تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

سردار میلیاردر جعلی به جای دکتر جعلی

Download it Here!

اصولا چون در ایران مهم جعلی بودن است، به همین دلیل سردار محصولی که از طریق قراردادهای جعلی و رانتی اندکی میلیاردر شد، به وزارت کشور خواهد رسید. سردار محصولی چون می‌داند می‌توان همه چیز را با پول خرید و البته زور هم گفت، احتمالا در خرید آرای رای دهندگان موفق‌تر از کردان عمل خواهد کرد.

بخشی از سران سپاه پاسداران و وزارت طلاعات و غیره در شرایطی کاملا قرابتی، ببخشیتد رقابتی، بعد از جنگ تصادفا برای دفاع از حقوق مستضعفین میلیاردر شدند که البته همگی مورد تایید مقامات معظم نظام هم هستند. بعد از فتوای اخیر عدم مخالفت بیشتر با دولت مقدس، احتمالا مجلس تعداد رای هم از بیرون خواهد آورد تا سردار محصولی کاملا تایید شود.

مجمع تشخیص مصلحت نظام مخنث(فاقد خصیتین) شد. مقامات معظم که سال‌ها پیش برای خفه کردن خاتمی همه جور اختیاراتی به هاشمی رفسنجانی داده بودند، این بار بخش حساس موسوم به هسته مجمع را کشیدند و الان از مجمع صداهایی نسبتا زنانه از اتاق آقایان بیرون مى‌آید. احتمالا ارادت هاشمی رفسنجانی به خاتمی بیشتر خواهد شد.

آیت‌الله جنتی که از باقی ماندگان دایناسورها به حساب می‌آید، به مطبوعات بیخودی آزاد که با انتقادات خود دل مسلمین را به در می‌آورند حمله کرد. کارشناسان پزشکی معتقدند دل بعضی از مسلمین مورد نظر آقای جنتی به خاطر زیاده‌روی در خوردن مناع کشور و پول نفت و غیره درد گرفته است گفته می‌شود دایناسورها به خاطر خوردن نفت هم می‌مردند.


۶۰ منتقد اقتصاددان که حواسشان نبود مقام معظم نظام دستور داده کسی از دولت نهم انتقاد نکند، از سیاست‌های اقتصادی دولت انتقاد کردند.

احمدی نژاد نیز در پاسخ گفت: "شک نکنيد تنها کشوري که قادر است الگوي جديد اقتصادي به دنيا معرفي کند ايران است".

بعد از این گفته آقای رئیس جمهوری دو نفر از نویسندگان کلاغستون استعفا دادند و رفتند. قرار است از این به بعد خود آقای رئیس جمهوری به نویسندگان زمانه کمک کنند!

رئیس جمهوری ایران به اوباما تبریک گفت. در نامه رئیس جمهوری آمده است:
حسین جون، بیا من و تو با هم ، "ما" بشویم.

آقای اوباما هم که قرار است به زودی پاسخ کتبی رئیس جمهوری ما را بدهد در پاسخی غیر رسمی گفته است که "شیطون، مگه تو نگفتی ما در ایران همجنس باز نداریم... این حرفا؟... دیدی لو رفتی؟"

مجلس ایران پاسخ دندانشکنی به پارلما اروپا در مورد اعدام نوجوانان داد. از نمایندگان بی‌دندان شده پارلمان اروپا اطلاعی در دست وپا نیست!

پلیس، یک مانور دوستانه ۳۰ هزار نفری در سطح تهران را آغاز کرد. اصولا هر وقت پلیس از این کارها می کند، معلوم است که قرار است یک اتفاقاتی، بحرانی، حماسه‌ای یا چیزی اتفاق بیافتد. از ما گفتن!

مجله شهروند امروز به خاطر نوشتن در باره علت مرگ آیت‌الله لاهوتی فتیله‌اش کشیده شد پایین. اصولا مقام‌های عزیز نظام خوششان نمی‌آید در مورد شیرین‌کاری‌های آقای لاجوردی و دوستان عزیزی که علاقه زیادی به اعدام داشتند حرفی به میان بیاید. آیت‌الله لاهوتی هم البته پدر شوهر دخترهای آقای هاشمی رفسنجانی است و آقای هاشمی هم البته دلش نمی‌خواست در این باره حرفی بزند در این ۲۷ سال گذشته تا مبادا اسلام ناب محمدی و موقعیت ایشان در قدرت به خطر بیافتد.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

این یک تیکش نیک اهنگ خدا بود

حسین جون، بیا من و تو با هم ، "ما" بشویم

: دی

-- کلاغ دم سیاه ، Nov 9, 2008


از وقتي كه مهدي جامي رفته ، حرف زدن از مقامات معظم نظام نيز انگار آزاد شده است . كاش مدير روز آنلاين هم عوض شود تا نيكي فقط به احمدي نژاد بيچاره گير ندهد

-- محمود ، Nov 10, 2008

از اين تيپ سردار ها تو ايران زياد داريم كه با زير جامه و چپى اومدن تو قدرت، با سو استفاده از امكانات دولتى ميلياردر شدن. حالا وقتى ميخواهند وارد سياست بشن مورد شناسايى واقع ميشن.

-- sina ، Nov 10, 2008

این بار بخش حساس موسوم به هسته مجمع را کشیدند و الان از مجمع صداهایی نسبتا زنانه از اتاق آقایان بیرون مى‌آید. احتمالا ارادت هاشمی رفسنجانی به خاتمی بیشتر خواهد شد.

نیک اهنگ جان با گفتن جمله بالا بخش سوپر دوپر فمینیست رادیوزمانه که از عطسه کردن مردها هم بوی باورهای ضد زن استشمام میکنند هسته های شما را هم خواهد کشید و یک تحلیل روانشناختی جامعه شناختی تاریخی جغرافیایی از خودشان در خواهند کرد
که دیگر افاضات اضافه نفرمایید.

-- Ali ، Nov 10, 2008

باعث تاسف است وقتی که طنز نویس ما میخواهد احمدی نژاد را بازی بگیرد اولین چیزی که به نظرش میرسد قرار دادن او در جایگاه شخصی مفعول است !در نتیجه با شناختی که از فرهنگ شرقی و اسلامی داریم چون طرف همجنس گرا است پس هر چیزی در موردش صدق میکند.تاسف اور است اقا با وجود سالها زندگی در غرب هنوز نمیتوانید انسان را بدون برچسب جنسیتی زدن مورد نقادی قرار بدهید.
--------------------------
کلاغستون: کاکو چرا قياس به رقص می​کنی؟ آقوی احمدی​نژاد بسيار جيگرطلا تر از اين حرفاس! در ضمن چون ايشن گفته اند ،"ما در ايران همجنس​باز نداريم"، نگرانی شماهم برطرف می​شود!

-- hamid ، Nov 10, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)