تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۸۷ • چاپ کنید    
کلاغستون آخر هفته

هفته اشتباهی-استشهادی

Download it Here!


در هفته گذشته، قوه قضاییه بالاخره رو کرد که دو ماهی است حسین درخشان را بازداشت کرده است. معلوم نبود این قوه نسبتا محترمه از چی می‌ترسید که چیزی اعلام نمی‌کرد؟ اصولا بعید است قوه‌ای به ترسناکی قوه قضاییه که سالانه از روی مهرورزی چند صد نفر را اعدام می‌کند و در بازداشت‌گاه‌ها و زندان‌ها تعدادی را دچار خودکشی، از اعلام دستگیری درخشان ترس داشته باشد. تحلیلگران ما معتقدند احتمالا بازجویی و تخلیه اطلاعات درخشان در مورد رفقای فعلی و غیر فعلی‌اش در خارج از کشور برای پرونده‌سازی‌های آتی حواس سخنگوی قوه قضاییه را پرت کرده بوده که یادش رفته بوده اعلام کند از اول نوامبر، جا تر است و بچه نیست.


گردان‌های استشتباهی

در هفته گذشته، متعاقب سخنان سردار جعفری فرمانده سپاه که گفته بود بسیج دانشجویی باید آماده راه اندختن ۱۳ آبان جدیدی باشند، دانشجویان بسیجی بدون اینکه کسی به ارتباطشان با سپاه پاسداران پی ببرد به چند سفارت‌خانه حمله کردند و باغ قلهک سفارت انگلیس را اندکی تصرف نمودند. مقام معظم رهبری هم از ایشان حمایت کرد اما گفت لطفا فعلا وارد سفارت‌خانه‌ها نشوید که ممکن است عواقب نسبتا نامنتظره‌ای داشته باشد. در نظام اسلامی که تجمع بیش از سه نفر براندازی محسوب می‌شود، حمله به سفارت‌خانه‌های کشورهایی که با آنها مشکل داریم و شکستن شیشه منتقدین نظام و خراب کردن ساختمان‌های روزنامه‌ها از سوی امت همیشه در صحنه کاملا آزاد است و این ثابت می‌کند که آقای رئیس جمهوری که گفته ایران آزد‌ترین کشور دنیاست، کاملا واقعیت دارد. البته احتمالا منظور ایشان آزاد از مغز بوده است.

نیروهای جان برکف استشهادی بسیج دانشجویی که نمی‌توانستند بروند حال اسرائیل را بگیرند، زدند و شیشیه‌های شیرین عبادی را شکستند. اصولا شیرین عبادی که فقط از حقوق بشر فلسطینی‌ها دفاع کرده و به خودش بمب نبسته که برود و خودش را بزند به تانک‌های اسرائیل حتما نماینده اسرائیل در تهران بوده و باید برادران گردان‌های استشهادی با برخورد لازم را بنمایند.

برادران گردان‌های استشهادی در اعتراض به حمله اسرائیل به غزه، مانع فرود هواپیماهای کشورهای طرفدار اسرائیل در فرودگاه مهرآباد شدند. لازم به ذکر است که چند سال است این هواپیماها در فرودگاه امام خمینی می‌نشینند نه مهرآباد.لطفا نقشه فرودگاه امام را بدهید خدمت دوستان.

در هفته گذشته همینطوری و بدون مقدمه اول ماموران مالیاتی که قیافه‌های‌شان شبیه برادران بازجوی وزارت اطلاعات بود ریختند دفتر شیرین عبادی و اسناد و مدارک موکلانش را بردند. بعد هم برادران بسیج دانشجویی که به هیچ وجه از سپاه پاسداران دستور نمی‌گیرند، داوطلبانه ریختند اطراف خانه شیرین عبادی و تابلوی وکالتش را شکستند. احتمالا فردا پس فردا هم بدون برنامه‌ریزی قبلی می‌ریزند و او را دستگیر می‌کنند، بعدش هم اگر نتوانستند محکومش کنند، آزادش می‌کنند و آن وقت کار برادران خودسر وزارت اطلاعات آغاز می‌شود....

انتصاب+انتخاب=انتصخاب

در هفته گذشته سردار افشار، فرمانده اسبق بسیچ معاون وزیر کشور شد تا در هنگام انتخابات ریاست جمهوری امکانات لازم را برای بسیجیان جان بر کف و رای بر کف فراهم کند تا نگرانی‌های امام زمان و مقام معظم بابت آرای لازم جهت انتصخاب آقای احمدی‌نژاد فراهم شود. اصولا در ایران انتصخابات چند سالی است جانشین انتخابات شده و تصادفا کسانی رای آورده‌اند که دل و دیگر اعضای‌شان با مقامات معظم بوده است.

آقای خاتمی تردید‌ها را کنار گذاشت و با قاطعیت اعلام کرد هنوز تردید دارد نامزد ریاست جمهوری بشود یا نه؟ اصولا این پایمردی و قدرت تصمیمگیری خاتمی بدجوری حال اصولگرایان را گرفته است!

مصطفی تاج زاده گفت، در کشور دموکراتیک، شاه سلطان حسین رای نمی‌آورد. کلاغستون سخنان تاج‌زاده را کاملا تایید کرده، تاکید می‌کند که در یک کشور دموکراتیک که روحانیون به هیچ وجه شانس انتخاب شدن ندارند و در ضمن نهادهای حکومتی این همه سال میان جناح‌هایی مثل چپ و راست ایران جابجا نمی‌شود که؟ در یک نظام دموکراتیک شورای نگهبانی وجود نخواهد داشت که مثلا دو بار آقای خاتمی را تایید صلاحیت بکند و حکم حکومتی هم طبیعتا وجود نخواهد داشت که اصلاح‌طلبان علیرغم ادعای‌شان به آن گردن بگذارند! در یک کشور دموکراتیک که انقلاب فرهنگی نمی‌شود که آدم حسابی‌ها از دانشگاه‌ها رانده شوند و بعدها همان مجریان انقلاب فرهنگی ادای آدم‌های دموکرات را در آورند که...(همان تعطیل کنندگان دانشگاه بعدا شدند اصلاح‌طلب حکومتی! صدایش را در نیاوریدها!!!)


محمد رضا باهنر اعلام کرد تا زمان وجود آقای احمدی‌نژاد که نمی‌شود روی آدم دیگری اجماع کرد؟ آقای ریاست جمهوری خودشان ماشالله جمع نقیضین هستند. عین نظام مقدس جمهوری اسلامی.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

چند وقتیه که کلاغستون بیشتر اخبار عادی شده و کمتر آدمو به خنده میاره. یا شایدم حال ما گرفته هست؟!

-- حسینی ، Jan 3, 2009

Ba in neveshteha, baasane maghame moazzamo beh dard miyari, nakon in karo! az jahannam betaras keh atishesh daste hamin nezame vasle beh asemuneh. khodaye nakardeh nezam az khashme khoda shole-var misheh

-- بدون نام ، Jan 3, 2009

می گم یه چیزی بوگو از این حال در بیایم نه این که دوباره بشیم برج زهرمار - خیلی مخلصیم هر جور بگی قبولت داریم ولی با نظر اول موافقم

-- بهمن ، Jan 3, 2009

آره دوست عزیز (حسینی)،
همون حالت گرفته است! و گرنه ما که پوکیدیم از خنده، مخصوصا وقتی کلاغا به "هسته" نظام گیر میدن!

-- احمدی خالی (بدون نژاد!!!) ، Jan 4, 2009

کاکو! دمت گرم! اسیر ای حرفا نشیا! خیلی کارت درسته عامو!

-- همشهری ، Jan 4, 2009

در خاطرات مقام معظم خواندم كه ايشان از فرط زهد شبهاروي موكت ميخوابد و بچه هايش سالهاست كه رنگ گوشت تازه را نديده اند . والله اعلم

-- masood ، Jan 4, 2009

درباره دكتر سروش درست صحبت كن. او هم مثل هر نظريه پرداز ديگري دچار تحول و دگرگوني شده است و اين چيزي طبيعي است. شما وقتي به دنيا آميدي همينطور بوديد كه الآن هم هستيد! توقع داريد ديگران هم مثل شما باشند. هرچند باعث اخراج اساتيد هم او نبوده است.
---------------
عزیزجان، چه کسی اسم دکتر سروش را آورد؟ تازه یادمان آوردی که از ایشان هم باید سوال کرد!
بسیاری از افراد موثر در انقلاب فرهنگی بعدها مشارکتی و نماینده مجلس شدند.

-- حريت ، Jan 4, 2009

((dostet daram))

-- بدون نام ، Jan 12, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)