تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۸۷ • چاپ کنید    
کلاغستون آخر هفته

هفته شاه سلطان حسینی

Download it Here!

مقام معظم رهبری در ديدار با دانشجويانی که از پادگان با اتوبوس به دانشگاه علم و صنعت آمده بودند گفت نگذاريد شاه سلطان حسين به قدرت برسد. وی افزود، شاه سلطان حسین خیلی هم ترسو است . سيد محمد خاتمی که می​خواست ثابت کند شاه سلطان حسين نيست، از ترس اعلام کانديداتوری​اش را به عقب انداخت. خاتمی هم قرار بود در دانشگاه تهران اعلام کند نامزد رياست جمهوری است، ولی از ترس آقا و محمود افغان، ببخشيد، محمود احمدی​نژاد جيکش در نيامد.

ايران اعلام کرد خاوير سولانا مانع ادامه مذاکرات هسته​ای است. کارشناس کلاغستون از طريق دفتر سولانا جلال​الدين رومی فهميد که در ديدارهای نامبرده با علی لاريجانی همه بحثی می​شده جز ماجرای هسته​ای. احتمالا علی لاريجانی به اتهام روابط نامشروع با سولانا از انگشت پا دار زده خواهد شد. لازم به ذکر است که صدا و سيما به آن قسمت فاقد عصمت آقايان می​گويد انگشت شصت پا. مراقب باشيد شصت بايتان توی چشمتان نرود!


سردار قطور فیروزآبادی به علی لاریجانی هشدار داد. او گفت اگر لاریجانی بخواهد مانع کار ریاست محترم جمهوری شود و هی پشت سر هم وزرای احمدی‌نژاد را استیضاح کند، مجبور خواهد بود عکس‌های خصوصی لاریجانی با سولانا را چاپ کند. البته ما در ایران همجنس‌باز نداریم!

صندوق ذخیره ارزی تقش درآمد. این هفته اعلام شد که معلوم نیست چطوری تراز این صندوق منفی شده و ۲۰ میلیارد دلار کم آمده است. کارشناسان می‌گویند که قبل از انتخابات ۷۶ هم که آقای احمدی‌نژاد استاندار اردبیل بود، یک ۲۰ میلیارد تومانی همیجوری گم شد. منتهی چون ایشان الان رئیس جمهور شده، افت دارد میزان پول گم شده در سطح تومان باقی بماند.

باراک اوباما شخصیت برتر سال مجله تایم شد. احمدی‌نژاد به عنوان "بی شخصیت" برتر سال جایزه زرشک طلایی خود را تحویل خواهد گرفت.

آرژانتین اموال یک دیپلمات سابق ایران متهم به دست داشتن در بمب‌گذاری سال ۱۹۹۲ را مصادره کرد. در پاسخ صبح امروز نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران.، میدان آرژانتین تهران را اشغال کردند. سه ساعت هم طول کشید که برادران وزارت خارجه به فرمانده سپاهی حالی کند که اشغال میدان آرژانتین فقط ترافیک بزرگراه رسالت و خیابان بخارست را تشدید می‌کند و این میدان متعلق به آرژانتین نیست.

دادستانی تهران، دادگاه ویژه اینترنت و اس ام اس راه می‌اندازد. با عنایت به اینکه به دلیل مشغولیت ویژه آقایان با اینترنت وضوی برادران اندکی باطل شده و امکان خواندن نماز از ایشان ساقط شده و همچنین در اس ام اس‌های جاری نام خوهر و مادر مسوولان نظام مقدس به کرات برده می‌شود و باز هم وضوی خیلی‌های دیگر باطل می‌شود، ممکن است اسلام ناب محمدی کاملا از نظام مقدس رخت بربندد که مانع کسب مقامات است.

دولت وحدت ملی آقایان هاشمی و ناطق هنوز تشکیل نشده روی آب دچار مشکل شقیقه شد. در ایران گاز به شقیقه شدیدا ارتباط دارد. ظاهرا مقام معظم فرموده‌اند که با وجود احمدی نژاد و توانایی‌های ایشان در تسریع ظهور نیازی به هیچ دولت دیگر نیست. مقامات حجتیه، ببخشید مقامات نظام معتقدند ظهور امام زمان فقط در زمانی اتفاق می‌افتد که کسی مثل احمدی‌نژاد رئیس جمهوری مملکت باشد و گند بزند به منطقه (تعویض قوه مجریه با آب و فاضلاب).

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

نيك آهنگ جان تو معركه‌اي. آن وقت كه در ايران بودي با كاريكارتورهاي بامزه‌ات باعث خنده‌‌مان از ته دل مي‌شدي كه آن روزها و همچنين اين روزها خيلي كم پيش مي‌آيد و حالا با اين طنز نابت كه يواش يواش فكر كنم دست ابراهيم نبوي را از پشت ببندي. فقط سعي كن بيشتر در مورد خاتمي و دار و دسته‌ي مشاركتي‌اش طنز بنويسي چون كه واقعاً افكار و عقايد و اعمالشون واقعاً جاي طنزنويسي خيلي بيشتري از هر كدام از جناح‌هاي درون حاكميت دارد. (خب البته اين نظر من است كه از اين حضرات رياكار شامورتي باز متنفرم). با اجازه هواداران دوآتشوشون.
زنده باشي
نويد رازقي
----------------
کلاغستون: ای نیک آهنگ شکر خورده به پوی آقوی نبوی برسه. البته شمو لطف داری کاکوجونی.

-- نويد رازقي ، Dec 21, 2008

خیلی خوب بود

-- کورش ، Dec 21, 2008

خیلی قشنگ بود، از ابراهین نبوی هم قشنگ تر می نویسی، آخر شب اینقدر خندیدم همه بیدار شدند !
-------------
کلاغستون: ما کوچیک آقوی نبوی هم هستیم، ایشون از نیک آهنگ خیلی کارش درست تره!

-- Meteora ، Dec 21, 2008

اين غربت چي به سر شما مياره دوستاي من
كه مثل آدمهايي ميشين كه انگار اصلا نمي شناختيم.نيك آهنگ جان تقريبا تموم كارات مسخره كردن خاتمي يه موضوع ثابت شده...
جدا از ناراحتي كه داري ازش - نمي دونم شايد
حس ميكني تنها گذاشت شما رو تو لحظات سخت- ولي خودتم م دوني كه آدم بدي نيست. رفيق شما كه از ما خيلي بهتر ميفهمي
خودت بهتر ميدوني كه از حرفاي شما چه استفاده هايي ميكنن ... نمي دونم شايدم من
فكرم عقب افتادس... ولي نا اميدمون نكن رفيق
------------------
کلاغستون:
کاکوجونی کم تحمل من. شمو آمار بیگیر، چند در صد خاتمیه، چند در صد اصولگرایان.

آقوی نیک آهنگ سلام رسوندن، گفتن آقوی خاتمی رو هم خیلی دوست دارن، اما خاتمی غیر رئیس جمهور رو، نه رئیس جمهور بی مسوولیت تدارکاتچی که فقط قول میده و پای حرفش نیست!

در ضمن گفتن شمو بگین کجاش غلطه، ما درستش کنیم!

حالو ما هی می‌گیم به نیک آهنگ که بی‌خیال، رفقای خاتمی پرست و خاتمی دوست ناراحت می‌شن، این هم از خر شیطون پیاده نمیشه که نمیشه!

-- مهدي ، Dec 22, 2008

شايدم شما درست ميگي در مورد خاتمي...
هرچي باشه شما در بطن ماجرا بودي
در مورد خاتمي هم والا من يكي كه نمي پرستم ولي دوست ندارم كيهان از مقالات شما
استفاده كنه هرچند مي دونم كه وظيفه شما اينه كه ايرادات رو نشون بدين ...
اميدوارم هر جا كه باشيد سربلند باشيد و
روزي برسه كه بتونيد حرفاتونو بدون ترس و واهمه توي همين ايران بزنيد
مخلص شما مهدي

-- مهدي ، Dec 27, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)