تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

وزیر کشور بادآورده

Download it Here!

۱۱۲ نماينده در حالی که شديدا مراقب انگش پای خود بودند از مجلس خارج شدند. امروز اين افراد به محصولی رای منفی دادند اما چون سردار ميلياردر رای اعتماد آورد، احتمالا مخالفان در اسرع وقت از انگشت پای خود دار زده خواهند شد. برای مبتلايان به آلزايمر و کسانی که هنوز خبر ندارند عرض مي​کنيم که از اين به بعد در صدا و سيما، به يک بخش غير قابل ذکر مردانه که جنسيت آقايان را تعيين می کند، انگشت پا گفته می​شود. و البته دار زدن از انگشت پا بسیار دردناک می​باشد!

سردار محصولی ازمجلس امام زمان رای اعتماد گرفت. نامبرده که با عرق جبين نزديک به ۲۰۰ ميليارد تومان ثروت غير بادآورده جمع کرده بود، مشغول نوشتن کتاب چگونه در نظام مقدس ميلياردر شويم و ساده​زيستی کنيم می​باشد. کارشناسان احتمال می دهند با عنايت به روش​های ثروت اندوزی سردار محصولي، ايشان صندوق​های رای انتخابات سال اينده را به مزايده بگذارد و معمولا هم سپاه پاسداران برنده اکثر مناقصه​ها و مزايده​های دولتی است. پیشاپیش انتخاب مجدد آقای احمدی​نژاد را تبريک و تسليت عرض می​کنيم.

عده​ای که معلوم است يا انگشت پا ندارند يا بی خيالش شده​اند، در تعداد آرای سردار محصولی شک کردند. ظاهرا تقلب در انتخابات از همين امروز شروع شد. اما علی لاريجانی تقلب و جعل آرا را رد کرد و گفت آقای کردان امروز در مجلس حضور نداشته است.

اعتماد ملی نوشت، گاز ايران در جيب​ قطر است. ظاهرا قرار بود دولت نهم پول نفت را بياورد سر سفره مردم اما به ريش مردم "گازيد"، و حالا پول گاز مردم به جيب قطر رفته است.اصولا در ايران گاز به شقيقه خيلی ارتباط دارد!

یک فروند وبلاگ نویس مدتی است مفقود شده، و خانواده ایشان هم فعلا سکوت کرده​اند. از یابنده تقاضا می​شود از این وبلاگنویس بپرسد نام چه کسانی در تک​نویسی​ها ثبت شده تا پیشاپیش این افراد برای تهیه کمپوت و مایحتاج زندان آماده شوند. اصولا تک​نویسی بر دو نوع است، اجباری و اختیاری که نوع اختیاری​اش در خارج از زندان انجام می​شود و نوع اجباری​اش در داخل زندان.

کارشناس تک​نویسی کلاغستون معتقد است که تک​نویسی اختیاری مربوط به نویسندگانی است که دیابت شدید دارند و دچار خودشیرینی مفرط هستند. هنوز از میزان شکر مصرف شده در اوین در روزهای اخیر اطلاعی در دست نیست.

شیرین عبادی گفت، زنان را نمی​شود تا ابد کنترل کرد. وی تاکید کرد که خانم​ها اگر دیدند صحبت با آقایان نتیجه نمی​دهد، حتما با لگد بزنند انگشت پای آقایان را ناکار کنند، در آن صورت آقایان دیگر آقا نخواهند بود و ممکن است به کمپین بپیوندند. البته کارشناس امور انگشت پای کلاقستون معتقد است که اگر ​خانم​ها به جنگ هسته​ای با آقایان ادامه بدهند و انگشت پای آقایان را ناکار کنند، ممکن است این اقایان سابق کمپین دفاع از حقوق آقایان سابق ناکارآمد سده را راه بیاندازند که تعداد بیشتری امضا هم می​توانند جمع کنند.

مرکز عتقیه​های انقلاب اسلامی، ستاد اصلاح​طلبان سابق اعلام کرد، تا کنون تعدادی نامزد بالای ۶۰ سال پیدا کرده است. قرار است این نامزدها که زیرخاکی محسوب می​شوند را به یک مرکز بازآموزی ببرند تا بفهمند دنیا دست کیست. گفته می​شود یکی از نامزدهای عتقیه موسوم به میرحسین موسوی گفته است که باید برای رخصت طلبیدن نامزدی ریاست جمهوری به جماران برود و با امام دیدار کند، نامبرده بعد از خرداد ۱۳۶۸ و ارتحال دچار فراموشی مفرط شده و نمی​داند رهبر کشور عوض شده است. یک عتیقه دیگر موسوم به سید محمد خاتمی گفت می​خواهد جامعه مدنی مدل مدینه ۱۴۰۰ سال پیش سوار کند، اصولا آقای خاتمی هنوز در گذشته زندگی می​کند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

خیلی جالب بود خسته نباشید
ستاره

-- setare ، Nov 18, 2008

میگم نیک آهنگ عزیز ایکاش به جای نویسندگی یک کارگردان هنری بودی و ما فیلم های مستند و طنزت رو نگاه میکردیم با این طبع هنری و استفاده چندگانه از کلمات و ریداد های مختلف و جوش دادن اونها به هم در یک موضوع می تونستی مایکل مور که هیچ حتی اقای سلحشور سازنده یوزارسیف ایرونی رو هم بگذاری جیب بغلت

راستی این انگشت پا هم عجب چیز باحالی شده
کاربردش مثل کلمه اغا هست تو کلمه اغا محمد خان قاجار

آخه خیلی ها هنوز فرق اغا با آقا رو نمی دونند ولی میدونم شما میدونی و کسایی که میدونند انگشت پا یعنی چه


ای کاش کار گردان بود آه آه که به گم این کلاغ ها چیکار بشن که نیک اهنگ مارو نمی گذارن فیلم بسازه

-- کلاغ دم سیاه اما نه رو سیاه ، Nov 18, 2008

یاحق
وزیر کشور میلیاردر نداشتیم که از سر صدقه رییس جمهور داریم
دیکه جی میخواین
سفارش بدین از لبنان و عراق بفرستن

-- mehri ، Nov 19, 2008

OK

-- بدون نام ، Nov 19, 2008

چه اشكالي داره يك پولدار بياد وزير بشه مرديم از بس گدا ديديم!!چه تنگ نظر هستيد هاااااا

-- nilofar ، Nov 19, 2008

من از همین جا اعلام میکنم که این کلاغ رو سیاه عاشق نیک اهنگ شده

-- کلاغ دم سیاه اما نه رو سیاه ، Nov 20, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)