تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

فستیوال فیلم‌های آنچنانی روحانیون

Download it Here!

خبرگزاری فارس اعلام کرد محمد خاتمی ۳ میلیون دلار به کوفی عنان داده تا به ایران بیاید. خبرنگاران هرکاری کردند که آقای خاتمی یا ممدلی ابطحی این ماجرا را تکذیب کنند، خبری نشد که نشد و در عوض گفتند اگر راست می‌گویید، سندش را بدهید بیرون. اینجای کار یک کمی بودار است.

۱- احتمالا یک پول ناقابل داده شده به کوفی عنان که یک کمی از ۳ میلیون دلار کمتر است
۲- اگر این ماجرا درست نیست، خاتمی باید از تهمت زننده‌ها شکایت کند، که نکرده است

۳- اصولا مگر کوفی عنان مرض دارد وقتی دبیرکل سازمان ملل نیست بیاید ایران؟ آنهم مفتی؟ خب بنده خدا هزینه دارد!

۴- چون از قدیم از این خرج‌ها می شده تا ملت را بکشانند برای سالگرد ارتحال و زمانی مسوولش آقای خاتمی بوده، جماعت گمانه زنی کرده‌اند...

خلاصه تا وقتی آقای خاتمی خودش تکذیب نکرده، ما توی کتمان نمی‌رود که نمی‌رود!

ایران در خرید گندم خودکفا شد. به لطف سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی، ما دیگر خودمان می‌توانیم بدون واسطه از خارج گندم بکریم!

واحد سنگسار قوه قضاییه اعلام کرد به هیچ وجه حاضر نیست فیلم حاج آقا گلستانی را ببیند! دادگاه ویژه روحانیت هم اعلام کرد همه قضات عزیز از دیگر روحانیون درخواست کرده‌اند که اگر فیلمی دارند برای این دادگاه بفرستند تا به بهترین فیلم [...] جایزه ویژه داده شود.

خانواده دکتر زهرا بنی یعقوب برای بار شونصد هزارم از قوه قضاییه خواست به پرونده خودکشی شدن تصادفی دخترشان در بازداشتگاه همدان رسیدگی کند. ظاهرا موارد خودکشی شدن در زندان‌های ایران آنقدر زیاد است که قوه قضاییه فرصت بررسی ندارد. بنا به شنیده‌های ما مقام‌های نظام از خانواده دکتر بنی‌یعقوب خواسته‌اند که سکوت کنند و باعث تضعیف نظام نشوند.

ایران اعلام کرد در بحرین مترو می‌سازد. مردم بحرین از همین الان عزا گرفته‌اند که تا چند سال دیگر چند منطقه در منامه ریزش خواهد کرد و تعدادی از شهروندان بحرینی در‌حفره‌های مترو سقوط خواهند کرد.

با کاهش قیمت نفت، سوریه و بورکینافاسو و زیمبابوه و سودان صدایشان درآمد. چون نفت ما دائم سر سفره مردم این کشورها می‌رفت و احتمالا از این به بعد قطع خواهد شد. آقای کردان به ریاست جمهوری پیشنهاد کرده چند هزار صندوق رای را برای انتخابات بعدی به این کشورها فرستاده شود، دانشگاه آکسفورد هم کار تایید آرا را انجام خواهد داد.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

"خلاصه تا وقتی آقای خاتمی خودش تکذیب نکرده، ما توی کتمان نمی‌رود که نمی‌رود!"

به نظر من همینکه خبرگزاری فارس این خبرو گفته نشون میده که نباید جدی گرفتش

-- میلاد ، Oct 28, 2008

مشکل کامنت دادن به حرفهای نیک اهنگ این است که نمیدانی کجایش جدی است کجایش شوخی. از استدلالهای چهارگانه ایشان مورد 1 و 3 و 4 که نیاز به پاسخ ندارد چون قوت استدلالش به حدی است که کسی را یارای جواب نیست. در مورد اینکه چون خاتمی شکایت نکرده پس حرف درست است باید گفت اگر قرار بود که از ادمها به خاطر نشر اکاذیب (نمیدونم چرا این کلمه اینقدر قلمبه است) شکایت شود کلی از ادمهای این مملکت بایستی در مسیر دادگاه باشند.

-- ali ، Oct 29, 2008

با درود وباسلامی گرم از تبریز پیرو سرد پاییزی به حضور یکا یک بروبچه های گل رادیو زمانه دستتون درد نکنه واقعان توانمندیتون با این گزارشاتتان اثبات نمودید پس درود مام میهنمان نثارتان باد از دور بر دستان توانمندتان بوسه نثار میدارم موفق وسر بلند باشید وپاینده ایران8/8/1387

-- رحیم مجاور ویجویه ، Oct 29, 2008

فعلا خداحافظت بچه مسلمون.آباءواجدادت سلام می رسانند.

-- بدون نام ، Oct 30, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)