تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

منتقدين محصولی از انگشت پا دار زده می​شوند

Download it Here!

به دنبال تغيير نام يک عضو غير قابل ذکر مردانه در سيما به انگشت پا، از اين پس اسم اين عضو مورد ختنه انگشت پا خواهد بود. به اخبار انگشت​پایی امسب توجه کنید(مسوولیت خواندن و شنیدن این اخبار را به افراد زیر ۱۸ سال پیشنهاد نمی​کنیم!).

بر اساس بخشنامه وزارت بهداشت و آميزيش پزشکی هم نام مراکز ختنه به مراکز اصلاح انگشت​پا تغيير يافت.

وزير اطلاعات در جمع نمايندگان مجلس گفت، بازجويان محترم اين وزارت​خانه حتما انگشت پای نمايندگانی منتقد سردار محصولی را خواهند کشيد و هسته​های ايشان را مورد مهرورزی قرار خواهند داد. اصولا وزارت اطلاعات سابقه​ای طولانی در غنی​سازی هسته​ای متهمين داشته و فقط معلوم نيست چرا بعضی از ايشان بعد از بازداشت صدای​شان زنانه شده است؟

به گفته يکی از کلاغ​های کلاغستون تعدادی چوبه دار مخصوص دارد زدن از انگشت پا در محل وزارت اطلاعات نصب شده تا نمايندگان خودسر ضد محصولی را از اين نقطه حساس دار بزنند.

آيت​الله منتظری که يکی از نخستين خودسرهای نظام مقدس محسوب می​شود بدون آنکه نامی از خاتمی ببرد گفت که کسانی که فاقد هسته و خصيتين لازم برای رياست جمهوری هستند و فقط بلدند دستور بگيرند و بعدش بگويند رئيس جمهور تدارکاتچی است و می​ترسند مقامات معظم ايشان را از انگشت پا آويزان کنند، بهتر از نامزد نشوند. آقای منتظری در ادامه افزود اصلاح​طلبان بايد دنبال کانديدايی بروند که هسته لازم را دارد و دچار ترس از دست دادن انگشت پا نمی باشد. تا اين لحظه اصلاح​طلبان از يافتن چنين کانديدايی نا اميد شده​اند و فقط يک عبدالله نوری است که يک چيزهايی​اش باقی مانده که آنهم بايد مورد تاييد معاونت ختنه وزارت کشور و شورای نگهبان قرار گيرد.

رزمايش و مانور آسايش و آرامش نيروی انتظامی در تهران با موفقيت برگزار شد و مسوولين نظام مقدس به خاطر ايجاد آرامش قبرستانی از نيروی انتظامی قدردانی کردند. رئيس جمهوری تاکيد کرد که ايران ازاد​ترين کشور دنياست و مردم می توانند ازادانه هر وقت اعتراضی داشتند خودشان را بزنند به باتوم ماموران و شلاق و کابل بازجويان و هيچکس هم مزاحمشان نخواهد شد.

يک فروند وبلاگ​نويس مدتی است بعد از تشويش اذهان عمومي، از اذهان عمومی پنهان شده و خبری از او نيست و فقط به خانواده​اش گفته​اند جيکشان در نيايد. اصولا وبلاگ نويس​های محترم بايد يادشان باشد که وقتی جيک​جيک​مستونشون هست، بعدها در زمستان مانع در آمدن جيک خانواده ايشان خواهند شد. کلاغستون برای همه جيک جيک کنندگان آرزوی سلامتی می​کند و اميدوار است به انگشت پای ايشان آسيبی وارد نشود. گفته می​شود نامبرده در حال کامل کردن تک​نويسی​هايش است و اميدواريم بعد از آزادی ايشان، تصادفا تعداد زيادی بازداشت نشوند. چند سال پيش بعد از بازداشت سيامک پورزند، تصادفا تعداد زيادی بازداشت و بازجويی شدند. از ما گفتن!

ايران اعلام کرد ۱۰ جاسوس وابسته به انگليس بازداشت شده اند. کلاغستون پس از ديدن عکس از اين جاسوسان به گفته مسوولان امنيتی شک کرد. اصولا جاسوسان انگليس غير قابل شناسايی​اند و گفته می​شود شباهت عجيبی به بعضی آقايان در شهر قم دارند. هيچکدام از مظنونين دستگير شده اين قيافه​ای نبوده​اند!

قوه قضاييه اعلام کرد، از هر ۸ ايرانی يکی پرونده قضايی دارد. مقامات معظم نظام فعلا شديدا خشم خود را از رئيس قوه قضاييه به خاطر بی​تدبيری ابراز داشته​اند و گفته​اند این آمار وهن نظام است و چرا هفت نفر ديگر پرونده ندارند! اصولا در نظام مقدس، اصل بر برائت نيست و مقرر شد از اين به بعد از پرونده بيمارستان نوزادان يک نسخه به قوه قضاييه فرستاده شود تا سو تفاهم مقامات معظم هم رفع شود.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

ghaziye in angoshte pa o sima chiye? mishe begin ghaziye chiye? ma inja TV irano nadarim

-- احمد ، Nov 16, 2008

ماجرای انگشت رو میتونید اینجا بخونید :
http://balatarin.com/permlink/2008/11/14/1449330

-- سینا ، Nov 17, 2008

عالی بود آقای نیکان

-- سمانه ، Nov 17, 2008

نيكي جون سلام . چند جا غلط تايپي دارد . درست كن . قربونت

-- محمود ، Nov 18, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)