تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

سلمان رشدی، ۲۰ سال بعد از فتوای میلیونر کننده

Download it Here!

وزارت اطلاعات اعلام کرد، چون مراکز علمی ایران کاملا خودکفا هستند، هیچ نیازی به اعزام پزشکان و کارشناسان به خارج از کشور نیست و محققین خارجی فقط از کشورهای دوست مثل بورکینافاسو و سودان و مالدیو که قصد ناجور علیه انقلاب اسلامی ندارند می‌توانند در باره ایدز تحقیق نمایند. اصولا با وجود حوزه علمیه قم که این همه تحقیقات پزشکی در باره بیماری‌های لاعلاج مثل فهم و شعور انجام داده، چه نیازی به مراکز درمانی هست؟

عادل فردوسی‌پور به دلیل سست کردن پایه‌های نظام و زیر سوال بردن ارزش‌هایی مثل سو استفاده و نبود مدیریت در سازمان تربیت بدنی، تحت مراقبت ویژه قرار گرفت. اصولا هر کسی در ایران که قیافه‌اش مثل بقیه شپشو نباشد و از تیغ ژیلت استفاده نماید و بوی گلاب ندهد و ادوکلن بزند و کلا غیر خودی باشد، و مردم بی‌جهت دوستش داشته باشند و برایش اس‌ام‌اس بزنند، حتما ضد انقلاب است و اگر نباشد، کاری بر سرش می‌آورند که ضد انقلاب بشود!

محمد خاتمی برای بار یکصدو بیستم اعلام کرد قاطعانه نمی‌داند کاندیدا می‌شود یا نه. اصولا وقتی کاندیدایی چنین قاطعانه عمل می کند، وای به روزی که به قدرت برسد! آن روز لابد با قاطعیت اعلام می‌کند که نمی‌داند جواب سرکوب مطبوعات را چه بدهد و روز بعدش با قاطعیت جلوی فشارهای مقام معظم رهبری روی مجلس نخواهد ایستاد و هفته بعدش هم با قاطعیت نقض قانون اساسی توسط شورای نگهبان را زیر سیبیلی رد خواهد کرد.

واحد فسیل شناسی دانشگاه آکسفورد به علی کردان پیشنهاد کرد در صورت تحقیق در مورد یک فسیل زنده به نام میرحسین موسوی، حاضر است به وی مدرک واقعی بدهد. کردان از بعد از دست دادن مدرک جعلی‌اش شدیدا افسرده شده و هی پشت سر هم نسخه پزشکی جعل می‌کند و ظاهرا به خاطر خوردن داروهای عوضی، آثار حاملگی از خود نشان داده است.

میر حسین موسوی اعلام کرد، قطعا می‌آید. وی فعلا به بهشت زهرا رفته و با کمک جادو و جنبل کابینه‌اش را زنده می‌کند. با این احوالات، اصولگرایان از روزی که میرحسین موسوی زنده شد و از تابوت بیرون آمد، شدیدا به خودشان ... کرده‌اند که وزارت بهداشت و درمان مشغغول پاک کردن آثار این خرابکاری است.

اصولا مقام معظم رهبری آقای میرحسین موسوی را خیلی دوست دارد و دلش می‌خواهد سر به تن موسوی نباشد و این عشق و علاقه بر می‌گردد به دوران جنگ که موسوی رئیس جمهوری وقت را تحویل نمی‌گرفت و حالا ۲۰ سال است چوب جوانی‌اش را خورده.

سلمان رشدی که قرار بود بیست سال پیش دود بشود برود هوا، یک دسته گل یادبود فرستاد مرقد مطهر و به یک نفر پول داد برود آنجا فاتحه بخواند. وی گفت اگر آیت‌الله خمینی فتوا نداده بود که او را بکشند، کتاب مزخرفش این همه فروش نمی‌کرد و کسی اینقدر تحویلش نمی‌گرفت. اصولا همه کارهای نظام مقدس به سود همه تمام می‌شود جز خود نظام مقدس. گفته می‌شود سلمان رشدی در لندن از عطا مهاجرانی نیز دعوت کرده به خاطر کمک به بازاریابی کتابش در ۲۰ سال پیش مدیریت موسسه گفتگوی تمدن‌ها از طریق آیات شیطانی را برعهده گیرد!

کردستان بهترین استان برای دستگیری روزنامه‌نگاران اعلام شد. از کلیه روزنامه‌نگارانی که مایلند دستگیر شوند تقاضا می‌شود هر چه زودتر راهی این استان شوند.

وزارت مهرورزی تشکیل می‌شود. به دنبال اعدام ۲۰ نفر در روزهای اخیر و رسیدن به رکورد اعدام‌های سالانه چین یک میلیاردی، ریاست محترم جمهوری خواستار سازماندهی اعدام‌ها برای منظم شدن این اقدام مهرورزانه شد تا بیخودی بودجه مملکت صرف امور بیخودی نشود. در حال حاضر بعد از تایید تعدادی حکم سنگسار که تا چندی پیش ایران منکرش بود، قرار است بعد از تایید تشاسیس وزارت مهرورزی، معاونت سنگسار هم در این وزارتخانه تاسیس شود. معاونت‌های دیگر این وزارتخانه، آدم‌ربایی، خفه کردن در باغ‌های شهریار، تجاوز در زندان و توسعه خودکشی دگر اندیشان می‌باشد. مقرر است بخشی از مسوولیت‌های وزارت اطلاعات به وزارت مهرورزی سپرده شود!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

کجا بودی آقوی نیک آهنگ؟
دلمون واست تنگ شده بود کاکو!

-- دلتنگ ، Jan 21, 2009

جناب نیک آهنگ کوثر، شما هم هر وقت توانستید یک کتاب مزخرف بنویسید، حق توهین به سایرین رو به خودتون بدید، واقعا چیزی جز فضای کلیشه ای هاله نور، اصلاحات و احمدی نژاد و خاتمی دارید؟ و اونوقت حروف جدیدی که توی یه کتاب دست به دست هم میدن تا حرف جدید، دنیای جدید و نقد به وجود بیاد رو مسخره(توهین زیرکانه بهتره) میکنید؟ روشنفکر مذهبی که چه عرض کنم، روشنفکر متعصب...
--------------------
کلاغستون: حاج آقو! اولندش آقوی نیک آهنگ کی و کجا ادعای روشنفکری کرده؟
ثانیا، مزکرف یعنی زراندود. تشریف ببرید اندکی مطالعه کنید کاکوجونی!
ثالثا، آب خنک بدیم خدمتتون؟

-- فرزاد ، Jan 21, 2009

ایول دمت جیز بازم بنویس

-- sasan ، Jan 22, 2009

هاله نور هيچوقت كليشه اي نميشود! مگر ميشود؟! نميشود!
مگر ميشود چنين افتخارات بزرگي را فراموش كرد، اين ناشكري است آقا، كفران نعمت است، مگر چندبار در تاريخ هاله نور تشريفشون رو ميارن دور يك نفر؟! آن هم در عصر حاضر كه هاله نور كم شده در بازار،
البته ما انقدر از اين افتخارات داريم كه اين عنادورزيها مشكلي براي ما ايجاد نميكند و به حمداله ذخاير انقلاب آنقدر بزرگ و حجيم شده كه اصلا نميشه هيچ كاريش كرد!!!
هيچ كاريش نميشه كرد،
هيچ!
بزار ببينم، ...، نع! هيچ كاريش نميشه كرد!
شما هم بجاي اين حرفها بهتره تمام تلاش خود را در افزايش ذخاير بكار ببريد برادر من،

-- شامباس‌گامبالي ، Jan 22, 2009

از بخش کردستان جایگاه خوبی برای زندانی کردن خبرنگاران است لذت بردم.جان تا حالا کدوم کشوری رو دیدید که به یه حرف تمام قد جدی اینجوری لبخند بزنه.اینا رو بهش میگن:خصایل ناب ایرانی.بهر حال مطالبتون جالبه.همیشه موفق باشید

-- فواد ، Jan 22, 2009

سلام
آقای نیک آهنگ ۀطفا کاریکاتوری مربوط به مسایل فردوسی پور و علی آبادی بکشید

-- بابک ، Jan 22, 2009

چرا این قدر توهین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

-- sam ، Jan 22, 2009

نوبت حكم شما هم خواهد رسيد؛ جناب قلم به دست مزدور. فقط چيز كردن به خودت را بگزار براي بعد از اعلام رسمي آن ...

-- موسا ، Jan 22, 2009

جناب نيك اهنگ نميدانم شما باچه عقل و منطقي به خودتان حق ميدهيدبه هر كسي توهين كنيد ؟لازم به ياداوري است كه اقاي رشدي قبل از چاپ كتاب ايات شيطاني هم معروف بودند .اگر شما خبر نداريد گناه كسي نيست جز بي اطلاعي خودتان .اصولا من با اين كامنت شما موافقم كه گفته ايد (اصولا همه کارهای نظام مقدس به سود همه تمام می‌شود جز خود نظام مقدس.)نمونه اش خود شما با مظاوم نمايي و اينكه جانم در خطر است به كانادا امديد و بعد تبديل به مبلغ همين نظام خونخوار شده ايد ؟؟؟؟

-- hamidbahrami ، Jan 22, 2009

ketabe Salman Roshdi ro vaghti khundam, halam be ham khord, vali vaghti Khomeini fatva dad, baraye hameye rofagham kharidamesh. Man faghat be khatere deghe dalli az hokumate Iran uno kharidam baraye baghie.

-- بدون نام ، Jan 22, 2009

خیلی خوشگل بووووووووووووووووووود.

-- رضا ، Jan 22, 2009

بچه ها کارتون عالی بود. برید تو بقیه مقالاتم کامنت بزارید.
حمید: توام انقدر ناراحت نشو! اینطوری که تو عصبانی میشی برا گنجی چطوری می خوای کامنت بزاری؟!

-- غلامحسین محسنی اژه‌ای!!! ، Jan 22, 2009

این فتوای ترور اتفاقا هیچ جای شوخی باقی نمی گذارد کما اینکه چند مترجم و ناشر اثر رشدی مورد حمله قرار گرفتند و کشته یا مجروح شدند. دستکم دو مورد هم سوءقصد به جان رشدی صورت گرفت. درضمن شما به زندگی مخفی و نیمه مخفی و ترس بیست ساله از ترور می گویید سود کردن؟! آنهم برای کسی که حرفه اش نوشتن بوده و اتفاقا برخلاف نظر شما در حدی مطرح بوده که کتابهایش فروشی داشته باشند که زندگی کاملا مرفهی را بگذراند.

-- بهنام ، Jan 22, 2009

Salam,kheyli ey val,khaste nabashi

-- Omid ، Jan 22, 2009

نیک آهنگ اگر سنار سه شاهی سواد ادبیاتی داشتی به کتاب سلمان رشدی نمیگفتی چرت و پرت
اون یکی از شاهکارهای سبک رئالیسم جادوئیه
البته میدانم تو زیاد متاب نمیخونی و فقط فیلمهای آنجلینا جولی و سلما هایک رو نگاه میکنی
---------------------
کلاغستون: اولا، کلاغستون محل جعلیاته. شمو که جدی گرفتی معلومه یک کمی فرق جعلیات و واقعیات رو نمیدونی کاکوجونی.
ثانیا، آقوی نیک آهنگ کتاب سلمان رشدی رو در زمان ممنوعیتش خونده بود و این رئالیسم جادویی خفه‌اش کرده بود و نیاز به اکسیژن پیدا کرد!
ثالثا، خدایی‌اش کتاب قبلی سلمان رشدی بهتر نبود؟ بچه‌های نیمه شب کجا، آیات شیطانی کجا.
رابعا، انتشارات پنگوئن باید به ایران سهم می داد بابت فروش بیشتر!

-- علی اکبر مهدیخانی ، Jan 22, 2009

سلام نیک آهنگ عزیز، یه انتقاد کوچولو! به عقیده من گاهی مطالب شما در باره شخصیت ها از حالت شوخی و انتقادی خارج میشه ، و یه کمی ، بگی نگی رنگ تخریب شخصیت به خودش میگیره، البته واضحه که نظر شما تخریب نیست اما گاهی اتفاق میوفته ، البته باز میگم این نظر شخصیه منه

-- معین ، Jan 23, 2009

NIKAHANG,LEHET MIKONAM AGE ROOZI BAGHALET KONAM.

-- MAJNOON ، Jan 25, 2009

آیا به یک حرف تابتان هست ؟
و می بینیم که نیست ...
هیچگاه نبوده است

-- kasra7 ، Jan 31, 2009

دمت گرم سلمان کارت بیسته

-- بدون نام ، Feb 5, 2009

mosalmooni dige nik ahang, chi karet konim!

-- بدون نام ، Mar 5, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)