تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

کردان بسیجی

Download it Here!

کردان رسما از وزارت کشور خداحافظی کرد. نامبرده در مراسم توديع گفت که به خاطر يک دستمال "قيطريه" را آتش نمی​زنند. ظاهرا قرار است برای دستما يزدی مورد استفاده آقای کردان فقط بخش​هايی از چيذر، کامرانيه و فرماينه دچار آتش​سوزی شود.

رئیس جمهوری در مراسم تودیع کردان گفت رفتار کردان در مقابل انتقادها کاملا بسیجی بود. ظاهرا منظور آقای رئیس جمهوری از بخشی از بسیجیانی است که برای استفاده از سهمیه بسیج در کنکور به پشت جبهه می​رفتند و با جعل سند اعلام می​کردند که در خط مقدم خدمت کرده​اند. در دوران جنگ از این بسیجی​ها هم داشتیم. گویا آقای کردان فرمانده گردان جعل سند نیروی مقاومت بسیج بوده است!

هاشمی رفسنجانی بعد از ۲۹ سال از اشغال سفارت آمريکا انتقاد کرد. قرار است نشان شجاعت ايشان هم صادر شود ولی متاسفانه با ۲۹ سال تاخير به دست بازماندگان او خواهد رسيد. چندی پيش هم با اجازه هاشمی رفسنجاني، مجله شهروند بعد از ۲۷ سال در باره علل مرگ آيت​الله لاهوتی که پدر شوهر دختران آقای هاشمی هم بوده چيزهايی منتشر کرد.

معلوم نيست آقای هاشمی چرا اينقدر دير متوجه آدم​کشی​ها و چيزهايی که بعضي ها به آن می​گويند بلاهت بو بعضی می​گويند حماقت می​شود. اين کندذهنی سياسی هم البته عجيب مسری است و بقيه کارگزارانی​ها هم به آن مبتلا هستند!

قرار است آقای هاشمی رفسنجانی يا روحش ۳۰ سال ديگر در مورد علل واقعی خروج بعضی​ها از دفتر حزب جمهوری در ۷ تير ۱۳۶۰ و رو شدن ماجرای ارتباط با ريگان پيش از رئيس جمهوری شدنش برای انداختن جيمی کارتر و مذاکرات با مک​فارلين و اعدام مهدی هاشمی که قضيه را رو کرد يک حرف​هايی بزند. از خانواده هاشمی درخواست می​شود از حاج آقا بخواهند علاوه بر اظهار نظر در مورد چاپ​خانه​ای که بروشورها و تراکت​ها و برچسب​های ايشان را در انتخابات ۸۴ چاپ کرد و محلش در خاوران بود، در باره چند هزار نفری هم که در خاوران دفن شده​اند يک چيزهايی بگويند...

آيت​الله جوادی آملی گفت، دانش را نمی​توان بومی کرد. وی افزود، فقط حماقت بومی شدنی است. وی اين حرف را پس از بررسی آثار بومی کردن خرافات و خزعبلات در يک منطقه خاص که پر از حوزه علميه است زد.

از سيد محمد خاتمی برای انتخابات رياست جمهوری خواستگاری شد. وی بار سوم جواب داد، با اجازه بزرگترهای فاميل، که فقط شامل مامانم می​شود، بله.

سلیمی نمین گفت، دانشگاه آزاد یک حیات خلوت است. وی افزود، کارهای بزرگ در دانشگاه دولتی انجام می​سود. منظور آقای سلیمی نمین از کار بزرگ، همان دستشویی بزرگ و کارخرابی است.

سید محمد خاتمی گفت، از دین سو استفاده شده است، وی البته نگفت چه کسانی؟ بر اساس مشخصات ارائه شده توسط ایشان، یک کسانی که ظاهرا عبا تن می​کنند و عمامه سر می​کنند و نعلین به پا، ریش هم اگر کوسه نباشند می​گذارند و به طور مرتب داروی نظافت مصرف می​کنند و ملت ایران را صیغه ۹۹ ساله کرده​اند، از دین یک سو استفاده​هایی کرده​اند که قابل شما را ندارد!

سالگرد قتل فروهرها برگزار نشد. ظاهرا بر اساس مصوبه دولت، بزرگداشت کسانی که قرار بوده یک جوری زودتر بمیرند و نمی​شده رسما اعدامشان کنند، و برادران وزارت زحمت ایشان را کشیده​اند ممنوع است. فقط امکان بزرگداشت سالگرد شهادت با نظافت شهید سعید امامی در امامزاده ایشان وجود دارد. حالا اگر خانم فروهر دلش خواست،می​تواند برای دلداری خانواده حاج سعید، در آن مراسم فاتحه بخواند. هی ما می​گوییم ایران آزادترین کشور دنیاست، شما می​گویید نه!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

selam rast mi goid

-- nasr ، Nov 24, 2008

نيكي جون : قربون دست و قلمت . نميدونم چطور از زحماتت تشكر كنم . كلي امروز خنديدم .اين رهبري را هم بي نصيب نگذار . گناه داردبنده خدا

-- علي ، Nov 25, 2008

آره من خودم شنیدم از کردان که به جای قیصریه گفت قیطریه.
البته خیلی هم چیز جدیدی نبود.
یه شعری رو اصرار داشت که توی استیضاحش بخونه. خوند اما سرتاپا غلط

-- علی ، Nov 25, 2008

! mesle hamisheh aali bud!

-- بدون نام ، Nov 25, 2008

سلام

-- benjamina-1982 ، Sep 8, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)