تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

تسویه حساب‌های حماسی

Download it Here!

جبهه مشارکت اعلام کرد: "در انتخابات نمایشی شرکت نمی‌کنیم."

این جبهه تاکید کرد تا کنون هر انتخاباتی که داشته‌ایم عالی و بدون عیب بوده و حداکثر مثل این چند تای اخیر یک کمی خیمه‌شب بازی بوده، اما نسبتا قابل قبول، بخصوص آنها که موسوی لاری برگزار کرد و اجازه معجزات فراوان را به برادران بسیجی اصولگرا داد.

اصولا جبهه مشارکت و بعضی چپول‌های حکومتی وقتی می‌بیند خیلی شانس آوردن رای در انتخابات دارند از شرکت در انتخابات با شجاعت کامل خودداری می‌نمایند!

یک نماینده مجلس که دچار تساهل شدید شده و در توالت فرودگاه گیر کرده بود، باعث تاخیر پرواز شد و وقتی دید سوارش نمی‌کنند، روی باند ایستاد و طی عملیاتی استشهادی گفت مگر از روی من رد شوید و به سفرتان ادامه دهید. لازم به ذکر است که اگر طرف نماینده مجلس نبود به اتهام بر هم زدن امنیت ملی و هواپیما ربایی از طریق رفتن به توالت و به گروگان گرفتن سیفون یا آفتابه حتما به سه بار اعدام محکوم می‌شد، ولی به دلیل استشهادی عمل کردن آب از آب تکان نخورد که نخورد. گفته می‌شود نماینده مذکور به خودش آفتابه بسته بود.(البته گویا قبل از رفتن روی باند در بیت‌الخلا انفجار انتحاری روی داده بوده است!).


دردسرهای حماسی

به دنبال توقیف روزنامه کارگزاران به خاطر حماس فلسطین، انجمن صنفی روزنامه‌نگاران طی بیانیه‌ای از همه نهضت‌ها خواست حال حالا شلوغ نکنند چون ممکن است خدایی ناکرده هیات نظارت روزنامه‌های دیگری را هم تعطیل کند.

مقام‌های نظام مقدس به معلمان معترض به عدم پرداخت حقوق گفتند تا زمان رفع مشکل فلسطین خبری از حقوقو معوقه ایشان نخواهد شد و بی زحمت بروند سر خانه و زندگی‌شان.

اصولا در ایران عزیز اولویت با جان برکفان حماس و حزب‌الله و دارفور و سپاه المهدی و غیره است و معلمان عزیز باید حواسشان به این عزیزان باشد!

یک عضو حماس به روزنامه فیگارو گفت که ایران موشک‌های حماس را تامین می‌کند اما چون حماس کاملا به حرف‌های تهران گوش نمی‌دهد، هنوز موشک‌ خوب‌ها را نداده‌اند. قرار است از این به بعد هر وقت ایران دستور حمله به اسرائیل را داد، حماس بدون توجه به شرایط بزنند همه چیز را درب و داغون کنند تا ایران هم از آن موشک‌های خوب با حال بدهد به جماعت. حالا اینکه اسرائیل هم بزند مردم غزه را بکشد، ایران هم آنها را شهید اعلام می‌کند و مشکل کاملا حل خواهد شد.

به طور کلی هر وقت ماجرای نظارت هسته‌‌ای و سانتریفوژ و نطنز و آژانس یک جوری اعصاب ایران را خرد می‌کند ممکن است قطع‌نامه‌ای علیه ایران صادر شود، به طور ناگهانی حماس یا حزب الله با اسرائیل درگیر می‌شود که به این می‌گویند معجزه!

وزارت علوم و فن‌آوری و الباقی کوفت و زهرمارها، دفتر تحکیم وحدت را غیر قانونی تشخیص داد. علت این‌غیر قانونی بودن هم انتقاد این گروه از حماس بوده است. این ماجرا هم هیچ ربطی به مطلب کیهان علیه دفتر تحکیم و روزنامه کارگزاران ندارد. فعلا در نقطه‌ای از بخش پسین برادر حسین عروسی است. مراقب عواقب آن باشید!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

به نظر من شما دارید همه چیز را در هم می آمیزید. اولا که اهانت به قومیت های ایرانی(که در برنامه های شما زیاد شنیده می شود) طنز نیست بلکه جای تاسف دارد. ثانیا باید بگویم که جنایات اسرائیلی ها در حق انسان های بی گناه (انسان های نا بر انگیخته- از دید آنها) یک همه کشی است و شاید اساسا ربطی به حماس نداشته باشد.
---------------------------------------------
کلاغستون:

کاکوجونی! اصولا ما کلاغوی استان فارس چون می‌دونیم اهالی فارس ظرفیت دارن، و نیک آهنگ هم لرِ شیرازیِ ارسنجونیِ کازرونی با اندکی رگ اصفهانی هست، مطمئنا به هیچ کدوم از قومیت‌های ۵ گانه‌اش اهانت نمی‌کنه!

در ضمن، شوخی با اهانت فرق داره کاکوجونی!

البته افزایش ظرفیت می‌تونه دایره شوخی‌پذیری رو افزایش بده.

اما اگه ما با محتوا مشکل داری جونم، چرو گیر به فرم می‌دی؟

اما بحث نسبتا جدی:
همه ما از کشته شدن انسان‌های بی‌گناه در رنجیم، اما چطور شد که کار به اینجا رسید؟ بحث چرایی و چگونگی است.

اگر تاریخ ایران را ورق بزنید، خواهید دید در دوره‌های از بهانه‌های مختلف چگونه برای ساکت کردن همه استفاده شده است.

این فقط مربوط به زمان حال نیست. اما از نظر آماری به وقایع پیش آمده توجه کنید.

تسویه حساب قدرت با گروه‌های مختلف آنقدر واضح است که نیازی به بیان طنزگونه‌‌شان نیست.

-- arash ، Jan 5, 2009

عزیز دل برادر
بسیار قشنگ بود . به ویژه پاراگراف آخر........

-- مرجان ، Jan 5, 2009

:)

-- بدون نام ، Jan 5, 2009

یک پیشنهاد :
می گم چرا برای هر پاراگراف یه کاریکاتور هم تهیه نمی کنی .. گیرایی مطالب می ره بالا .. البته همین جور هم خوبه .. شاید اون کار اضافه باشه و نصرفه (:
-------
کلاغستون:
کاکوجونی! اون وقت مجبورم پاراگرافویی که کارتون نمی‌خوره رو سانسورشون کنم، یا کارتونویی که مطلب نمیشه واسشون کشید رو درز بگیرم.

در ثانی! عامو اون وقت باید ۱۰ ساعت اضافه کار کنم. می‌میرم خب!

-- بهمن ، Jan 5, 2009

خیلی خوب گفتین اتفاقا! حمله اسرائیل به غزه خیلی بیشتر به ضرر مردم ایران داره تموم می شه تا خود غزه.

-- ن ، Jan 5, 2009

نیک آهنگ جون
با وجودی که مطالبت زیبا است اما مقادیر متنابهی بی‌ادب تشریف دارید.

به هر حال ممنون
---------

کلاغستون:

شاعر می‌فرماید:

با ادب باش، پادشاهی کن - بی‌ادب باش، هرچه خواهی کن. با عنایت به سقوط رژیم شاهنشاهی در ایران و از بین رفتن بخت شاه شدن برای نیک آهنگ، نامبرده تصمیم گرفت گزینه دوم را اجرا کند!

-- مریم ، Jan 5, 2009

حکومت ایران برای هیچ کس در دنیا ارزشی قائل نیست، جانبداری از حماس هم برای بلعیدن آنها و بکارگیری انها برای سرکوب داخلی است

-- بدون نام ، Jan 5, 2009

بیاد داشته باشیم که تعداد کل کشته شدگان فلسطینی از شروع دولت یهود تا به امروز از تعداد کشته شدگان سالانه تصادفات رانندگی ایران بیشتراست. پس مطمئنا همونطور که نیک آهنگ میگه دعوا سر لحاف ملا ست. حماس می داند که درصورت پرتاب خمپاره به بیابانهای فلسطین که ازبام بیمارستانها و مدارس انجام میشود٬ اسرائیل آن مکانها را بمباران خواهد کرد. پس قاتلین اصلی فلسطینی ها حماس و جمهوری اسلامی است ولاغیر!

-- مانی ، Jan 5, 2009

اگر حس انسان‌دوستی ما همونطور که برای غزه فوران ‌کرده برای همه انسانهایی که تحت ظلم و کشتار هستند اللخصوص هموطنانی که در کشور مورد ظلم و ستم جمهوری عزیز اسلامی قرار می‌گیرند منفجر می‌شد وضعیت مملکت ما از اینی که هست بهتر بود. واقعا آدم نمی‌دونه از این همه حس انسان‌دوستی کجا گورشو گم کنه.
درود بهت نیک‌آهنگ

-- مهدی ، Jan 7, 2009

لطفا یکی جواب من رو بده. از هر کی می پرستم جوابم رو نمیده! اگر یه روز کشوری حمله کنه به ما و چند میلیون از ماها رو از ایران بیرون کنه و یه چند صد هزارتایی رو هم بکشه و احدی هم در دنیا به داد ما نرسه و ما هم ارتش و قوایی نداشته باشیم تا دفاع کنیم خدا وکیلی کاری جز بمب بستن به خود و رفتن تو دل دشمن می تونیم انجام بدیم؟ اون وقت دنیا می خواد به ما بگه تروریست بگه میل خودشه ولی ما که چاره دیگری نداریم (داریم به نظر شما) حالا سر این بدبختای فلسطینی هم همین اومده. سه جهار ملیونی رو از خونه و مملکتشون انداختن بیرون حالا بعد از شصت سال می خوان یه ضره از اون رو پس بگیرن. اگر راه حل بهتری دارید لطفا به ما هم بگید تا از گیجی در بیایم (لطفا اسم مذاکره و این حرف ها رو هم نیارید چون تو این 15 سال دیدیم مذاکرات چقدر به نفع این سه چهار ملیون آواره و بدبختای کرانه باختری و نوار غزه تموم شده!!)
اگر جواب من رو ندید لابد شما هم مثل من یک کمی گیج تشریق دارید!
با تشکر- دانشجوی صنعتی شریف

-- صادق ، Jan 10, 2009

سلام
آقای نیک آهنگ چرا کاریکاتور مهدی کروبی را نمی کشید
----------------------
کلاغستون:
ما از آقوی نیک آهنگ پرسیدیم، سلام رسوندن و گفتن:
خدا خودش آقوی کروبی مثل کاریکاتور آفریده، ما دیگه بیشتر از این کاری از دستمون بر نمیاد!

-- بابک ، Jan 12, 2009

TO AZ ZAMANE PISHI

-- MAN ، Jan 12, 2009

صادق خان این اتفاق افتاده برادر ...سی سالیه که یه قومی به ملکتمون حمله کردن و چند میلیون رو فراری دادن چندین هزار رو هم کشتن...کی انشاله بخودت بمب میبندی؟

-- Majid ، Jan 13, 2009

شنیدم یه خورده مریض احوالی .. خواستم یه احوالی بپرسم ... فکر کنم این میگرن شما هم تقصیر احمدی نژاد و دوستان باشه (:

-- بهمن ، Jan 14, 2009

HOORA

-- . ، Jan 18, 2009

بسم الله. آقاي نيك‌آهنگ اين نوشته‌هاتان را كه مي‌بينم خوش‌حال مي‌شوم كه قضاوتم درباره‌ي شما اشتباه نبوده و بي‌انصاف نبوده‌ايم. خاطرتان هست كه در تحصن مسجد اعظم قم به چه خوانده مي‌شديد؟ البته شايد شايد نباشد، چون در بازداشت بوديد. آن روزها در مسجد اعظم در تكبير بعد از مرگ بر اسرائيل سري هم به شما مي‌زديم.

-- صدرا ، Jan 18, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)