تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

شعار جدید: مرگ بر ضد ضد ولایت فقیه

Download it Here!

عملیات شهادت طلبانه انتحاری پرتاب کفش به پوستر جورج بوش در تهران انجام شد. در حاشیه این مراسم چند طفل معصوم مسموم شدند. از برادران بسیجی درخواست می‌شود برای حفظ سلامتی بقیه جوراب‌هایشان را قبلا عوض کنند.

سید محمد خاتمی گفت: دعوت مردم را جدی گرفته‌ام. هنوز مشخص نیست جمعیت مردم مورد نظر خاتمی چند نفر است؟ اصولا وقتی در ایران می گویند مردم، گاهی منظور گروهی دستمال یزدی به دست است که حرفی را می‌زنند که شما با آن حال می‌کنید. با توجه به پیرتر شدن خاتمی و سابقه کمردرد و فقدان هسته‌ای و غیره که تاریخ مصرف نامبرده را شدیدا کاهش می‌دهد، ایشان هر اجتماع دو نفره‌ای را ممکن است مردم تشخیص دهد.

البته سازمان مجاهدین انقلاب و جبهه مشارکت که منافعشان در وزارت صنایع و سازمان گسترش و وزارت راه و وزارت نیرو و وزارت نفت شدیدا کاهش یافته و بسیاری از قرارداد‌های اعضای این احزاب تجدید نشده شدیدا مایلند معجزه‌ای رخ دهد و خاتمی برگردد.

عبدالله نوری گفت با ولایت مطلقه فقیه مخالف بودم. معلوم نیست چرا نامبرده این مخالفت را با ۱۹ سال تاخیر اعلام می‌کند؟ به طور کلی مقامات نظام مقدس شدیدا تاخیر فاز دارند. بسیاری از مقام‌های نظام که ولایت فقیه را این همه سال قبول داشته‌اند و نماینده ولی فقیه هم بوده‌اند دم انتخابات حواسشان یک جورهایی پرت شده است!

ایران حمله اسرائیل به غزه و نقض حقوق بشر را در این منطقه محکوم کرد. شیرین عبادی گفت: ای کاش من هم فلسطینی بودم! نظام مقدس همیشه حواسش چهارچشمی به نقض حقوق بشر در فلسطین و لبنان است و قرار است خانم عبادی که دیگر عقده توجه نظام پیدا کرده دفترش را ببرد رام‌الله!

معاون سازمان ملی جوانان اعلام کرد ۵۶ در صد جوانان در دوره جوانی با حد اقل یک دختر در ارتباط بوده‌اند. این مقام البته مشخص نکرد جنسیت این جوانان چه بوده است؟ یعنی آیا این ۵۶ در صد مذکر بوده‌اند یا مونث. در ثانی، آیا ۴۴ در صد دیگر با پسر رابطه داشته‌اند یا نه؟ و آیا این ۴۴ در صد همه‌شان پسر بوده‌اند یا نه؟ به قول مقام محترم ریاست جمهوری «ما در ایران همجنس‌باز نداریم»! مدیرکل امور روابط جنسی سازمان ملی جوانان نیز گفت، ۶۶ در صد جوانان نیز با خودشان رابطه دارند که البته مانع کسب است.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

ما نمی دونیم، از دست این آقای کوثر چکار کنیم. می خواهیم بخندیم، میگن؛ الان که وقت خنده نیست، مگه نمی بینی غزه چه خبره. میگم، بابا این ها که بار اولشون نیست، مگر صبرا و شتیلا و لبنان یادتان رفته. بعد میگن حداقل تظاهر کن که غمگینی. خلاصه ما نمی دونیم چکار کنیم. من دلم می خواهد بیشتر بخندم و طنزهای آقای کوثر را بسیار دوست دارم. ایشان خیلی بین المللی طنز می نویسند! منظورم این است که به همه بند می کنند و یا به قول عده ای به همه گیر میدند.
گیر بوکسی،

-- GirBoksi ، Dec 29, 2008

جناب نیک آهنگ کوثر سلام. کار شما که اکنون در خارج هم هستید مرتب این است که اصلاح طلبان را ناتوان نشان دهید. آیا وقتی در ایران بودید جرأت می کردید از اصولگرایان انتقاد کنید؟ البته حالا هم زیاد سر به سرشون نمی گذارید. بگذارید ما که در ایران هستیم، خاکی بر سرمان بریزیم.
-----------------
کلاغستون: بلی، بلی، بلی!

-- امید ، Dec 29, 2008

66در صد جوانان نیز با خودشان رابطه دارند

......لووووووووووووووول!..

-- Him ، Dec 29, 2008

يكهو بفرما صددرصد جوانان رابطه دارند، حالا با جنس مخالف نشد با موافق آن هم نشد با خود...

-- علي ، Dec 30, 2008

ميترسم بدون اينكه دلت بخواهددنباله رو حسين درخشان شوي كاكو
-------------
کلاغستون: نترس کاکو جون! می‌گن ترس کاکوی مرگه!

-- سهراب ، Dec 30, 2008

dar barei hoghoghe zanan
har che kar shavad baz ham ja darad .zira roshanfekrtarin ensanha ham vaghti pai amal be mian miaid mibinim ke be bavare haghighi naresideh ast.

-- nahid ، Dec 30, 2008

البته در مورد غزه هم مثه اون قضایای جنین و صبرا و شکیلا اگه گزارش گروه حقیقت یاب سازمان ملل رو بخونین میفهمین صدا و سیمای ایرا شدیدا آب و روغنشو اضافه کرده. ولی کلا طنزات چنگی به دل نمیزنن. کاریکاتورات بهتر بودن

-- علی ، Dec 30, 2008

عالی بود ... با اجازه بزرگترا و مستر نیک اهنگ جان من لطایف الحیل شما را هر بار که میخوانم سیو میکنم! کارتون عالی .... راستی چرا یه مدته به عربا گیر نمیدین؟ شما گیربازار راه انداختینغ حالا چرا به اونا گیر نمیدین؟ نکته شما هم رفتین دبی خرید مرید داشتین؟

-- اشکان ، Dec 30, 2008

آقای کوثر که این حرفها را نوشتی: "سید محمد خاتمی گفت: دعوت مردم را جدی گرفته‌ام. هنوز مشخص نیست جمعیت مردم مورد نظر خاتمی چند نفر است؟ اصولا وقتی در ایران می گویند مردم، گاهی منظور گروهی دستمال یزدی به دست است که حرفی را می‌زنند که شما با آن حال می‌کنید. با توجه به پیرتر شدن خاتمی و سابقه کمردرد و فقدان هسته‌ای و غیره که تاریخ مصرف نامبرده را شدیدا کاهش می‌دهد، ایشان هر اجتماع دو نفره‌ای را ممکن است مردم تشخیص دهد.
البته سازمان مجاهدین انقلاب و جبهه مشارکت که منافعشان در وزارت صنایع و سازمان گسترش و وزارت راه و وزارت نیرو و وزارت نفت شدیدا کاهش یافته و بسیاری از قرارداد‌های اعضای این احزاب تجدید نشده شدیدا مایلند معجزه‌ای رخ دهد و خاتمی برگردد."
یادت میاد یه زمانی خودت دستمال یزدی برای اصلاح طلبان دست گرفته بودی؟ کم کم داری جا پای درخشان می ذاری. اگر تو هم احساس می کنی که احمدی نژاد خیلی شجاعه, رودرواسی نکن بگو. همان طور که در مورد درخشان هم گفته بودم, این همه حماقت اتفاقی نیست!
------------
کلاغستون: اشتباه جنابعالی این است که چون این نیک‌آهنگ از خاتمی انقتاد می‌کنه منظورش اینه که طرف مقابلش خوبه! بر عکس!

توجه داشته باشید که در «شهر قصه» در باب قم و کاشون چه گفته می‌شد؟

متاسفانه شما وقتی بخش‌هایی که به احمدی‌نژاد پرداخته می‌شود را نمی‌بینید، تنها این قسمت باعث رنجشتان می‌شود.

ما خوشحالیم که هر دو طرف را مورد ظلم بالسویه قرار می‌دهیم که می‌شود همان عدالت!

-- ایرانی ، Dec 30, 2008

Niki! Mahshar bood! Damet garm...

-- Abbas ، Dec 30, 2008

اتفاقا هیچ بخش نوشته ی شما باعث رنجش ما نمی شود. این چرخش های 180 درجه ای برای ما خیلی جالب است. اتفاقا نوشته های شما و حسین درخشان فقط احساس ترحم خواننده را برمی انگیزد که چرا آدمهایی که در ایران به عنوان روشنفکر شناخته می شوند این قدر از منطق به دورند. بی انصافی کردن چه در مورد احمدی نژاد و چه در مورد خاتمی درست نیست. ظلم علی السویه مضاعف کردن ظلم است. من خودم انتقاد زیادی به اصلاح طلبان دارم, اما واقعاً شما فکر می کنید اینها چون به مشکلات اقتصادی برخوردند دارند در مقابل احمدی نژاد صف آرایی می کنند؟ مثل بقال سر کوچه حرف نزنین که می گوید همه سیاستمدارها دزدند. شما ناسلامتی روزنامه نگار بودید زمانی.
---------------
کلاغستون: دوست اهل ترحم عزیز. نیک آهنگ کوثر یکی از دشمنان این نامگذاری‌هاست.

احتمالا نیک‌آهنگ روزنامه‌نگار مورد انتظار شما نیست که البته این امر شدیدا دردناکی برای کلاغ‌های کلاغستون است!

در ضمن، چرخش بر اساس حواس ۵ گانه خواننده محترم است یا تحلیل آدم‌ها؟ لابد خواننده محترم بی خبر است که نیک‌آهنگ از سال ۱۳۸۰ در همان داخل ایران منتقد جدی اصلاح‌طلبان حاکم بوده است. لابد نمی‌داند که در اعتراض به سانسور روزنامه نوروز از این روزنامه مشارکتی رفت، روزنامه‌ای که می‌گفت «دانستن حق مردم است». خواننده محترم لابد نه مطالب نیک آهنگ را در ۶ سال گذشته خوانده و ناگهان احساس می‌کند که او دچار چرخش شده است.

در عین حال، باید دید این برنامه در چه "کانتکستی" ساخته می‌شود. اگر بر این پایه برنامه را بررسی کنید احتمالا برداشت دیگری خواهید کرد. البته پیشنهاد می‌شود بعد از باز کردن پنجره اتاق و تغییر هوا و نوشیدن یک چای ولرم و ...!!!

-- ایرانی ، Dec 31, 2008

sade tarin kar zire soal bordane hamas
--------------------------------
کلاغستون: سخت‌ترین کار هم تایید آدم‌های زیر سوال و بدون مسوولیته که از ما بر نمی‌آید!

-- بدون نام ، Dec 31, 2008

dar tamame omaram tanzi be in zerafat nadidam.

-- marde pir ، Dec 31, 2008

منظورتان از برچسب غلط یعنی چی؟ این که فرض کنیم روزنامه نگار جماعت, یعنی کسی که در روزنامه فعالیت می کند, از منطق کافی برخوردار باشد انتظار زیادی است. خواهش می کنم توضیح دهید که در کدام کانتکس ها می شود بی هوا حرف زد و هر کس هم انتقاد کرد به او جواب سر بالا داد. اقای عزیز شما در نوشته تان سیاستمداران اصلاح طلب را آدم هایی که صرفا به دنبال منافع شخصی هستند معرفی کردید و در حقیقت پندارهای عوامانه را در مورد سیاست که همه چیزش دروغ و دزدی است دارید رواج می دهید. اگر انتقادی دارید با صراحت مطرح کنید. به هر حال متاسفانه یا خوشبختانه شما رسانه ی پربیننده ای را در اختیار دارید مسوولانه تر بنویسید. تا جایی که من یادم است شعار "صبح امروز" دانستن حق مردم است بود نه نوروز. البته این که آن ها سانسور می کرده اند یا نه به هر حال انتقاد قابل بحثی است. اما شما در یادداشت تان چیز دیگری نوشتید و نمی دانم چرا خودتان به آن راه می زنید. بحث منافع شرکتها به خطر افتادن کجا و سانسور کجا؟
------------------
کلاغستون:

حاج آقو!
۱- کلاغستون محل اخبار جعلی است نه واقعی، اگر جدی می‌گیرید، به ما ربطی نداره!
۲- حتی توضیحات ما جعلی است!
۳- مسوولیت ما هم جعلی است
۴- خود ما هم جعلی هستیم
۵- خودمان را هم به آن راه می‌زنیم چون جعلی هستیم
۶- به طور غیر جعلی این سیاستمداران را از نزدیک می‌شناسیم!
۷- سیاستمداری که حاضر به پاسخگویی نیست، راه دموکراسی را می‌بندد
۸- سیادتمداری که مدیر می‌شود و مسسول، و پاسخ سوالات را نمی‌دهد، فرقی با بقیه آدم‌های غیر پاسخگو ندارد
۹- شما فرافکنی حالیتون نمیشه؟
۱۰- به طور غیر جعلی از ورود شما به این بحث خوشحالیم

-- ایرانی ، Jan 3, 2009

پس کلاغستون با این تعریف یعنی بی مسوولیت نوشتن. موفق باشید
--------------------
کلاغستون: نخیر، کلاغستون یعنی یک کلاغ چهل کلاغ سیاسی جهت حالگیری از مسوولین فاقد مسوولیت که احتمالا شما خیلی دوستشان دارید و حتما از این مساله دلخور می‌شوید!

شما هم موفق باشید!

-- ایرانی ، Jan 4, 2009

ولايت فقيه =ولايت [...]

-- 0111 ، Jan 11, 2009

ايا اين أخوند به ما كمك مي كند بلده مال مردم بخورد خرج مردم خانه اخوند ها دروغها هستند حتى ايرانيان همتون يادتان باشيد باكلاغستون.

-- بدون نام ، Jan 11, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)