تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

وقتی تخت جمشید مسلمان می‌شود

Download it Here!

مدرک علی کردان تایید شد. به گزارش کارشناس کامنتی ما از آکسفورد، دانشگاه آزاد اسلامی با تاسیس یک دانشکده در این شهر، اقدام به صدور یک مدرک مثل الباقی مدارک دانشگاه آزادی مقامات نظام نمود که این یکی فقط بایستی از آکسفورد می‌آمد بیرون.

قرار است به جای کلاه فارغ‌التحصیلی، آقای کردان کلاه شرعی سر خودش بگذارد! که بعدا در موقع انتخابات سر مردم خواهد رفت.

لازم به ذکر است که شورای نگهبان سال‌هاست متخصص تایید آرا به همین روش است، از جمله تایید آرای ثبت شده به نام علیرضا رجایی، به نام حداد عادل، آن هم مثلا ۷۰۰ تا در یک صندوق ۱۰۰۰ تایی.

آیت‌الله جنتی گفت: انتخابات ایران سالمتر از تمامی کشورهای جهان است. چون هر چه ما فکر می‌کنیم امام زمان به چه کسی رای می‌خواست بدهد، از همین صندوق‌ها می‌آید بیرون! وی افزود چون مقام‌های نظام از هر دو جناح همیشه مشروعیت خود را از شورای نگهبان گرفته‌اند و به شرایط شورا گردن نهاده‌اند، آنان هم همین اعتقاد را دارند، وگرنه هیچوقت راضی به بررسی صلاحیت خود نمی‌شدند که، باور نمی‌کنید؟ بروید از آقایان کاتمی و کروبی بپرسید!

ریاست جمهوری دستور داد مدارک همه مقام‌های دولتی بررسی شوند. وی که چند هفته پیش گفته بود مدرک، کاغذ‌پاره‌ای بیش نیست، متوجه شد بر اساس همین کاغذ پاره، حقوق مردم بالا و پایی می‌شود. یک دانشجوی سابق دانشگاه علم و صنعت هم گفت که مدرک خود آقای رئیس جمهوری چندان هم واقعی نیست چون ایشان اصلا وقت درس خواندن و تحقیق برای تز دکتری نداشته و چند نفر از دانشجویان کار جمع آوری اسناد و اطلاعات و تحقیقات و کپی برداری از تز بقیه را برای صدور مدرک دکترای آقای احمدی‌نژاد انجام داده اند.

واحد پول ایران عوض می‌شود. گفته می‌شود پول ایران در دوران مادها اسمش "دارک" بود، ولی چون اقتصاد ایران در دوران احمدی‌نژاد به درک واصل شده، واحد پول ایران از این پس "درک" خواهد بود.

معاون سازمان گردشگری و میراث فرهنگی اعلام کرد که تخت جمشید یک اثر ایرانی اسلامی بوده است. اصولا چون تخت جمشید رو به قبله ساخته شده، مشخص می‌شود که داریوش و خشایارشا نماز جماعت را در کاخ آپادانا به سمت قبله امامت می‌کرده‌اند. فعلا برادران در حال بررسی وضوخانه پشت آپادانا هستند و مطالعات اخیر نشان می‌دهد که مرجع تقلید وقت دستور داده برادران با پای راست وارد توات شوند چون اثر سایش پای راست روی کف سنگی تخت جمشید بیشتر مشهود است.

پلیس فرودگاه امام از خروج ۱۲۸ مسافر بدحجاب جلوگیری کرد و از بیش از ۶۰۰۰ نفر تعهد کتبی گرفت و بیش از ۱۷۰۰۰۰ تذکر داد. به پلیس پیشنهاد می‌شود چند تا مامور هم در پروازهای خارجی بگذارد تا وقتی خانم‌های ایرانی در پرواز روسری‌شان را در می‌آورند و آرایش می‌کنند، آنها را دستگیر کند، و آقایانی که دهانشان بوی الکل می دهد را که پشت سر هم از مهمانداران مشروب می خواهند، شلاق بزند!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

خودمونیم! عجب مملکت طنزی داریما!

-- میلاد ، Sep 2, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)