تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۸۷ • چاپ کنید    
کلاغستون آخر هفته

الهام: حفظ حکومت اسلامی به قیمت جان امام زمان

Download it Here!


به گزارش خبرنگاران کلاغستون از یک جلسه پنهانی در توالت روزنامه کیهان، برادر حسین که در حال تخلیه اطلاعاتی یک برادر حسین دیگر می‌باشد تصمیم گرفت برای جلب آرای بیشتر خاتمی علیه او بنویسد. بنا به اطلاع رسیده از سوسک مستراح کیهان که آخرین اعترافات شخصی شریعتمداری را در لحظات حساس پیش از ... شنید، وی گفته است که بهترین راه رای گرفتن برای خاتمی، نوشتن یادداشت‌های تند و تیز علیه او می باشد. اصولا در ایران هر کاری که دست نهادهای مرتبط با رهبری بوده در تحریک مردم به انجام دادن خلاف آن کاملا موفق عمل کرده است. می‌گویید نه، بروید آمار نمازخوان‌ها و روزه‌گیران را بگیرید!

عبدالله رمضان‌زاده گفت: از این پس باید منتظر تهدیدهای فیزیکی باشیم. منظور رمضان‌زاده تشویق بعضی گروه‌های فشار هدایت شده برای نوازش ملایم خاتمی در زمان‌های لازم است. اصولا از عهد مادها تا زمان فعلی، هر از گاهی انصار حزب‌الله را برای نمایش کتک‌کاری به بعضی جاها خبر می‌کردند و این گروه‌ هم البته به نحو عجیبی با کارگزاران در ارتباط بود و بعدها هم یکی از سران انصار نماینده کارگزاران در وزار نفت گردید. ظاهرا می‌گویند آقای مهندس سلطانی یا چیزی توی همین مایه‌ها تازگی‌ها با مشارکتی‌ها رفیق شده...پس منتظر کتک‌کاری نمایشی باشید!

دولت انگلیس به شبکه بی‌بی‌سی به خاطر اهانت به شعور مردم این کشور تذکر داد. اصولا فقط در ایران مردم عزیز راضی هستند هر روز با پخش چهره محمود احمدی‌نژاد به شعورشان توهین شود. وقتی در روز کریسمس پیام تبریک محمود احمدی‌نژاد در انگلستان پخش شد تعداد زیادی خودشان را از پنجرج خانه‌هایشان پرت کردند بیرون. مراجعه بابت بیماری‌های مزاجی و اسهال هم به بیمارستان‌های لندن و منچستر شدیدا افزایش یافته است. همچنین تعداد زیادی از کودکان معصوم انگلیس با دیدن چهره احمدی‌نژاد خودشان را خیس کرده‌اند. البته چقدر شبکه بی‌بی‌سی استعماری است که پیام رئیس جمهوری ایران را پخش می‌کند. پیشاپیش منتظر پیام تلویزیونی گوردون براون و باراک اوباما از صدا و سیمای جمهوری اسلامی هستیم!

غلامحسین الهام گفت حفظ حکومت اسلامی از جان امام زمان مهم تر است اصولا خلیفه عباسی هم همین حرف را می‌زد و می‌خواست حکومتش اسلامی وقت حتما حفظ شود و امام زمان از دست او غیب شد. به طور کلی در نظام مقدس تا وقتی بتوان با نام امام زمان در جمکران و دیگر نقاط نان در آورد، آوردن اسم او می‌صرفد وگرنه ممکن است در هنگام ظهور حضرت وی را به اتهام ادعای امام زمان بودن دستگیر کنند! اصولا حفظ نظام از اوجب واجبات است حتی به قیمت نفی همه ارزش‌های مورد ادعا! الهام همچنین افزود عشق ما ولایت فقیه است و اگر امام زمان ولایت فقیه را قبول نداشت، حتما در دادگاه ویژه روحانیت با او برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

دولت سوریه که این روزها دارد یک کمی اسرائیلی می‌شود اعلام کرد در مورد مسائل هسته‌ای ایران ممکن است سکوت کند. ما البته از اول انقلاب تا کنون یک چند میلیارد دلاری باج به سوریه داده‌ایم تا هوای ما را داشته باشد ولی در اجلاس کشورهای عربی که از امارات برای اشغال جزایر سه‌گانه دفاع کرد و در پرونده هسته‌ای هم احتمالا طرف ما را نخواهد گرفت. اصولا با دوستانی که از جیب مردم ایران خورده‌اند، اصلا نیازی به دشمن نیست!

عسگر اولادی گفت امام خمینی با ترور سیاسی موافق بوده است. از آقای خاتمی و دیگر اعضای خط امامی که همه کارهای امام را کاملا قبول دارند در خواست می‌شود زودتر اظحار نظر کنند که این کلاغ‌های ما دق کردند از بس جواب نشنیده‌اند!

فرمانده سپاه پاسداران این هفته اعلام کرد که با کمک عروسک‌های کوکی بسیج دانشجویی می‌خواهند شرایط اشغال لانه‌های جاسوسی بعدی را برای گروگانگیری از دیگر سفارت‌خانه‌ها بوجود بیاورند. از اول انقلاب تا کنون همه حرکت‌های خودجوش مردمی اینجوری بوده، چرا بعدی‌هایش نباشد؟

کلام حکیمانه هفته:

محمود را گفتند: از نفتی که قرار بود سر سفره مردم ببری چه به مردم دادی؟ گفت: گازش را.

در ایران گاز به شقیقه ربط دارد!

احمدی‌نژاد بعدش فرمود حداقل سر سفره سردار محصولی که رفت!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

نیکان جان؛
به طنزت 17 میدم
به املاءت -0-
D:
--------------
کلاغستون: کاکوجونی، چه انتظارویی داری جونم! این نیک‌آهنگ تازه از اکابر فارغ شده. هنوز سیب زمینی رو هم می نویسه دیب دمینی!

-- سعید ، Dec 27, 2008

سلام

جالب بود! به نظر من خوبه آقای نیک آهنگ یک طنز با عنوان امام زمان در دادگاه ویژه روحانیت بنویسند! خیلی باید با حال باشه!!!

-- آرش ، Dec 27, 2008

اگرکمی عفت کلام را رعابت کنید بهتر می شود
------------------
کلاغستون: ای به چشم...

-- مراد ، Dec 27, 2008

در همه‏ی اخبار نوشتند که BBC پیام ملکه را پخش کرده و Channel4 پیام احمدی‏نژاد را. این دو شبکه از جهات بسیاری متفاوت هستند و حداقل‏اش این است که رقیب‏اند. آن وقت شما نوشته‏اید بی بی سی پیام احمدی‏نژاد را پخش کرده!؟

-- امین ، Dec 27, 2008

میخواستم بگم وقتی در ایران نیستی نگو لنگش کن!
بگو جوجه ها رو اخر پاییز می شمرند و "اظحار" نظر بیجا مانع از کسب است!
البته برای شما روزی رسان!

-- zahirebn ، Dec 28, 2008

امين خان!مقصر اصلي خود بي بي سي است که دايماً تکرار کرد شبکه چهار تلوزيون بريتانيا، در حاليکه بايد مي گفت« شبکه چهار تلوزيون مستقل بريتانيا» تابا بي بي سي اشتباه نشود.

-- بدون نام ، Dec 28, 2008

لطفا با نام ولی عصر ( عج ) طنز ننویسید . این بی احترامیست .
---------------------
کلاغستون: آوردن نام امام زمان به قصد بی حرمتی نبوده، اما آیا سو استفاده از نام ائمه و امام زمان برای مقاصد سیاسی بی احترامی نیست؟

-- احسان ، Jan 27, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)