تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

شبه اصلاحات وشبه بمب جنسی

Download it Here!

مسوولان نظام مقدس اعلام کردند، بمب جنسی از بمب هسته​ای خطرناک​تر است. بر اساس آمار منتشر شده تا ديروز، به نظر می​رسيد مقامات نظام هم هسته​های مردم را کشيده بودند و هم بمب​های جنسی مردم اندکی ناکار کرده بودند اما با توجه افزايش بمب​گذاری​های جنسی قرار است آمارگيری از نو صورت گيرد.

عليرضا علوی​تبار گفت، حداکثر ظرفيت نظام، «شبه دموکراسی» است. با اين حساب نهايت تلاش اصلاح​طلبان، رساندن خاتمی به مقام «شبه رياست جمهوری» است تا نامبرده بتواند «شبه اصلاحات» را به پيش ببرد و اصولاگرايان را دچار «شبه ترمز» کند. کارشناسان علت ضعف اصلاح​طلبان را، از کار افتادن شديد بمب​های جنسی​شان هم می​دانند که تبدیل به «شبه بمب جنسی» شده و با وياگرا هم قابل ترمیم نمی​باشد.

به دستور رياست محترم جمهوري، ازدواج ۲۰۰هزار تومانی می​شود. با اين حساب جوانان عزيز ديگر لازم نيست ۲۰۰ هزار تومان را خرج عليامخدره​های بازار آزاد يا خانه​های عفاف نمايند و می​توانند آنرا به دولت بپردازند. ظاهرا دولت قرار است در محل​های معين بساط ازدواج جوانان را پس از برگزاری مراسم شادمانی فراهم کند. هنوز نام بنگاه​های شادمانی دولت مشخص نسده، ولی مسووليتش را به مقام​های پيشين شهر نو سپرده​اند.

يونسی وزير سابق اطلاعات، انکار هالوکاست را به نفع اسرائيل دانست. محمد علی رامين، مشاور امور صهيونيسم احمدی​نژاد هم وزير سابق اطلاعات ايران را عامل اسرائيل معرفی کرد. با عنايت به اينکه وزير اطلاعات ايران بايد مورد تاييد مقامات معظم باسد و زير دستان او نيز هکذا، پس احتمالا وزارت اطلاعات ايران در دوران خاتمی بوسيله موساد اداره شده و کسی هم نفهميده! البته کلاغستون زمانه پيشبينی می​کند که آقای رامين که قيافه‌اش به خاخام​های ارتودوکس نيويورک هم می​خورد يادش رفته که از سال ۱۳۷۶ تا کنون مرکز اسرائيل در ايران در کوچه شهيد شاهچراغی بوده است. قرار است بعدها که رابطه ايران با اسرائيل خوب شد، دولت اسرائيل موزه هالوکاست خود را در تقدير از عملکرد روزنامه کيهان به نفع منافع اسرائيل در محل اين روزنامه بنا کند!

مدير کل سابق پارلماني مجلس که می‌خواست به نماينده​ها رشوه بدهد و اخراج شده بود، دو باره به سر کار خود برگشت. نمايندگان مجلس پس از دلجويی از وي، اعلام کردند که رشوه دفعه قبلی کم بوده، و آنرا اهانت به خود فرض کرده بودند و اگر مدير کل مذکور يک کمی چربش کند، مجلس امام زمان هم شديدا از حضور او راضی خواهد بود. حضور نمايندگان در دفتر مدير کل مذکور احتمالا نشانه رضايت طرفين است.

وزارت خارجه اعلام کرد، تعطيلی سفارت انگليس در دستور کار نيست. مقام​های وزارت کارجه اضافه کردند تعطيلی اين سفارت با مخالفت شديد علمای اعلام روبرو شده است! انگليس بيشترين مشتريان عمل پروستات و بواسير را از يک شهر مقدس در ايران دارد که تصادفا تعداد زيادی علمای بزرگوار هم در آن يافت می​شود. مقام​های حوزه علميه قم به وزارت خارجه انگليس پيشنهاد کرده​اند کنسولگری​اش را مستقيما در قم بگذارد تا امور مسلمين هم برای گرفتن ويزا در تهران دچار وقفه نشود.

درست يک هفته پس از سخنان هاشمی رفسنجانی که گفت اشغال سفارت آمريکا کار غلطی بوده، علی​لاريجانی رئيس مجلس اعلام کرد احساس می​کند وقت مداکره و ملاقات با نماينده​های کنگره آمريکا فرا رسيده است. معلوم نيست اين احساساتی شد لاريجانی با هماهنگی مقام معظم صورت گرفته يا اينکه همه مقامات نظام يک​هو احساساتی شده​اند؟

منصور اسانلو از تنهايی در می‌آيد. با اضافه شدن يک بند به قانون کار که اخراج کارگر را توسط کارفرما تسهيل می​کند، احتمالا تعدادی از کارگران فريب​خورده در اعتراض به اين مصوبه می​زند به سرشان و اقدام به براندازی می​کنند و می​روند همانجايی که عرب نی انداخت.

يک گاو باعث سنگين شدن ترافيک در تهران شد. به گزارش خبرنگار ما، اين گاو هيچ مسووليتی در نظام مقدس نداشته و گاو واقعی بوده نه مجازی. اصولا در هندوستان گاوها مقدس هستند و در ايران، بعضی‌هآ معتقدند که آدم​های مقدس، گاو می‌باشند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

محشر بود عزیز دل برادر ....محشر

-- مرجان ، Dec 3, 2008

تازگی ها خیلی بهتر می نویسی. عالی بود!

-- اصغر ، Dec 3, 2008

Mahshar bood seyed

-- Rooznameh negar ، Dec 3, 2008

قلمت واقعا قویه دمت گرم

-- حسین ، Dec 4, 2008

اینا که میان چه چه می کنن تا حالا طنز سیاسی قوی نخوندن انگار... جدیشون نگیر نیکی
پیام بهداشتی مستقیم نده.. یکم لایه هاتو بیشتر کن.. طنزت خیلی صاف و صریحه.

-- DESERTER ، Dec 4, 2008

سلام عمو نیکان، وبلاگت این جا فیلتر شده و از طریق feed هم مطالبت نمی رسه

-- صبا ، Dec 11, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)