تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    
کلاغستون آخر هفته

چی فکر می کردیم، چی شد

Download it Here!

کرسی شعر هفته:

علی لاريجانی گفت: "اوباما مثل گاوچران​ها حرف می​زند." با توجه به اينکه به نظر کلاغستون، مقام​های نظام​ مقدس عموما شبیه چوپان دروغگو هستند، و البته کسانی که بدون فکر کردن حرف​هايشان را آويزه گوش می‌کنند اندکی صدايشان مثل ببعی است، کلاغستون پيشبينی می​کند که مذاکرات ايران و آمريکا به جنگ ميان چوپان​ها و گاوچران​ها تبديل شود. از همين الان شديدا دنبال موسقی متن وسترن سنتی هستیم. حالا چيزی دستتون رسيد به ما هم خبر بدهيد!

هاشمی رفسنجانی گفت، جماعت جناح راست طرح وحدت ملی را وارونه جلوه داده​اند. ظاهرا کل ماجرا از اول وارونه بوده است. در دوره شاه می​گفتند، "ما می​گيم شاه نمی‌خوايم، نخست​وزير عوض ميشه"، حالا ما مي‌گيم نه اصلاح​طلب نه اصولگرا، هاشمی يکهو آمده و هر دو گروه را در يک قوطی کرده و دارد غالب می​کند به خلق​الله به اسم دولت وحدت ملی.

به اخبار اين هفته توجه کنيد!

نيکلا سارکوزی پريروز اعلام کرد، مگر اين ملت ايران چقدر بدبخت و بيچاره هستند که رهبران و مديرانشان اين جوری​اند؟ به دنبال سخنان سارکوزی، مردم ايران بعد از ۳۰ سال متوجه شدند که چه فکر می​کردند، چه شد...

اگر ماجرای "چی فکر می‌کردم، چی شد" را نمی‌دانید، از آن پسری بپرسید که دعا کرد مادر پیرش بمیرد تا پدرش زن جوانی بگیرد و آره و اینا...، زد و پدرش مرد، و مادر پیرش شوهر جوانی کرد که از این پسر هم نمی‌گذشت...چه جوری‌اش را هم ما نمی‌دانیم!

سپاه پاسداران از دولت خواست از تلويزيون​های لس آنجلسی حمايت کند. سپاه گفت اين رسانه​ها باعث تقويت نظام مقدس شده​اند. اين تلويزيون​ها که اکثرا آهنگ​های دمبولو ديمبو می​گذارند و با تبليغ شاهزاده رضا پهلوی باعث شده‌اند طرفداران سلطنت در ايران به حد اقل برسد، خب اينها که بيشتر از صدا و سيمای خودمان دارند به نظام مقدس خدمت می​کنند، آنهم با پول مردم کاليفورنيا!

مجله نيوزويک گزارش داد که دوبی هم به سلامتی ورشکست می​شود و از رونق می افتد. کلاغستون ازايرانيان وطنپرستی که به جای سرمايه​گزاری در ايران، شيوخ دوبی و امارات را که می خواهند تنبان از پای ايران بکشند پولدار می​کنند، پول​هايشان را به موقع از امارات بيرون بکشند. اصولا ما ايرانی​ها چون اصلا از خيانت به منافع ملی بدمان می​آيد، عاشق خدمت به شيوخ امارات هستيم. اگر هم فردا فهميديدم عربستان می‌خواهد جزاير ديگر ايران در خليج فارس را از ما بگيرد، لابد در رياض و جده هم سرمايه​گزاری می​کنيم!

سيد محمد خاتمی که تازگی​ها دچار آلزايمر شده گفت، دولت تا وقتی پول نفت دارد، نيازی نمی‌بيند تا حرف مردم را بشنود. خاتمی ظاهرا فراموش کرده که با همين پول نفت مملکت را نسبتا چرخاند والبته صدای دانشجويان را هم که ظاهرا جزو مردم محسوب می​شوند نشنيد.

يک کارشناس هسته​ای مقيم ايران اين هفته عمرش را داد به شما. لازم به ذکر است که ما اصلا از کارشناسان روسی استفاده نکرده​ايم و کاملا خودکفا هستيم و خودمان داريم اورانيوم را غنی سازی می​کنيم برای درست کردن بمب​های جنسی. ظاهرا مدتی است آقايان برای غنی سازی بمب​های جنسی​سان از روس​ها کمک می​گيرند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

zende bashi aghaye koosar

-- simohssen@alice.lt ، Dec 14, 2008

اي نيك آهنگ ! آيا طنزي از اين بد آهنگ تر و خنك تر شنيده اي يا خوانده اي؟
-----------------
نيك آهنگ: نه والله! من هی به این کلاغ‌ها می‌گم این چه مزخرفاتی است که می‌گویید...گوش نمی کنند! شما لطفا طنزهاتون رو بفرستین، ببینیم اینا حرف حسابشون یه!

-- بدون نام ، Dec 14, 2008

kowsarجان، Bravo کلی خندیدم.
این روزا فقط باید به این وضع خندید.
روز و شبت خوش.

با تشکر صمیمانه،

خوش گوش

-- khoshi ، Dec 14, 2008

سيد محمد خاتمی که تازگی​ها دچار آلزايمر شده گفت، دولت تا وقتی پول نفت دارد، نيازی نمی‌بيند تا حرف مردم را بشنود. خاتمی ظاهرا فراموش کرده که با همين پول نفت مملکت را نسبتا چرخاند والبته صدای دانشجويان را هم که ظاهرا جزو مردم محسوب می​شوند نشنيد...
In yani chi?!! baghiash khoob bood, amma in yekio fekr konam yelkhi neveshty! akheh mard iran az poole naft edareh nakoneh mamlekato chikar koneh?! harfi mizania
1- zamane khatami naft har pot cheghadr bood alan cheghadre golam ? :D
2-dar process e charkhoondane mamlekat ba hamin poole naft kheili bishtar harfe mardomo mikhund
3- say konin alaki faghat monafegh e ye ghazieh nabashin, midooni dastane maha mese kia shode?! maha hamamoon hamoon montaghedayeem ke chon nemitoonan film besazan naghd mikonan.
ma irania hamamoon adat darim faghat mokhalefat konim, bedoone hich pishnehade sazande :D
das marizad niki ;)

-- nosferatu ، Dec 15, 2008

سلام ،فکر میکنی با این نوشته ها می شود این ملتی که خودش را به خواب زده است را بیدار کرد، من که هیچ امیدی ندارم ، چرا خودتان را خسته می کنید البته اگر بابت این نوشته ها پولی دسستتان میگیرد به عنوان یک منبع درامد مورد تائید من است

-- یک جاسوس اسرائیلی ، Dec 21, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)