تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

شراب غير تقلبي، فقط در شهر مقدس قم

Download it Here!

آقای رئيس جمهوری خطاب به سازمان ملل و آژانس بين​المللی انرژی اتمی گفت، اينقدر قطع​نامه بدين تا قطع​نامه دونی​تون بترکه. وی مشخص نکرد قطع​نامه دونی اين دو نهاد کجايشان است.

رئيس مجلس هم گفت، آژانس انرژی اتمی بيمار است و مرض دارد. با عنايت به سخنان روسای دو قوه و کرسی​شعرها و گل​واژه​های اين بزرگواران، فقط کم مانده رئيس قوه قضاييه به ايشان بپيوندد!

۱۲ نفر در بندر عباس به خاطر نوشیدن شراب تقلبی جان خود را از دست دادند. این در حالی است که شراب​های قم کمترین خسارت جانی را بر جای گذاشته است. گفته می​شود بیشترین رشد الکلی شدن در شهر مقدس قم صورت گرفت است. اصولا از فواید بزرگ نظام مقدس افزایش میزان استعمال مواد مخدر و الکل است که نشان​دهنده گسترش اسلام ناب محمدی تحت تعلیمات علمای اعلام و وزارت آمیزش و پرورش است. پیشنهاد می​شود برای کاهش مرگ و میر، حوزه علمیه کارگاه تولید شراب ناب ... مرغوب را در شهرهای ایران راه​اندازی کند تا مسلمانان عزیز لزومی به نوشیدن نوع تقلبی​اش را نداشته باشند!

آيت الله جنتي، در نماز جمعه تهران اعلام کرد که ادامه تحصيل خانم​ها مانع اصلی ازدواج است. وی ادامه داد زمانی که خانم​ها بی‌سواد بودند، خيلی راحت زن طلبه​ها و آخوندها می​شدند و اصلا سوال هم نمی​کردند ولی اين روزها آنقدر ماجرا مشکل شده که جوانان عزيز در حوزه دچار انحرافات خوداشتغالی جنسی شده​اند که به اسلام و مسلمين را شديدا به خطر انداخته است!

در دهمين سالگرد گل خداداد عزيزی به استراليا، نامبرده يک خبرنگار ورزشی را در مشهد مهرورزانه با کتک به کوفتمان کرد و راهی بيمارستان. کلاغستون پيشرفت اين فوتباليست ملی را به همه طرفداران فوتبال تبريک و تسليت عرض می​کند.

رئيس جمهوری به خاطر موفقيت اقتصادی دولتش، به جهانيان اعلام کرد که طراحی اقتصادی جهانی را بر عهده خواهد گرفت. آقای رئيس جمهوری که مدتی است قرص​هايش را نخورده و تازگی​ها ميزان مشنگوليته خونش زده بالا در ماه آذر تا کنون آمار گل​واژه​ها و کرسی​شعرهايش زياد شده که می​تواند ميزان افسردگی در کشور را به خاطر افزايش جوک​های اس.ام.اسی شديدا کاهش دهد که موجب خوشحالی است. بر اساس مطالعات مرکز مطالعات تاريخی جنون شناسي، ايران سال​های سال​های سال است از وجود چنين پديده​ای محروم بوده.

آقای رئیس جمهوری ادامه داد، نظام بازار آزاد به بن​بست رسیده است، اما مشاور امور خانه عفاف ریاست جمهوری تاکید کرد هنوز بازار آزاد کارش بهتر از خانه​های عفاف حکومتی است و خانم​های محترمانه خیابانی حاضر نیستند زیر بار نظام بازار دولتی بروند.

ناسا اعلام کرد شواهدی از حيات در کهکشان​ها پيدا کرده و بعضی از آدم​فضايی​ها قدشان کوتاه و يک جور هاله نور بالای سرشان دارند و چشمانشان ريز است و يک جوری دارند شک می​کنند که نکند در حال حاضر بعضی از اين موجودات فضايی به طور مخفيانه سال​های سال با زمينی​ها زندگی کرده​اند. ظاهرا مريخی​ها تنها کسانی هستند که می​توانند با نفت ۵ دلاری بودجه را بچرخانند!

اخبار خاتمی:

انجمن دست​مال يزدی​های طرفدار خاتمی رسما تشکيل شد. کار اين انجمن حذف کليه اسناد مربوط به کم‌کاری خاتمی و قايم کردن ضعف​های ثبت شده نامبرده تا زمان انتخابات رياست جمهوری آينده است. گروهی از روزنامه​نگاران که ظاهرا بايد مستقل باشند مديريت ستاد انجمن را بر عهده گرفته​اند. اصولا در ايران، معمولا نقش احزاب و مطبوعات بر عکس است و احزاب کار اطلاع رسانی را بر عهده می​گيرند و روزنامه​ها هم فعاليت​های سياسی را. پيشنهاد می​شود از اين به بعد دادگاه مطبوعات به جای گير دادن به روزنامه​ها فقط حال دبيران کل احزاب را بر عهده بگيرد!

عليرضا رجايی گفت، اگر خاتمی نامزد رياست جمهوری شود، حتما يک رای انفجاری خواهد آورد. کلاغستون ضمن تاييد اين ادعا تاکيد می​کند به خاطر ضعف حافظه مردم ايران، بخشی از مردم يادشان خواهد رفت که خاتمی اولش چه قول​هايی داده بود و نقش عروس تعريفی را بازی کرد. و در عين حال رای اولی​ها هم او را نمی​شناسند و نمی​دانند بلد نيست پای حرف خودش بايستد.

طومار آنلاين رای به خاتمی با موفقيت شروع به کار کرد. قرار بود همه آنهايی که به خاتمی رای داده بودند دوباره اينجا رای بدهند ولی تا لحظه مخابره اين خبر فقط ۴۵ هزار نفر اين کار را کرده​اند و معلوم نيست کجا غيب​شان زده! ممکن است البته اين ضعف حافظه تاريکی مردم هم کار دست کاتمی بدهد و يادشان برود در روز انتخابات پای صندوق​های رای هم بروند!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

به جناب نیک آهنگ کوثر عزیز دوستانه توصیه می کنم که به همان حرفه کاریکاتوریست خود ادامه دهند چونکه با ورود خود به حرفه طنازی روز به روز بیشتر گذشته پرافتخار خود در آن حرفه را زیر سوال می برند !

-- امین کیا ، Dec 2, 2008

Hi Nikki, matlabe dasma'l yazdi xeili ba'ha'l bud. eyzan efa'zate jannati.

-- alireza ، Dec 2, 2008

Damet garm! magar to yeki maha ro shad koni:)

-- Mard ، Dec 3, 2008

یکم خم درباره ی گند زدنای خاتمی می نویسی من اطلاعاتم در این مورد بسیار کم است متشکر.!!

-- M.S ، Dec 3, 2008

ذرنزنید اگه ی
مردید برید تومیدون بعد بگید لنگش کن

------

کلاغستون:
ما با لنگ مردم کارینداریم! این حرف‌های بی‌ادبی چیه می زنی؟

-- بدون نام ، Dec 3, 2008

من از تو دل نميبرم اگر چه از تو دلخورم

-- علي ، Dec 3, 2008

اصلا جالب بود

-- lمحمد ، Dec 3, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)