تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

فرار مغزها از نظام بی​کله​ها

Download it Here!

امام جمعه شیراز گفت: علت حمایت مقام معظم رهبری از احمدی‌نژاد، سخنان فلفلی رئیس جمهوری است. لازم به ذکر است که آقای رئیس جمهوری مثل فلفل‌های هندی است که امروز می‌خوری و تا چند روز انتهای سیستم گوارشی آدم می‌سوزد. از علاقه‌مندان به سخنان فلفلی رئیس جمهوری درخواست می‌شود برای پیشگیری از سوزش بخش پسین حتما پمادهای لازم را پیش از مصرف به نقاط حساس بزنند و بمالند.


دادگستری اعلام کرد یک سوم زنان مطلقه تهرانی به بعد از ۹ ماه به خاطر فساد کارشان به دادگاه می‌کشد. این تازه مربوط به مواردی است که لو رفته، وگرنه شاید کار از این بدتر هم باشد خدایی ناکرده! از فواید نظام مقدس اسلامی این است که چنان جامعه سالمی ساخته که تا امکانش پیدا شود ملت می‌افتند به حال و حول. حالا خدا را شکر بعد از طلاق کارشان به بیمارستان و زایشگاه نمی‌کشد! البته بنا به گزارش‌های ناوارده بخشی از متاهلین نیز شب‌ها به خانه‌های خود نمی‌روند و احتمالا به خواندن دعا و مناجات در خانه‌های مجاور مشغولند.

مجله گل‌آقا شوخی شوخی برای همیشه تعطیل شد. البته بعد از فوت مرحوم گل آقا این مجله فاقد روح بود که حالا جسم خود را هم از دست داد. اصولا در نظام مقدس طنز و شوخی فقط در زیر لحاف معنا پیدا می‌کند که البته اگر تازه طلاق گرفته باشید ممکن است شوخی شوخی ماجرا جدی هم بشود.

رئیس جمهوری فرار مغزها را از ایران تکذیب کرد. وی تاکید کرد البته در نظام مقدس که نیازی به فکر و مغز افراد نیست و هر چه مقامات معظم بگویند، ملت عزیز باید ببعی وار بپذیرند، مغزها در همین کشور کوچک شده و اصلا وجود خارجی ندارند که مهاجرت کنند. لازم به ذکر است که در نظام مقدس سیرابی ارزشی بالاتر از مغز دارد.

سپاه پاسداران راه مقابله با تهدیدات نرم را پیدا کرد. روزگذشته سپاه یک کشتی باری ویاگرا وارد کرد تا با سلاح سخت، تهدیدهای نرم ضدانقلاب را پاسخ دهد. البته از بعد از توزیع این دارو برادران سپاه تمامی پست‌های خود را ترک کرده دو سه روزی است سر کار خود برنگشته‌اند. ظاهرا مهم‌ترین تهدید ضد نظام در خانه‌های برادران وجود داشته! به این می‌گویند عملیات ضد جاسوسی خانگی!

دو بردار علایی که خدمت سلطان نکردند و به زور بازو نان خوردند و سعی کردند به معالجه بیماران مبتلا به ایدز در ایران بپردازند ۶ ماه است به خاطر رابطه با دانشگاه‌های آمریکا در زندان به سر می‌برند. البته هر ارتباطی که بد نیست! مثل ارتباط دکتر حمید مولانا مشاور دو ملیتی رئیس جمهوری ایران که سال‌ها از پول کیهان به حال و حول اسلامی مشغول بوده است. خبرنگار کلاغستون از منابع آگاه در قم شنیده که که یکی از برادران علایی به بعضی از حاج‌آقاهای حوزه که با هم مرتبط بوده‌اند گفته است برای عدم ابتلا به "ایدز" باید از کاندوم استفاده کنند. این کار بدتر از تشویش اذهان عمومی است و اشاعه کذب محسوب می‌شود! اصولا در سال‌های اخیر کشف شده که در مدارس و مراکز مذهبی مردانه ابتلا به ایدز افزایش یافته، عین برخی مراکز کلیسای کاتولیک، اما چون "کاندوم" شیطانی است، نباید اسمی از آن برده شود!

لایحه اصلاح قانون ارث به مجلس می‌رود. بر اساس این اصلحیه، نصف مملکت ارث مقامات نظام است. لطفا مراقب خشتک خود باشید که احتمالا به شما تعلق ندارد!

به دنبال احتمال ورود بابانوئل در شب کریستمس در ایران، نیروی هوایی سپاه به حالت آماده باش درآمد. اصولا این آقای بابانوئل فرستاده سازمان جاسوسی آمریکاست و همیشه دهانش بوی الکل می‌دهد، به همین دلیل سال‌‌ها تحت تعقیب نیروی مقاومت بسیج نیز بوده است.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

اقا این بابانوئل از همش باحالتر بود.

-- سعید قاسمی نژاد ، Dec 24, 2008

بد نبود

-- امیر ، Dec 25, 2008

اون خبر مربوط به زنان مطلقه تهرانی حرص منو حسابی درآورد. ولی کاش شما به شکل بهتری به این خبر مسخره و توهین آمیز گیر میفرمودید. یه جوری میگین امکاناتش فراهم بشه انگار فساد در بین و دخترهای ازدواج نکرده کمه. اون مال قدیم بود که امکانات فقط برای مطلقه ها وجود داشت. طنز شما کمتر از گزارش توهین آمیز نبود.

نکته این گزارش این بود که میگفت ای زنان طلاق نگیرین و بسوزین و بسازین که فساد زیاد نشه.

بگذریم از اینکه روابط ممنوعه همیشه دو طرف داره ولی در مملکت ما و سایر ممالک مشابه انگشت اتهام به طرف موجود ضعیفتر یعنی زن ه.
--------------------

کلاغستون: دوست عزیز، این مطلب را تنها بر پایه منطق مقامات نظام مقدس بخوانید!

-- ن ، Dec 25, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)