تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

مهریدن به دانشگاه شریف

اولین خبر مربوط به مهریدن دولت مهرورز در ماه مهر به آموزش عالی است.

Download it Here!

در ماه مهر امسال، تعدادی از قبول شدگان رشته برق دانشگاه صنعتی شریف، رتبه‌هایی بالاتر از ۱۰ هزار داشته‌اند. این معجزه تنها در مملکتی رخ می‌دهد که وزیر کشورش مدرک جعلی دکترا و فوق لیسانس و لیسانس داشته باشد. گفته می‌شود وزارت علوم رتبه‌های بعضی از شرکت‌کنندگان را اندکی جعل کرده بود تا عزیزان بتوانند با رتبه ۱۶۰۰۰ به جایی راه پیدا کنند که همه رتبه زیر ۱۰۰ کنکور دارند.

البته گفته می‌شود کنکور امسال از نوع قرعه کشی بوده و ممکن است شاگردان اول فوق دیپلم قبول شده باشند و شاگردان آخر پزشکی و حقوق. البته بخش بزرگی از اعضای دولت نهم هم از این نوع دانشجویان بوده‌اند که از طریق سهمیه و الطاف خفیه خداوندی بدون حضور در سرکلاس یا تلاش برای گذراندن دروس و تحقیقات پایان نامه، مدرک دکتری هم گرفته‌اند. می‌گویید نه، لطفا پایان نامه‌های آقایان احمدی‌نژاد و جهرمی را از نو مطالعه فرمایید!

عمادالدین باقی آزاد شد. هنوز از احضاریه بعدی و بازداشت بعدی و دادگاه بعدی وی اطلاعی در دست نیست.

محمد علی ابطحی در وبلاگ خود، ضم قربان صدقه رفتن عبدالله نوری، او را اندکی مخالف نظام و یک کمکی مخالف و معاند و برانداز خواند. اصولا ممدلی جان اگر کسی یک کمی از خاتمی در جناح اصلاحات مقبول‌تر باشد، شدیدا با او مهرورزی می‌کند، البته از طریقی که کیهان و شورای نگهبان شدیدا دوست دارند.

سردار رادان که با طرح امنیت اجتماعی شدیدا با فساد مقابله کرد تا میزان آن در جامعه افزایش یابد، جایزه گرفت و جانشین فرمانده کل نیرو شد. سردار رادان که موفق شد فساد را در تهران زیرزمینی‌تر کند که بیشتر اثربگذارد، در سطح کشور نیز حتما این موفقیت خود را تکرار خواهد کرد. هر وقت هم نیاز شد، چند نفری را بعد از کتک زدن و اندکی شکنجه و پس گردنی دار خواهد زد تا امنیت موجود را در سطح جهانی نمایش دهد.

علی کریمی پوز علی دایی را زد. کریمی گفت تا وقتی دایی مربی است، ما نیستیم. دایی هم که یادش رفته بود خودش از کریمی دعوت کرده بود، گفت تا من هستم، اصلا نمی‌گذارم کریمی اینجا آفتابی شود. همچنین معلوم شد علی دایی از تحمیل پیراهن تولیدی‌اش پول زیادی به جیب زده. این در حالی است که اگر شرکت‌های خارجی مسوول تامین لباس برای تیم ملی می شدند، چند میلیون دلار به تیم ملی می‌رسید. لطفا پیدا کنید پرتقال فروش را.

فدراسیون فوتبال اعلام کرد اگر زنان ایرانی به تیم‌های فوتبال خارجی بروند باید حجاب اسلامی را رعایت کنند. گفته می‌شود تماشاگران خارجی فقط منتظر دیدن فوتبالیست‌های زن بی حجاب هستند و اصلا کاری به فوتبال ندارند. قرار است خانم رجبی لباس فوتبال جدیدی برای زنان ایرانی شاغل در لیگ‌های اروپایی طراحی کند. البته اگر بشود با چادر فوتبال هم بازی کرد!

کیهان نوشت که هالیوود احتمالا گلشیفته فراهانی را برای فحشا به آمریکا قاچاق کرده است. کلاغستون احتمال می‌دهد اطلاعات زیاد کیهان ناشی از ارتباطش با شبکه‌های فحشا و داشتن نفوذی است. منابع کلاغستون گزارش داده اند که خود کیهان در قاچاق آدم‌فروش‌ها نقش بازی کرده و تعدادی از ایشان هم اکنون با کیهان جهت کشف "ناتوهای فرهنگی" شدیدا همکاری می‌کنند. قرار است تعداد آمد‌فروش‌های دیگری نیز در روزهای آتی بر اساس طرح قاچاق کیهان به کوچه شهید شاهچراغی بروند.

بازاریان مظلوم تهرانی که از پرداخت مالیات بدشان می‌آید بازار را تعطیل کردند. این بازاریان گفته‌اند که اگر احمدی‌نژاد بخواهد بیشتر به ایشان فشار بیاورد، موتلفه‌ای‌ها و فداییان اسلام حتما برای دفاع از ناموس بازار اقدامات لازم را به عمل خواهند آورد. احمدی‌نزاد هم سریعا خودش را جمع و جور کرد و قرار شد مالیات اضافه از اقشار آسیب‌پذیر بازار مثل طلافروشان و جوزهر سازان را حدف کند. به این می‌گویند عدالت علوی در دار‌البیضای حکومت اسلام ناب محمدی. قرار است از این به بعد به دارلبیضا، دارالهسته گفته شود.

نزدیکان رئیس جمهور اعلام کردند که جعلی بودن مدرک کردان برای رئیس جمهوری اثبات نشده است. گفته می‌شود رئیس جمهوری از سه روز پیش در مرکز تحقیقات استراتژیک خانه خود، توالت سابق، مشغول بررسی دقیق و موشکافانه مدرک آقای کردان است. ایشان در طول سه روز گذشته از توالت خارج نشده و نتیجه تحقیقات هم از این مرکز تحقیقاتی بیرون نیامده است. کلاغ‌های ما فقط یک صداهایی شنیده‌اند که چون این رادیو عمومی است، از ذکر مختصات این صداها و بوهای همراه شدیدا معذوریم!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

Damet garm

-- yek doost ، Oct 13, 2008

مستر نيك، كم كم دارم به نوشته هات به اندازه طراح هايت ايمان ميارم، عالي بود

-- بابك ، Oct 14, 2008

پارگراف آخر فوق العاده بود!

-- بدون نام ، Oct 14, 2008

عدالت علوی؟اسلام ناب؟عجیبه بچه مسلمون.

-- بدون نام ، Oct 14, 2008

من این سایت را با استفاده از فیلتر شکن باز می کنم ایکاش همه می توانستند ای مطالب را بخوانند

-- وغ وغ صاحاب ، Nov 17, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)