تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

حفظ نظام با آمار دروغی در ماه رمضان

Download it Here!

مشاور امور فقاهتی و وقاحتی احمدی‌نژاد گفت که دادن آمار دروغ، روزه را باطل نمی‌کند. احمدی‌نژاد در دیدار سران نظام با سران نظام! اندکی طبق معمول دروغ گفت چون سیاست مقامات نظام عین دیانت‌شان است و دیانت‌شان عین سیاست‌شان، طبق معمول آب از آب تکان نخورد. اصولا دروغ یکی از ارکان نظام مقدس شده و ظاهرا بدون دروغ نمی‌توان از منافع اسلام و مسلمین دفاع کرد، و چون حفظ نظام از اوجب واجبات است، دروغ فعلا از لیست گناهان بزرگ اصولگرایان و بچه‌حزب‌اللهی‌های طرفدار نظام حذف شده است.

قدیم ندیم‌ها وقتی خبری می‌شد، گروهی از ارزش‌مداران موسوم به انصار حزب‌الله برای حفظ ارزش‌ها می‌ریختند وسط خیابان ولی بحمدالله از وقتی آقای احمدی‌نژاد آمده هیچ اصلی از اصول اسلام مودر نظر ایشان نقض نشده و دروغ هم که البته جزو ارزش‌های مورد تایید است. در ضمن آن سال‌ها حوزه علمیه و علما خیلی مهم بودند و اهانت به حوزه اهانت به اسلام بود، ولی چون نزدیکان احمدی‌نژاد به حوزه بد و بیراه گفته‌اند، انصار خیالش راحت است که همه جا در امن و امان است.

در کتاب مستطاب قلعه حیوانات اشاره به سگ‌هایی شده است که ناپلئون، فرمانروای قلعه برای حذف مخالفان از آنان استفاده می‌کرده است. کلاغستون هر گونه شباهت تصادفی میان قلعه حیوانات و ساختار بعضی کشورها را تکذیب می‌کند!

یکی از مشاوران خاتمی دادن آمار دروغین را عادت اصولگرایان خواند. کلاغستون از آقای خاتمی و دوستان تقاضا می کند آمار واقعی چند تا چیز را بدهند تا ما خیال‌مان راحت شود، از جمله آمار اعدامی‌های سال‌های ۶۰ تا ۶۷ که امور دادستانی‌ها و بعضی امور قضایی دست اصلاح‌طلبان فعلی بود.

وزیر علوم اعلام کرد، داشتن سواد برای خواندن و نوشتن برای وزار کافی است. از آقای قرائتی و مسوولان نهضت سواد آموزی درخواست می‌شود هر چه سریع‌تر کابینه پیشنهادی خود را از میان نوآموزان نهضت به آقای رئیس جمهوری معرفی کنند.

ظرفیت دانشگاه‌ها برای پاک کردن خرابکاری اخیر وزارت علوم زیاد می‌شود. چون استاد کم داریم، از آقای کردان درخواست می‌شود نشانی مرکزی که ایشان از آن مدرک جعلی خریده‌اند را بفرستاند وزارت علوم تا مشکل کمبود استاد با درجه دکترا هم رفع شود! البته برای درس دادن باید بیشتر از خواندن و نوشتن بلد بود. عین آقای دکتر کردان!

مهدی کروبی جدی جدی کاندیدا می‌شود. کلاغستون رادیو زمانه هم از کاندیداتوری مهدی کروبی شوخی شوخی حمایت می‌کند! ستاد انتخاباتی کلاغستون اعلام کرد که آمدن کروبی که بلد نیست درست هرف بزند و همیشه گاف می دهد باعث لطیف‌تر شدن فضا و افزایش جوک‌های رایج است. از شنوندگان سخنان کروبی قویا تقاضا می‌شود موقع استماع گل‌واژه‌های ایشان، مثانه‌شان پر نباشد که ممکن است در خودشان اندکی به رنگ زرد خرابکاری نمایند!

ستاد کروبی راه اندازی می‌شود. فعلا نام ستاد را "گل‌واژه" گذاشته‌اند ولی کارشناسان می‌گویند "کرسی‌شعر" بهتر است!

معاون امور هاله احمدی‌نژاد، نرسیدن ویزای آمریکا را باعث نگرانی دانست. هر سال ریاست محترم جمهوری باید به نیویورک برود تا باتری هاله را شازژ کند.

احمد باطبی، دانشجویی که به خاطر گرفتن پیراهن خونین در روزهای بعد از ۱۸ تیر متهم به بر هم زدن امنیت ملی شد و ۹ سال در زندان اوین مورد مهرورزی قرار گرفت و در بعضی روزها شکنجه نشد، با کارت خبرنگاری به نیویورک می‌رود. بی‌صبرانه منتظر خواندن مصاحبه او با احمدی‌نزاد که می‌گوید در ایران ما آزادی مطلق داریم می‌باشیم!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

این آخریش باید خیلی با حال باشد ولی از همین حالا بدانید که احمدی نژاد راحت دروغ خواهد گفت .

-- faranak ، Sep 15, 2008

با درود
شما که می دونید این مقلطه بازان هیچ وقت از زبان کم نمی آرند اینا اگر خدا هم سین جین شون کنه بازم کم نمی آرن چه برسه به احمد باطبی

-- بدون نام ، Sep 15, 2008

Nik,
Please keep us informed on Batebi's interview. I hope he can make it.
Regards,
Pouya.

-- Pouya ، Sep 15, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)