تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

چاقوکشان جهان، متحد شويد

Download it Here!

رئيس جمهوری در سفر به استان زنجان اعلام کرد، با همين چاقوی​ها ساخت زنجان دست مهاجماين به کشور و دشمنان را قطع خواهيم کرد. انجمن چاقوسازان زنجان در اعتراض به آقای رئيس جمهوری اعلام کرد که چاقوی مورد نظر احمدی​نژاد، دسته ندارد.

به دنبال اين اطلاعيه، آقای الهام و خانم در به در دنبال دسته بوده​اند و قرار است اطلاعيه​ای برای بهترين دسته صادر کنند. فعلا خانم الهام پس از بررسی چند هزار دسته، هنوز دسته مناسب را پيدا نکرده است.

اصولا فقدان دسته دارد کار دست دولت نهم می​دهد.

انجمن چاقوکشان مقيم مرکز از رئیس جمهوری حمايت کرد. اين انجمن اعلام کرد که زحمت دشمنان داخلی رئيس جمهوری را خواهد کشيد. اصولا رئيس جمهوری که حاميانش چاقوکشان باشند در ايران بهتر نتيجه می​گيرد.

معاون دانشجويی سابق دانشگاه زنجان نيز از رئيس جمهوری حمايت کرد. وی قرار است معاون آميزشی دانشگاه شود. اين فرد چندی پيش در روز روشن قصد مهرورزی و افزايش جمعيت با استفاده از دانشجويان دختر دانشگاه را داشت ولی بوسيله دشمنان کوردل جنبش دانشجويی جلوی کارش گرفته شد، که در آينده با ژاقو حتما از خجالت مردم مسلمان متعهد در خواهد آمد.

۱۰ سال از خودکشی خودسرانه تعدادی برانداز با استفاده از طناب و چاقوی برادران متعهد و خدوم وزارت اطلاعات گذشت. در ۳۰ آبان ۱۳۷۷، داريوش فروهر و پروانه فروهر همينطوری ريختند سر چاقوی ماموران و صد بار خود را زخمی کردند تا مردند. اصولا برداران از ده سال پيش به حرف اقای رئيس جمهوری در استفاده از چاقو گوش داده بودند. رهبر نظام مقدس هم خب بعدا تاييد کردند که فروهر دشمن کوچک بوده و البته از نظر برادران، دشمن کوچک و بزرگ ندارد.

از جماعت بازداشت شده زنجيره​ای فقط يک نفر خودکشی شد و يک نفر هم در زندان ماند و الباقی تصادفا آزاد شدند و نظام مقدس همچنان از خدماتشان بهره​مند می​شود.

تا چند سال پيش قبر مرحوم سعيد امامی بدون سنگ بود تا کسی پيدايش نکند اما قرار است تبديل به مرقد مطهر ايشان شود و رويش امامزاده درست کنند. امامزاده سعيد امامی از مومنان درجه يک اهل نظافت بود و روی ديوارش نوشته شده بود، النظافت من الايمان. نامبرده حتی برای تميز کردن دهان خود از داروی نظافت استفاده می​کرد، به همين دليل دهانش اصلا مو نداشت.

آقای خاتمی بعد از ۱۰ سال هنوز از آمران قتل​ها خبری ندارد و قصد دارد با حضور در انتخابات و رئيس جمهوری شدن، باز هم خبر نداشته باشد. احتمالا آقای خاتمی ترسيده بود خودش هم به ملاقات مرحوم فروهر برود.

امام جمعه زاهدان اعلام کرد، اقتصاد ايران الگويی برای جهانيان است. قرار است فاضلاب کشورهای مختلف از روی طرح​ها و نقشه​های اقتصادی دولت نهم ساخته شود.

علی​لاريجانی از دکترای ریاضی خود برای رای آوردن صادق محصولی استفاده کرد. بنا به گفته يکی از کلاغ​های شاهد رای شماری جلسه رای اعتماد، آقای محصولی دقيقا نياز به ۱۳۸ رای داشت تا قاعده نصف به علاوه يک جور در بيايد، اما ۱۳۷ تا آورد که می​شدنصف، که آقای لاريجانی با نصف کردن يکی از ارا با قيچي، آنرا دو تا رای اعلام کرد و نگرانی امت اسلام و مقمات معظم را برطرف کرد.

آقای محصولی که رئيس ستاد انتخاباتی اقای احمدی​نژاد بوده زمان وزارت اصلاح طلبان توانست چند صدهزار رای از مرده​ها قرض بگيرد و در صندوق​ بياندازد، اين بار که وزير است خب لابد رای مرده​های کشورهای همسايه را هم قرض خواهد گرفت. اصولا مردم منطقه، ،مرده آقای احمدی​نژاد هستند!

نشريه صبح صادق اعلام کرد برای مقابله با انقلاب مخملي، بسيجی​ها با ده هزار وبلاگ می آيند. قرار است بسيجی​ها شب​های جمعه جلوی وبلاگ​ها را بگيرند و دهان​شان را بو کنند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

aghaye kosar dast marizad chaghuye bi daste va khanome elham aaaaali bud zende bashid

-- بدون نام ، Nov 21, 2008

این آخر ش خیلی باحال بود.

-- سهیلا ، Nov 21, 2008

ای ول

-- فرهاد ، Nov 21, 2008

حرف نداشت :)

راستی می دونی من از ایده هاله نور بالای سر مستر پرزیدنت خوشم می یاد که تو کاریکاتور هات بعد از یه مدت استفاده کردی


هنوزم میگم باید کارگردان هنری می شدی

می تونی یه کتاب فکاهی مصور از نوشته ها و کاریکاتور هات منتشر کنی

اگر امکانش هست یک وبسیاتی ایجاد کنید و تمامی کاریکاتور هاتون رو درش بگذارید

البته حال گل آقا گرفته می شه ولی چه میشه کرد ما کلاغمون رو خیلی دوست داریم

غاار غااار

-- کلاغ دم سیاه اما نه رو سیاه ، Nov 21, 2008

Don't try to be somebody like Ebrahim Nabavi, please be yourself, you're wasting the time

-- بدون نام ، Nov 22, 2008

mozue vezarat keshvare in mahsule jadid dolate 9 ba entekhabate ayande mozuiye ke man hamin alan kashfesh kardam, beine tamame dustane ham reshtei fareghotahsile hamdorei ma faghat man budam ke tu entekhabat rai midadam ke manam alan dige farare maghzha shodam va iran nistam , hala migi ba in daste gole jadide dolato majles che konim ?...

-- p ، Nov 22, 2008

هنوز توپی

-- حسام ، Nov 24, 2008

عالی بود، واقعا بین طنزهای سیاسی که خوندم از بهترین ها بود، موفق باشید

-- معین ، Dec 22, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)