تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

لایحه حمایت از مردان...پر

Download it Here!

لایحه حمایت از مردان چند زنه که به "لایحه حمایت از خانواده" معروف بود، از دستور کار مجلس خارج شد. پس از اعتراض زنان نماینده‌های یک‌زنه مجلس که فهمیدند تمام ماجرا برای ازدواج مجدد ایشان است، تعدادی از این نماینده‌ها سر کار خود حاضر نشده و عده‌ای نیز یک جور ناجوری در مجلس راه می‌رفتند. گفته می‌شود تعدادی از همسران نماینده‌های یک زنه، به بخش حساس شوهران خود یک لگد حسابی زده‌اند و عده‌ای نیز در بیمارستان سینا بستری شده‌اند.

در گذشته وقتی همسر یک نماینده مجلس به فعالیت‌های زیرزمینی شوهر خود مشکوک می‌شد، ممکن بود کارهای دیگری هم بکند از جمله ریختن جوهر نمک در آفتابه که باعث سوزش شدید بخش‌های پسین و پیشین یکی از نماینده‌های با "اخلاق در خانواده" در مجلس پنجم گردید.

طراحان این لایحه به مردان اجازه ازدواج مجدد بدون رضایت همسر خود را می‌دادند که البته چیز جدیدی نبود، فقط قانونی اش می‌کردند.

از فعالان زن درخواست می‌شود کمپین یک میلیون امضا خود را به یک میلیون لگد به نقطه حساس تغییر دهند چون کاملا اثر می‌کند!

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت که رهبر رئیس جمهوری را تعیین می‌کند و نمی‌گذارد مثلا خاتمی و کروبی رئیس جمهوری شوند. از وزارت کشور درخواست می‌شود بیخودی انتخابات برگزار نکند و شورای نگهبان هم لازم نیست این همه جلسه بگذارد برای رد صلاحیت نامزدها. شنوندگان عزیز، قدر رای خود را بدانید!

بیست سال پیش در چنین روزهایی هیچ اتفاقی نیافتاد جز اینکه چند هزار نفر جان‌شان را یکهو دادند به شما و چون سنگ قبر گیر نمی‌آمد، به طور گروهی در یک نقطه جنوب شرق تهران دفن شدند. به همین مناسبت، مراسمی در تقدیر از زحمات مرحوم لاجوردی برگزار گردید.

علی‌آبادی، رئیس سازمان تربیت بدنی ضمن عذرخواهی بابت شکست کاروان ورزشی ایران در المپیک پکن گفت که مشیت الهی بوده. کارشناس ورزش کلاغستون گفت: البته مشیت الهی بود که ۴۰ میلیارد تومان هزینه شود و مشیت الهی بود که یک عالمه همراه غیر ورزشکار با پول مردم به پکن بروند و عشق و حال کنند و مشیت الهی بود که بدترین مدیر مملکت، مسوول سازمان تربیت بدنی شود و مشیت الهی بود که رضازاده دو روز پیش از آزمایش دوپینگ یکهو اعلام عدم آمادگی کند و مشیتب الهی بود که...

یک روزنامه هلندی نوشت، هلند از ترس وقوع جنگ، یک جاسوس خود را از ایران فراخواند. کارشناس امور جاسوسی کلاغستون معتقد است این هلندی‌ها اینکاره نیستند. تا وقتی جاسوس‌های انگلیس در ایران هستند، همه چیز در امن و امان خواهد بود. همچنین تا وقتی میزان مسافرت از قم به لندن افزایش نیافته، اصلا جای نگرانی نیست. این هلندی‌ها هم بیخودی می‌ترسندها!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)