، در اقدامی شجاعانه اقدام به تخریب گورستان خاوران کرد. لازم به ذکر است که بیست سال پیش، ظرف مدت چند هفته، با حکم آیت الله خمینی چند هزار نفر تصادفا اعدامی تشخیص داده شدند و چون آیت‌الله خمینی بسیار مهرورز بود، اجازه داد جنازه‌ها را دفن کنند و اگر مهرورز نبود، می‌فرستاد جنازه‌ها را آشویتز. خانواده‌های اعدام شدگان چون قدر مهرورزی ایشان و مقام‌های نظام را نمی‌دانستند هر سال جمع می‌شدند خاوران و بی‌خودی باعث بدنامی نظام می‌شدند و انتظار داشتند کسی هم چیزی نگوید.

اصولا این مردم از مهرورزی نظام مقدس خیلی سو استفاده می‌کنند!

کلاغ‌های ما گزارش دادند که در دوران خاتمی از وی خواسته شده بود اجازه دهد خانواده‌ها سنگ قبر فرزندانشان را نصب کنند، اما چون خاتمی هم پیرو خط اما بود، نشد که نشد.

حالا هم نظام مقدس قرار است ابتدا خاوران را تبدیل به باغ کند و بعدها هم مطابق اصل شریفه 'کی بود، کی بود، ما نبودیم' صورت مساله را به کلی پاک نماید.

البته از اصلاح‌طلبان عزیز که خواهان اخذ رای مردم شریف ایران هستند در خواست می‌کنیم نظر خود را در باره گورستان خاوران و اقدام اخیر دولت فخیمه اعلام نمایند که غفلت احتمالا موجب پشیمانی خواهد بود!

آیت‌الله منتظری هم در این باره گفت که این جماعت به مردگان هم کار دارد. گفته می‌شود مسوولان قوه قضاییه در حال بازجویی از تعدادی از اعدام شدگان خاوران دیده شده‌اند. گفته می‌شود واحد تفتیش عقاید که نماینده آیت‌الله خمینی بوده‌اند در دوران حیات این اعدام شدگان بودند، پس از انجام مراسم قرون وسطایی تفتیش عقیده حکم به زنده ماندن یا زنده نماندن افراد می‌دادند که ظاهرا الان هم پس از تفتیش عقاید از مردگان به این نتیجه رسیده‌اند که استخوان‌های اعدام شدگان هاضر به توبه نیستند!

سید ممدلی ابطحی گفت:موسوی برای نسل فعلی هندوانه سربسته‌ای است که تعریفش را از پدران خود بارها شنیده‌اند. لازم به ذکر است که آقای میر حسین موسوی، معروف به فسیل‌السادات، اگر بیست سال پیش هندوانه بوده تا الان حتما خراب شده. به طور کلی هندوانه را اگر در یخچال هم بگذارید بعد از چند وقت بو می گیرد.

آیت‌الله علم‌الهدی، نسخه ماتحت ویندوز آیت‌الله حسنی نامزد ریاست قوه قضاییه شد. نامبرده که در دوران طلبگی به خاطر افتادن یک پاره آجر که به سرش برخورد کرد به گلواژه‌گویی افتاد، بسیار مورد عنایت مقام معظم رهبری است و احتمالا به دلیل علاقه‌اش به سنگسار و شلاق زدن مردم در ملا عام به زودی جانشین آیت‌الله شاهرودی خواهد شد.

خانواده مرحوم دکتر زهرا بنی‌یعقوب به دلیل پیگیری مرگ مشکوک دخترشان احتمالا تحت تعقیب قرار خواهند گرفت. اصولا در زندان‌های مملکت اسلامی، حتی اگر بدترین کارها هم با دختر مردم صورت گیرد، مردم نباید اعتراض کنند چرا که باعث ناراحتی و دلشکستگی مقامات معظم و نیمه معظم نظام می‌شود. حالا کی مردم عزیز یاد می‌گیرند برای حفظ عزت نظام سکوت کنند، ما که نمی‌دانیم. عجب صبری دارند مقامات عزیز عدالت‌پرور نظام!

دانشجویان برملا کننده بازیگوشی معاون دانشگاه زنجان که می‌خواست به زور به یک دانشجوی دختر این دانشگاه مهرورزی کند، از تحصیل محروم شدند. دختر دانشجو هم به دلیل عدم تمکین، مجرم شناخته شد و از ایشان خبری در دست نیست. حالا اگر این داشنجویان مثل برادران بسیج دانشجویی فقط از ارزش‌های اسلامی دفاع کرده بودند و کاری به معاون دانشگاه نداشتند، هم دختر دانشجو سر درس و مدرسه‌اش بود، هم اینها. حال بگویید بسیج دانشجویی بد است! این دخترها کی یاد می‌گیرند تمکین کنند، ما که نمی‌دانیم!

دفتر تحکیم وحدت طیف علامه غیر قانونی اعلام شد. وزارت علوم و فناوری و مهرورزی با دانشجویان اعلام کرد، جنبش دانشجویی فقط زمانی که مورد نیاز است قانونی است، مثل اشغال سفارت آمریکا و غیره. الان هم که بسیج دانشجویی وظیفه حمله به کانه شیرین عبادی و بالا رفتن از دیوار سفارت انگلیس را به دستور فرماندهی سپاه انجام می دهد، به هیچ وجه نیازی به دانشجونماهای دفتر تحکیم نیست که نیست!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

vegaen aali bod ,niky jan dastet dard nakone

-- hadi ، Jan 27, 2009

به قول نظامیان در رژه: خیلی خوب!
و خیلی خوب که شجاعتت رو داری بروز می‌دی. هر روز بهتر از دیروز...

-- سعید ، Jan 27, 2009

امروز نوشته اقای نیک اهنگ راخواندم وخیلی ناراحت شدم ازمغرضا نه وبدور ازعدالت واحکام فقهی وشرعی بودن ان0 اگررژیم جهانی وکهکشانی وغرقه درمهروعطوفت اسلامی سال67این چند هزار نفر را باعشق ومهربانی به دیار باقی رهسپارنمیکرد الان چکار میکردند یادرزندان معتادشده ومرده بودند یادرصورت ازادی مسافرکش میشد ند0 ببین چقدر به انهامحبت شده واین الطفات همچنان ادامه دارد که خاوران را به پارک تبدیل کرده که همیشه برمزار انان گل و سبزه بدمد تا خانواده هایشان پول خرید دسته گل ندهند0 به قول خودتان مردم چشمشان را به این همه عشق وعطوفت بسته اند0 درموردماجرای دانشگاه زنجان هم ان خواهر مکرمه جانش در میرفت یک بعله یواشکی میگفت وانهمه مشکل وبیچارگی برای خود ودیگران بوجود نمیاورد0 مگرنشنیده که ان ایت الله قزوینی گفتند کهناموس تمام مردم ایران بر ما اخوند ها وعوا مل ما حلال است واین از نجابت ما بوده0 بچه کمپلو

-- sasan ، Jan 27, 2009

همه را گفتيد ديگر چه نظري و پيشنهادي ؟

-- حسین ، Jan 27, 2009

matn e asli ke harznamast o tohin, che joori tavagho darid comment harz nabashe.
dar zemn age neveshtan balad nisti, nanvis, majboori mage!!!
------------------------
کلاغستون: کاکو! از اینکه وقتتو صرف خزعبلات ما کردی ممنونیم!

-- بدون نام ، Jan 27, 2009

زیاد تند میری
احتمالا شما هم مشکل دارید که می خوتهید همه مثل شما فکر کنند.
---------------------
کلاغستون: احتمالا اعدام‌های چند هزار نفری و بعد خاک کردن همه و بعد تخریب مجدد گورستان تندروی محسوب نمی شود و شرح آن تندروی است و کاری بد!
البته اصولا ما در ماه بهمن می‌زند به سرمان! بهمن کلا یک ماه انقلابی است!

-- بدون نام ، Jan 27, 2009

Perfect

-- sian ، Jan 28, 2009

من مرثيه خوان وطن مرده خويشم
شما مي گي دارن قبرستون خراب مي كنن ؟!

-- al ، Jan 28, 2009

مثل هميشه پر از غلط املايي....

-- علي ، Jan 28, 2009

الان هم پس از تفتیش عقاید از مردگان به این نتیجه رسیده‌اند که استخوان‌های اعدام شدگان هاضر به توبه نیستند!

هاضر غلط است

از رادیو زمانه بیش از این انتظار می رفت !!!!

-- بدون نام ، Jan 28, 2009

تخریب این گورستان به خاطر ترس از مدارکی است که عاملان و عامران ان جنایات را به عنوان جنایت کاران علیه بشریت ثابت و محکوم می کند

-- علی ، Jan 28, 2009

نمیدونم شما تو تشکیلات کار کردی یا فقط نشستی پشت pc و نوشتی. برای یه تشکیلات مهم ترین مسئله پایبند بودن اعضاش به اساسنامه و مرمنامس آیا اعضای طیف علامه به مرامنامه پایبند بودن!؟؟ در ضمن اونایی که سفارتو گرفتن اینا نیستن! این خواسته ی دبیر تشکیلات تحکیم از هیئت نظارت مرکزی بر تشکل ها بود که طیف علامه غیر قانونی خوانده بشه دوست عزیز.

-- هادی ، Jan 28, 2009

آقای کوثر، مگر شما کار و زندگی نداری که مرتب به شیعه های مهرورز مسلمان گیر می دهی. ابتدا خمینی مهرورز دستور قتل این همه جوانان را صادر کرد که بیش از این در رنج نباشند و حالا دولت مهرورز به رهبری خامنه ای می خواهد در خاوران سبزی بکارد. من نمی فهمم، شما ضد انقلابیون خارج نشین کی راضی می شوید؟ و دست از سر ما شیعه های مهرورز بر می دارید. خوشت میاد یکی به خودت گیر بده و بگوید تو آدم خنده داری هستی؟
شهید قدیمی، سبزی فروش جدید،

-- Shahid ، Jan 28, 2009

آقا دروغه، همش دروغه، من خودم اهل خاوران بودم بچه خوبي شدم توبه كردم اوردنم بيرون گفتن برو گمشو، البته عصباني بودن وگرنه اينجور نميگفتن
شما مشكل ذلري مگه با خودت دروغ ميگي؟
اينا آدماي خوبي هستن من ميشناسمشون
البته مشكلي كه ما الان داريم اينه كه نميدونم الان اينايي كه دادن به من استخوناي خودمه يا مال بقيه بچه‌هاست! من همينجا از همه مسئولين تقاضا ميكنم استخونهاي هركي را به خودش بدهند حتما! من الان لگنم مال يك خانوميه كه بصورت غير شرعي روي من خاكش كردند، البته چند نفر ديگه هم روي ايشون بودند كه فكر كنم باعث شده لگن اوريجينال خود من بشكنه بخاطر همينه كه فكر كنم مسئولين اين رو دادن به من، البته من هم راضي‌ام بد نيست! از مال خودم بهتره! دستشون درد نكنه
من يك اشتباهي كردم حبسشم كشيدم يك مدت زير خاك حالا هم توبه كردم و به زندگي عادي برگشتم و بخاطر اين از همه مسئولين و آقاي امام زمان تشكر ميكنم!

-- يك آقا! ، Jan 28, 2009

سلام عمو نیکان من از طریق feed هر روز پست های جدید وبلاگ شما رو می خوندم اما مدتیه که دیگه مطالب جدید فرستاده نمیشه وبلاگ هم که فیلتر شده . میشه از طریق میل مشترک وبلاگ شد؟

-- saba ، Jan 29, 2009

تا حالا اينقدر نخنديدم ممنون

-- بدون نام ، Feb 11, 2009

چيزه! ميگم كه... مي ترسم كامنت بذارم! نيان بگيرنم!

-- شيرين ، Feb 23, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)