تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

سیاست چوب و هویج اوباما و غیره

Download it Here!


آيت​الله نوری همدانی گفت: ولايت فقيه از آفتاب هم روشن​تر است. لازم به ذکر است که نور اين آفتاب فعلا چشم خيلی​ها را زده و ظاهرا تعداد نابيناها به اين آفتاب روز به روز بيشتر می​شود. از شنوندگان عزيز درخواست می​شود عينک آفتابی را فراموش نکنند!

اوباما اعلام کرد سیاستش در قبال احمدی‌نژاد، سیاست چوب و هویج است. البته وی به رئیس دولت ایران اختیار تام در مورد نحوه استعمال هویج را داده است.

هاشمی رفسنجانی با تکرار حرف​های احمدی​نژاد در مورد ادامه غنی سازي، از اوباما خواست حرف​های بوش را در مورد پايان غنی سازی اورانيوم تکرار نکند.

طرح وحدت ملی راست سنتی و کارگزاران به نتيجه نرسيد. ظاهرا وحدت کلمه که از شعارهای اول انقلاب بوده اين روزها خريدار ندارد. اول انقلاب يک آقايی رفت داروخانه و پرسيد: "آقا، شربت شهادت دارين؟" داروخانه​چی جواب داد:"نه، ژنريکش که شياف وحدت کلمه باشه رسيده".

اصولگرايان از طرح وحدت ملی خيلی بدشان آمده چون تمام ماجرا برای زدن زيراب رياست محترم جمهوری است و البته رياست محترم جمهوری چون منتخب و منتصب مقام معظم هستند، لزومی به برگزاری انتخابات هم نيست. حالا جامعه مدرسين هم از کلاغستون تقليد کرده و عينا همين حرف را زده​اند.

البته با ورود سردار محصولی به وزارت کشور و قرار است برای کاهش زحمت رای دهندگان، برگه​های رای را با اسم احمدی​نژاد چاپ کنند و مردم هر وقت دلشان خواست آرا را درون صندوق بياندازند که البته اگر هم سخت است، برادران بسيجی زحمتش را خواهند کشيد!

خانم فاطی اره موسوم به رجبی هم در اعتراض به نقش لاریجانی در ماجرای دولت وحد ملی گفت: "اي كاش سيلي، زلزله‌اي يا صاعقه‌اي مي‌آمد و اين ميهمانان مجرم و مرتبطين با بيگانه و اصلاح‌طلب برانداز را مي‌برد و ملت مسلمان ايران را از شر اين سرمايه‌ها نجات مي‌داد". از اصلاح‌تلبان برانداز و کسانی که همسر خانم الهام به آنها نظر سو دارد در خواست می‌شود فعلا آفتابی نشوند وگرنه ممکن است تصادفا دچار سیل و زلزله و غیره شوند. قدیم‌ندیم‌ها وزارت اطلاعات وظیفه‌اش البته همین بود.

رياست محترم جمهوری به خاطر الطاف بسيجی آقای کردان و هزينه​ای که گردن مملکت انداخت، به وی پيشنهاد معاونت بررسی مدارک جعلی را داد. قديم​ها معمولا بدترين و شرورترين دانش​آموزان می​شدند مبصر کلاس. قرار است کسی که مدرک آکسفورد را به آقای کردان فروخت مدير کل بررسی اين معاونت شود. البته آيت​الله جنتی به خاطر صلاحيت و امانتداری آقای کردان از ايشان درخواست کرد هدايت امور شورای نگهبان را هم بر عهده گيرند.

ايران اعلام کرد کشورهای عرب خليج فارس ۹ برابر ايران از مخازن نفت و گاز مشترک برداشت می​کنند. در قديم به اين کار می​گفتند تا دسته يک کاری کردن که البته ما نمی​دانيم منظورشان قديم چه بوده ولی ظاهرا اثر دسته در دولت نهم موجود است.

البته فشار عرب​ها حتی روی شقيقه مقام​های ايران اثر گذاشته است. از قديم گفته​اند، گاز به شقيقه ربط دارد!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)