تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

۱۰۰ میلیون تومانی که اسلام را به خطر نیانداخت

Download it Here!

یکی از کلاغ‌هایی که معمولا به همه اصلاح‌طلبان و مخالفان اندکی تقوت نموده است، و گویا دچار گشایش اعتبار شده، استاد دانشکده خبر شد. این کلاغ که متخصص یک کلاغ چهل کلاغ است، تصادفا معتبر ترین منبع خبری اخبار جعلی ما در دو سال گذشته بوده کسی نیست جز خانم رجبی، همسر آقای الهام.

کلاغستون این افتضاح، ببخشید ارتقا را به خانم رجبی تبریک و به دانشجویان تسلیت عرض می‌نماید.

اسماعیل افتخاری معروف به اسمال تیغ زن که متهم به هفت تجاوز است که معمولا به خاطرش اعدام می‌کنند، با سلام و صلوات آزاد شد. نامبرده به خاطر کتک زدن و همچنین آزار جنسی فعالان سیاسی در زندان درجه‌های از دست داده‌اش را نیز پس گرفت. اصولا معیار قدرشناسی نظام مقدس نشان می‌دهد که حق با جورج اورول بوده است! در کتاب مستطاب قلهی حیوانات، ناپلئون، یا دیکتاتور مربوطه از سگ‌های هار بخصوصی حمایت‌های ویژه می‌کرد. قرار است اسمال تیغ‌زن و سردار زارعی "شش‌تایی" مسوولین آینده نیروی انتظامی شوند.

بر اساس گزارش سرویس حقوقی کلاغستون، اگر کسي با مدرک تحصيل جعلي در دولت کار کند، به 1 تا 3 سال حبس محکوم مي شود. از آقای کردان درخواست می‌شود برای آنکه خرج قوه قضاییه را زیاد نکند، به خاطر سال‌ها حقوق گرفتن با مدرک دکترا از صدا و سیما و وزارت کار و وزارت نفت و بعد هم وزارت کشور، خودش مثل بچه آدم سرش را بیاندازد زیر و برود زندان...البته اگر مقام‌های تقلبی دیگر نظام هم این کار را انجام دهند، احتمالا نیاز به زندان‌های جدیدی خواهیم داشت!

رئیس جمهوری مجلس را تهدید کرد که رویش را زیاد نکند. ظاهرا یک روزی روزگاری، مجلس در راس امور بود ولی از وقتی واحد شمارش نماینده راس شد، و ما ۲۹۰ راس نماینده داریم، باید با زبان دیگری با این ۲۹۰ راس نماینده صحبت کرد. آقای احمدی‌نژاد تازگی ها به آقای علی لاریجانی می‌گوید علی چوپون. راست و دروغش هم به ما ربطی ندارد. مگر مجلس یک کشور به کسی هم ربط دارد؟

اعتراض‌ها به ۱۰۰ میلیون پرداختی به نماینده‌ها بالا گرفت. اصولا آن زمان‌ها اگر یک قران دو زار به نماینده‌ها داده می‌شد، چند صد نفر کفن پوش در نماز جمعه جمع می شدند و وا اسلاما سر می‌دادند و آقای جنتی در نماز جمعه زار زار گریه می‌کرد و تعدادی از معتقدین از ناراحتی و غم و غصه بواسیرشان عود می‌کرد و طبیعتا آثار بواسیر عود کرده در کیهان منتشر می‌شد. اما چون به لطف خدا کشوری که وزیر کشورش جعلی است و اسمال تیغ‌زنش قهرمان ملی، خب چه ایرادی دارد برداران کفن پوش چند مدتی استراحت کنند و آقای جنتی مدتی حال کند و غیره؟

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

آقای کوثر واقعا دستتان درد نکند با این طنز گزنده آدم را به فکر وا میدارید که در قرن ۲۱ مردم ایران دچار چه بحران اجتماعی شده اند اگر سردمداران مملکتی یادشان از این جملهٔ حضرت علی‌ که فرمانروایی بر مشتی بینوا افتخاری نیست میامد شاید مردم ما وصعیت خیلی بهتری داشتند، منتظر طنز بعدی تان هستم

-- بدون نام ، Oct 10, 2008

" از وقتی واحد شمارش نماینده راس شد"...
آفرین , بسیار خوشم اومد ازین یه تیکه!

-- بی نام ، Oct 10, 2008

One of the best!, haha , damet garm

-- hossein-london ، Oct 10, 2008

Tabrik migam ,mesle hamishe tanze khase nik ahang.....afarin

-- amir ، Oct 11, 2008

نیک آهنگ عزیز
این کار یکی از بهترین کارهات بود. تبریک میگم.قضیه سگ های ناپلئون همیشه یکی از دغدغه های ذهنی من بوده. معمولا بعد از هر انقلاب خشن ترین و بی رحم ترین گروهها موفق ترین گروهها خواهند بود.

-- علی ، Oct 11, 2008

Outstanding

-- سینا ، Oct 11, 2008

بچه مسلمون،حالا کامنت ها چه گناهی کرده اند؟ که اگر حاوی اتهام......باشد ...منتشر نخواهدشد.

-- بدون نام ، Oct 12, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)