تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

استعفای اصلی یا جعلی علی کردان

Download it Here!

منابع خبری دیروز فاش کردند علی کردان استعفا کرده ولی خود وی ظهر امروز اعلام کرد که استعفا نکرده است. لازم به ذکر است که آقای کردان پیش از این هم خیلی چیزها را تکذیب کرده بود که بعدها مجبور شد تاییدشان کند مثل عدم اختلاس ۵۲۵ میلیارد تومان در صدا و سیما یا ماجرای قرارداد با شرکت نفتی کرسنت و آخرسر هم جعلی بودن مدرک دکترا و فوق لیسانس و لیسانس.

اصولا نظام اسلامی که هیچ چیزش جعلی نیست و مسوولانش اصلا دروغ نمی‌گویند و البته سیاست مسوولان عین دیانتشان است، با این روش ایران اسلامی حتما بزرگ‌ترین مبلغ اسلام ناب محمدی در جهان است! احتمالا تعداد بیشتری از هموطنان عزیز ما مسیحی یا زرتشتی یا و غیره خواهند شد...این خط، این هم نشان!

یک نماینده مجلس فاش ساخت که به هر کدام از نمایندگان امام زمان مستقر در مجلس، نفری صد میلیون تومان داده شده. وقتی هشت سال پیش به نمایندگان مجلس پنجم یک دستگاه پژو پرشیا دادند، صدای برادران اصولگرا درآمد که اسلام در خطر است! به لطف خدا بعد از هشت سال معلوم شد که منظورشان این بوده که باید رقم بیشتری از بیت‌المال هدر می‌شد تا اسلام به خطر نیافتد.

ظاهرا پول نفتی که باید می‌رفت سر سفره مردم و گم شده بود یافت شده است!

آقای علی لاریجانی، رئیس مجلس در دفاع از نمایندگان پول گرفته اعلام کرد که نمایندگان فقیرترین افراد دستگاه‌های کشور هستند.وی البته نگفت منظورش از فقر، فقر عقلی است یا مالی؟

به یک خبر مثبت در باره ایران عزیزمان توجه کنید. هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران‌ایر) از میان ۹۰خطوط هواپیمایی مورد بررسی از لحاظ ایمنی سوم شد، البته از آخر. این خبر نیازی به تفسیر ندارد. پیش از پرواز با ایران ایر، نوشتن وصیت‌نامه و پس دادن همه قرض‌ها و عذرخواهی بابت همه غیبت‌ها و حلالیت‌طلبی برای همه غفلت‌ها را فراموش نکنید.

مظاهری رئیس مستعفی بانک مرکزی در مراسم تودیع خود گفت که تورم فعلی حاصل کار دولت است. وی افزود برای رفع مشکلات اقتصادی نباید اسکناس چاپ کرد. آقای احمدی‌نژاد هم در این مراسم حاضر بود پس از اندکی فشار آوردن به هسته‌های مبارکه گفت تورم امروز ناشی از سیاست‌های دولت ستمشاهی است. اصولا در ایران همه مشکلات تقصیر محمد رضا پهلوی است که ۳۰ سال پیش حکومت را دو دستی داد تحویل آقایان.

زورنامه کیهان که زور زورکی از محل بیت‌المال منتشر می‌شود تا تعدادی از بازجویان سابق کمتر به جان و مال مردم کار داشته باشند، تازگی‌ها بی اجازه تنها مطالبی از کلاغستون را که اندک متلکی نثار اصلاح‌طلبان کرده را منتشر می‌کند. از مقام‌های بلند کننده کیهان درخواست می‌شود به همان اندازه، متلک‌های خبری ما در باره هاله احمدی‌نژاد، خانم رجبی، آقای کردان و دیگر پدیده‌های اصولگرا را هم چاپ کنند و گرنه در موقعیت مقتضی از مهرورزی ما بهره‌مند خواهند شد.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

طنز ایشون واقعا محشره اما کار دار تا بپای
آقای ابراهیم رها که در داخل کشور
می نوشتند برسه.دستتون درد نکنه.
---------------
کلاغستون: ما مخلص آقوی رها هم هستیم! البته آقوی نیک‌آهنگ باید یک کمی کچل هم بشن تا برسن به پوی آقوی رها!

-- سهراب ، Oct 7, 2008

ENSHAALLAH KALAGHAT SARE HAL VA BA VAGHARRRRRRR BASHAND
REZA KHOSHTIP CANADA

-- r7naima@yahoo.com ، Oct 8, 2008

آخه ابراهيم رها هم طنزنويسه كه تو اونو با كوثر مقايسه مي كني.

-- يك روزنامه نگار ، Oct 8, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)