تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

دستگيری جواسيس اسرائيلی

Download it Here!

سپاه پاسداران تعدادی جاسوس اسرائيلی را کشف کرد. البته سپاه پاسداران همه جا را نگاه کرده جز مرکز تامين منافع اسرائيل در کوچه شهيد شاهچراغی که به موسسه کيهان معروف است و گردانندگان آن هم تصادفا از سران اطلاعات سپاه هستند. البته منظورمان حاج حسين و شرکا نيست​ها!

ظاهرا جاسوسان اسرائیل تا این لحظه به داشتن فیلم​های پورنو و نوشیدن الکل اعتراف کرده​اند که همین برای اثبات جاسوس بودنشان کافی است. اصولا در ایران جاسوس​ها همه​شان عرق​خور هستند و معتاد، و معلوم نیست چرا اسرائیلی​ها یک عده آدم سالم و معقول نمی فرستدن برای جاسوسی.

فرمانده سپاه پاسداران اعلام کرد جاسوسان اسرائيلی مشغول جمع​آوری اطلاعات از مرکز نظامی هسته​ای سپاه بوده​اند. البته همه فعاليت​های هسته​ای سپاه پاسداران صلح آميز است و فقط دارند پاک کن هسته​ای برای پاک کردن اسرائيل از نقشه تهيه می​کنند و بس.

رزمايش ۱۵ هزار نفره بسيجيان در تهران آغاز شد. قرار است برادران بسيجی سر هر چهار راه دهان مردم را بو کنند. ظاهرا بر اساس بوی دهان مردم می شود فهميد چند نفرشان جاسوس بوده​اند. به گفته خبرنگار ما تمامی شمرهای بسيج نيز عضو گردان عاشورا شده اند. البته گردان​های عاشورا برای مقابله با دشمنان داخلی تجهیز می​شوند. دشمنان داخلی هم عبارتند از روزنامه​نگاران، معلمان، رانندگان شرکت واحد، فعالان کمپین یک میلیون امضا و دانشجویان که حتما جاسوس اسرائیل هم هستند!

فعلا سپاه پاسداران و بسیج برای مقابله با دشمنان خارجی قرار است منتقدان داخلی را مورد مهرورزی قرار دهند.

دکتر معين نامزد چهار سال پيش گفت که برای نامزدی مجدد تصميم نگرفته​است. وی که چهار سال پيش درست دم انتخابات می​خواست جبهه دموکراسی خواهی راه بياندازد و کلی حرف هم عليه حکم حکومتی زد و نهايتا حکم حکومتی را پذيرفت و جبهه دموکراسی خواهی هم روی آب دچار مشکل شقيقه شد، کماکان دارد فال حافظ و فال قهوه مي​گيرد تا ببيند نامزد بشود يا نه؟

هاشمی رفسنجانی گفت، عشق من اقای خامنه​ای است. کلاغستون رويش نمی​شود هيچ تفسيری بکند!

۱۴ ميليون ايرانی توان خريدن گوشت را ندارند. ظاهرا بخشی از اين​ها اصلا گوشتخوار نيستند و بيخودی برای سياه​نمايی جوساز می​کنند. رئيس جمهوری که منتقدين خود را بزغاله خوانده بود که بيخود نگفته بود! با ادامه سياست​های اقتصادی دولت هم احتمالا تعداد بزغاله​ها بيشتر هم خواهد شد.

رئيس جمهوری گفت با نفت ۵ دلاری هم کشور اداره خواهيم کرد. نامبرده که با نفت بشکه​ای ۱۵۰ دلار هم نتوانست کاری بکند و دچار زايمان شده بود فعلا به جمکران رفته و همينطور دارد سوالات اقتصادی​اش را در چاه مردانه جمکران می​اندازد ولی هنوز جوابی نرسيده که نرسيده! گفته می​شود آقای احمدی​نژاد اقتصاد را اشتباهی درچاه فاضلاب انداخته بوده است و هر چه می​گردد پيدايش نمی​کند!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

خیلی عالی بود. همه شون عالی بود. ایول

-- farsiny ، Nov 25, 2008

واقعا عالی بود

-- بهراد ، Nov 25, 2008

کارت درسته

-- اردوان ، Nov 26, 2008

دهانت را می بویند

مبادا گفته باشی : دوستت دارم

دلت را می پویند

مبادا شعله ای در آن نهان باشد

روزگار غریبی ست نازنین!
...

-- Arash ، Nov 26, 2008

ta jaie ke man etela daram jasoos loghate Parsi ast va jam bastane an beshkele jam mokasare arabi eshtebah hast. parsi ra pas bedarim
-------------
کلاغستون: خدا رو شکر شما معلم عربی نشدين! اگر جاسوس فارسی است، پس لابد "تجسس" هم يونانی است! این لینک پایین را هم یک نگاهی بیاندازید بدک نیست!

http://www.al-mahd.net/vb////showthread.php?p=9315

http://www.yabeyrouth.com/pages/index2639.htm

-- nouska ، Nov 26, 2008

خیلی بی مزه بود.
----------------
کلاغستون: شرمنده! نمک زيادی واسه سلامتی بده!

-- سهیل ، Nov 26, 2008

بسیار جالب بود دستت درد نکند

-- علی ، Nov 26, 2008

وبلاگ شما هم فيلتر شد
...

-- arash ، Nov 29, 2008

این آقای فیلتر چی کجاست نیک اهنگ تا با هم بمب جنسیشو خنثی کنیم البته فرقی نداره کل ملت از فید مطالب بی نظیرت رو دنبال میکنند

-- یه کلاغ رو سیاه ، Dec 2, 2008

خوووب. مشتری میشم!

-- آناهید ، Dec 2, 2008

moteassefaneh blog shoma dar iran filter shode

-- fahimeh ، Dec 2, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)