تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

توبه کنید!

Download it Here!

به دنبال سخنان مقام رهبری معظم نظام مقدس که خداوند از سر انتقاد کنندگان از حضرت احمدی‌نژاد نخواهد گذشت، هاله احمدی‌نزاد دو پله روشن‌تر شد و تعدادی از منتقدین در دم سنگ شدند!

حسین شریعتمداری مامور بررسی پرونده منتقدین شد و قرار است آنها را به شورای نگهبان و آسمان هفتم معرفی کند. وی همچنین مسوول ستاد تواب‌سازی کل‌گناهکاران منتقد خواهد بود.

آقای جنتی هم که سال‌ها پیش اعلام کرده بود که شورای نگهبان مسوول بهشت فرستادن مردم است مانع اعزام منتقدین دولت و بهشت خواهد شد. البته منتقدین معتقدند هرجایی به جز جایی که زیر نظر این گروه باشد بهشت محسوب می‌شود.

تحلیلگران کلاغستون معتقدند که خداوند با این ترتیب بخش عمده مردم ایران را که خیال می‌کنند دولت فعلی شعور ندارد را نخواهد بخشید!

البته تحلیلگران ما این سخن رهبر را حکم حکومتی برای عدم استیضاح وزرای بعدی می‌دانند که اگر یک نفر دیگر برکنار شود، دولت احمدی‌نژاد کله پا خواهد شد.

ایران که به قول ریاست محترم جمهوری آزادترین کشور دنیاست، مجله فسقلی شهروند امروز را تحمل نکرد و این مجله سیاسی فتیله‌پیچ شد. اصولا سردبیران ایران فاقد شعور حرفه‌ای هستند و نمی‌دانند وقتی مقام معظم رهبری امروز می‌گوید انتقاد نکنید، از قبل پیشبینی نکرده‌اند و هفته پیش مطلب انتقادی نوشته‌اند.

اصولا حق شهروندی مال کسی است که متملق باشد و صاحب دستمال یزدی.

مردم نا مسلمان آمریکا از دموکراسی سو استفاده کردند و یک کسی که می‌خواهد با ایران گفتگو کند و کیهان نمىٰ‌خواهد گفتگو صورت بگیرد را به ریاست جمهوری برگزیدند. دیروز آمریکا عین دوم خرداد شده بود. کیهان هم از این رئیس جمهوری دوم خردادی آمریکا بدش می‌آید! فعلا حسین شریعتمداری در حال بررسی توطئه‌ای است که باعث شد ۶۰ میلیون آمریکایی به اوبامای دوم خردادی رای بدهند و ممکن است کار، کار خانه عنکبوت باشد.

رفسنجاني به احمدي‌نژاد گفت: كساني كه نمي‌توانند با روحانيت كار كنند خيانتكار هستند. احمدی‌نژاد هم به رفسنجانی گفت: روحانیون ریش دارند. روتو زیاد نکن!

عشا مومنی دانشجوی ایرانی ساکن آمریکا که خدا زد پس گردنش و فرستادش ایران، در زندان اوین برای اعتراف به براندازی آماده می‌شود، فعلا که برادران دارند در مورد فعالان زن، از روی یکی از وبلاگ‌های ویژه برای مومنی پرونده سازی می‌کنند...

هواپیمایی جمهوری اسلامی در تلاش است که پروازهای تهران-نیویورک را از نو راه بیاندازد. مقام‌های امنیتی آمریکا البته هیچ نگرانی بابت برخورد هواپیماهای ایرانی به ساختمان‌های نیویورک ندارند و می‌گویند ۱۱ سپتامبر به هیچ وجه تکرار نخواهد شد چون هواپیماهای اسقاطی ایران یا در فرودگاه‌های اروپایی خراب می‌شوند، یا از باند خارج می‌شوند یا اصلا نمی‌توانند از اقیانوس اطلس بگذرند که به نیوینرک برسند....

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

بترسید خدا خویشاوند ما نیست اقا درجلسه محرمانه با خدا این را از خدا شنید خدا عصبی بود و میخواست تر وخشک را به هم بشوراند اقا گفت ای خدا مواظب رفتارت باش تو میخواهی خشک خا را بشورانی ما حرفی نداریم اما تر ها را هرگز
خدا در مقابل اقتدار مقام رهبری غقب رفته اما همه چیز ممکن هست l

-- oldlover ، Nov 8, 2008

البته این روزها شنیده می شود که آیت الله مجلسی پیش بینی کرده است که یک نفر در غرب که اسمش از اسامی شیعه است به حکومت می رسد و مقدمات ظهور امام زمان را تهیه می کند به این دلیل است که برق احمدی نژاد پر نورتر می شود و برای اوباما پیام می فرستد و از امام زمان هم یاد می کند برادر کجایی اسلام همه ی مشکلات را حل کرده است . حتی گفته می شود که عکس اوباما کنار عکس امام خمینی در کاه دیده شده است . و مگر نشنیده ای که موقع ظهور امام زمان حتی بلندپایه ترین روحانیون هم او را تکذیب می کنند . از چند روز دیگر خواهی دید که چگونه حسین با محموت نشست و برخاست خواهند کرد . و برنامه ی مدیریت دنیا را با هم خواهند داد . مگر جرج بوش را ندیدی که از طرف خدا مامور شده بود تا شیعیان را از افغانستان گرفته تا لبنان حاکم کند ......

-- فرهاد-فرياد ، Nov 8, 2008

مرسی خیلی جالب بود

-- بدون نام ، Nov 8, 2008

ثروت محصولیها محصول کدیمین وعرق جبین نیست گرچه نمیدانیم چقدره اما دانیم انقدر که متاعی گرانبهاست وحاصل اشک دیده من وخون دل شمست ضمنا
مارا به رخت وچوب شبانی فریفته اند این گرگ ساهاست که با گله اشناست

-- پیر زنی گوژ پشت ، Nov 20, 2008

اخی سمبل دموکراسی ما شده جناب خاتمی و دوم خرداد...یه خورده انصاف داشتین روتون نمیشد اینو بگید

-- ثمین ، Jan 8, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)