تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

آیت‌الله خمینی ۱۹ سال بعد از ارتحال اصلاح‌طلب شد

Download it Here!

ستاد اصلاح‌طلبان از کمبود منابع مالی برای انتخابات سال آینده نالید. مسوول کمیته جلب کمک‌های مالی موسوم به کمیته رابین‌هود گفت ما بدبختیم. کلاغستون پیشنهاد می‌کند مجریان مشارکتی و کارگزارانی و سازمان مجاهدینی پروژه‌های ملی که در سال‌های گذشته خانه‌های‌شان چند برابر شد و تصادفا در مالزی و دوبی و کانادا سرمایه‌گزاری کرده‌اند، بخشی از سود آن سال‌ها را به ستاد اصلاح‌طلبان بدهند. لازم به ذکر است که بسیاری از نماینده‌های مجلس ششم که حاضر نبودند علیه پروژه‌های آبکی حرفی بزنند، به نحو معجزه آسایی خانه‌های میلیاردی خریدند و حتی یادشان رفت پیکان زمانی ماشین بوده است.

بازار پوز احمدی‌نژاد را زد. بازاری‌ها محمود و هاله‌اش را تهدید کردند که اگر در اسرع وقت از خیر گرفتن مالیات اضافی نگذرد، در انتخابات سال آینده از خاتمی حمایت خواهند کرد. اصولا بازاری‌ها معتقدند که ایران در زمان خاتمی اندکی آبرو داشت و می‌توانستند با خارجی‌ها بیشتر و بهتر معامله کنند، اما الان اینقدر بی‌آبرو شده‌ایم که حتی با وجود داشتن ویزا ممکن است ایرانی‌ها را در فرودگاه‌های خارجی برگردانند. اصلاح‌طلبان از پشیمانی بازاری‌ها به خاطر حمایتی که از جناح راست کرده‌اند بشدت خوشحالند. حالا اگر دیدید موتلفه از خاتمی حمایت کرد تعجب نکنیدها!

آقای احمدی‌نژاد از دو روز پیش در مرکز تحقیقات استراتژیک خانه‌شان تکان نخورده است. از خانم رجبی درخواست می‌شود برای نجات ایرانی‌ها از خوشحالی بیش از حد سری به این مرکز بزنند، مبادا آقای ریاست جمهوری در بحر مکاشفت مستغرق شده باشد؟ لازم به ذکر است که روی توالت خانه آقای احمدی‌نزاد نوشته شده، مرکز تحقیقات استراتژیک. روی توالت خانه فزرند ایشان هم نوشته شده، مرکز هنرهای تجسمی. خانواده احمدی‌نژاد به هنر خیلی علاقه نشان می‌دهد و خیلی اهل هنر هستند.

در کنفرانس گفتگوی ادیان، سید محمد خاتمی گفت: بزرگ ترين متفکر اصلاح طلب حضرت امام خميني (ره) بود. بنا به نظر تحلیلگر کلاغستون آقای خاتمی یا نمی‌داند اصلاحات چیست، یا نمی‌داند اصلاح‌طلبی چیست و یا اصلا نمی‌داند آقای خمینی حرف‌هایش چه بوده. از برادران مترجم در کنفرانس تقاضا می شود گفتمان اصلا‌ح‌طلبانه آیت‌الله خمینی در مرداد ۱۳۶۷ که منجر به اعدام چند هزار نفر در سه هفته شد را برای آقای خاتمی ترجمه کنند، و اگر باز هم متوجه نشد، حتما ایشان را بفرستند تعمیرگاه!

عبدالله نوری گفت در صورت اثبات وجود هسته، از خاتمی حمایت می‌کند. نوری تاکید کرد برای خاتمی باید غنی‌سازی صورت بگیرد تا ترسش از مقابله با قدرت مافوق بریزد، وگرنه او همچنان همان خاتمی مردد بی خاصیت قدیمی باقی خواهد ماند که ماند. اصلاح‌طلبان شدیدا از فقدان هسته رنج مى‌برند.

یک انگلیسی به اتهام جاسوسی برای ایران دستگیر شد. جواد لاریجانی و نیک‌براون این خیانت بزرگ را تقبیح کردند. حوزه علمیه قم نیز بشدت عصبانی است و انجمن طلاب طرفدار ویزای انگلیس این فرد را خائن به آرمان‌های مقدس نظام ملکه معرفی کردند. اصولا رسم بر این است که ما برای انگلیسی‌ها جاسوسی کنیم نه بالعکس.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت بعضی از ادعاهای پالیزدار درست بوده است. وی ادامه داد: اگر پالیزدار حرف‌هایش درست نبوده که به زندان نمی‌افتاد؟ فعلا در ایران جای کسانی که باید پشت میله باشند با زندانیان اندکی عوض شده.

اخبار رسیده از پایتخت

حزب مشارکت تعدادی از خبرنگاران وابسته را از طریق یک راه‌هایی که به ما و شما مربوط نیست برای کسب خبر از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به این کشور فرستاده. دبیر سایت باران سید محمد خاتمی هم البته اعزام شده. به گزارش کلاغ‌های ما از تهران، مشارکتی‌ها و سازمان مجاهدینی‌ها می‌خواهند روش‌های آمریکایی انتخاباتی را از دموکرات‌ها یاد بگیرند تا بلکه از محافظه‌کاران جلو بیافتند. پیشنهاد می شود سید محمد خاتمی هم کت شلوار و کراوات بپوشد و هم اندکی برنزه شود تا بلکه مثل اوباما تو دل برو بشود.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

مرکز هنرهای تجسمی!!!!!!!!!!!!!
دم شما گرم نیک آقو! تیکه باحالی بود.

-- بابک ، Oct 14, 2008

این خاتمی اون خاتمی نیست.عموزاده نوه عموی برادر زن دختر خاله شوهر زن عموی خاتمی است.دیدی باز اشتباه کردی بچه مسلمون.

-- بدون نام ، Oct 15, 2008

hamishe be nokate jalebi eshare mikonid. man nemidoonestam khomeilni avalin eslah talab boodeh!!! afarin bar shoma

-- بدون نام ، Oct 15, 2008

موضوع غني سازي هسته اي اصلاح طلبان واقعا جدي است ولي متاسفانه به دليل عقيمي آنان هرچه مي كنيم فايده اي ندارد. بايد فكر تازه اي كرد.

-- جورج ، Oct 15, 2008

جناب نیک آهنگ
کمی از حالت طنز فاصله گرفته اید و به فحش نزدیک شده اید، شاید شرایط مناسب روحی برای نوشتن ندارید. جناب نبوی هم گاهی دچار این حالت می شود ولی کمتر از نظر تعداد و رقیق تر از نظر محتوا، در غیر این صورت از قالب طنز بیرون می آید. بعلاوه حرفهای کلی و بی خاصیت زدن همان اشتباهی است که همه ما دچاریم. جسارتا پاراگراف اول شما اسم بدی دارد چون با کلمه "بسیاری" تقریبا همه یک گروه را نابود می کنید آن هم با یک استدلال عوامفریبانه بر اساس داده های مخدوش. اگر کارشان را درست کرده باشند و خانه هاشان چند برابر شده باشد اشکالش چیست؟ شما که اصلا اشاره ای نمی کنید که پروژه ها به نتیجه مطلوب رسیده یا نه! شخصا حاضرم نماینده ها ثروت مند بشوند به شرطی که نماینده ما مردم باشند و خداوکیلی نماینده های مجلس ششم از نظر فرایند انتخاب در این 50 سال اخیر واقعی ترین نماینده ها بودند اگرچه ایده آل نبودند و عملشان هم می توانست بهتر باشد. من را یاد مردم کوچه بازار انداختید که بی هیچ مسوولیتی اتهامهای کلی می زنند، همانطور که به شاه می زدند، به حکومت فعلی می زنند و اگر اصلاح نشویم به حکومتهای بعدی هم خواهند زد. البته تا چیزکی نباشد نگویند چیزها ولی خوب که چی؟ تا قیامت می خواهید نق بزنید؟ خوب بزنید، جمهوری اسلامی هیچ مشکلی با شما ندارد! در مورد خمینی هم منظور خاتمی را نگرفته اید، به نظر من هم ربطی هم به جنایت سال 67 ندارد که اینجا جا نیست در موردش بحث کنیم. آن اسم بد هم لجن پراکنی بود که ادیتور محترم اگر توهین آمیز می بینند حذفش کنند.
----------------------
دوست عزیز،

اولا برنامه ما جعلی است. یعنی کارمان تولید اخبار جعلی است. اگر چیزی آن وسط درست از آب در آمد، عذر می‌خواهیم.

ثانیا، تا وقتی نهادی کار بازرسی دقیق پروژها و علت مرتبط بودن برنامه‌های بسیار سود آور به احزاب حاضر در قدرت را معلوم نکند، هم شما می‌توانید همین سخن را بگویید و من هم می‌توان بگویم که مرغ یک پا دارد.

لطفا روابط اقتصادی و سیاسی موسسات دخیل در طرح های بزرگ از جمله خودرو سازی، نفت، گاز، پتروشیمی، سدسازی و ... را مرور کنید. متاسفانه تلاقی منافع بشدت مشاهده می شود.

می‌توانید علت سکوت مجلس ششم و نماینده‌های اصلاح‌طلب در برابر عملکرد شرکت‌های خودروسازی و ادامه تولید خودروهای آلوده کننده محیط زیست را بیان کنید؟ می‌دانید تعداد سفرهای خارجی که بلیطش را خودروسازان و سازمان گسترش پرداخت کرده چقدر بوده؟

از نگاه نسبتا طنزنگر ما در کلاغستون، کسانی که در برابر حق‌کشی‌ها ساکت بوده‌اند و ساکن مجلس، جزو همان "بسیاری" می‌شوند.

در مورد گفتمان اصلاح‌طلبی آیت‌الله خمینی هم خوشحال می‌شویم بدانیم منظور چیست؟ خوشحال می‌شویم از عملکرد ایشان در سال ۶۷ دفاع کنید!

-- ممدآقا ، Oct 15, 2008

تا کی می خواهید با این حرفها خودتان را سرگرم کنید.
-------------
تا زمانی که کسی به آنها رسیدگی کند!

-- آرش کرامتیان ، Oct 15, 2008

اگر اگاهی مردم در تمام امور سیاسی و غیره بالا نرود تا چند سال دیگر مقبره اقای خمینی به امامزاده تبدیل خواهد شد مثل گنبد وبارگاه اقا بزرگ در بابل که محل زیارت شده است انهائیکه اطلاعات دقیقی دارنند میدانند که اقا بزرگ کمتر از اقای خمینی دز زمان خودش کشتار نکرده است.

-- حسن ، Oct 16, 2008

جناب آقاي كوثر با تشكر از طنز هاي جالبتون كه اخيرا جالبتر هم شده اند اگر لطف كنيد و از بيانات كيهان پسند (كه نمونه بارز آن را در سرمقاله كيهان در مورد خاتمي كه كپي كاري از شما بود) اجتناب كنيد كلي بر جذبه اين بخش افزوده ايد. خود خوب مي دانيد كه چه بخواهيد و چه نخواهيد بيانات شما را كيهان به حساب بيانات اصلاح طلبان مي گذارد و از آنجا كه ما رجوع كنندگان بر مظلوميت خاتمي واقفيم و او را در چهاچوب آنچه هست دوست داريم پس چرا بابيانات نيشدارتان همواره شريني طنزتان را به كام ما تلخ مي كنيد. گاها به خاطر همين بخش از ارسال آن طنز به رغم لذت بخش بودنش به دوستانم اكراه مي كنم. باشد اينك كه اينگونه برايمان جذابيت يافته ايد اين را هم مد نظر قرار دهيد.

-- آريا ، Oct 16, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)