تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

استعمال موبایل حرام است

Download it Here!

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت استفاده از موبایل از مواد مخدر هم بدتر است. مرکز مطالعات فقاهتی و وقاحتی کلاغستون اعلام کرد حاج آقا شاید ندانند نحوه مصرف تلفن موبایل چگونه است. ظاهرا سخنان آقای مکارم بعد از باطل شدن روزه بعضی‌ها صورت گرفته است. از عزیزان درخواست می‌شودبه بعضی‌ها بگویند که از استفاده از لرزانک یا ویبراتور موبایل در نقاط خاص خودداری کنند. استعمال ویبراتور البته از مبطلات است!

همچنین حاج آقا کلاغ، مفتهد کلاغستون گفت اگر در تلفن حرف‌های آنچنانی زده شود، روزه‌تان باطل می‌شود. اس.ام.اس جنسی هم البته شدیدا باطل کننده است!

آقای احمدی‌نژاد گفت خبرهای خوبی در نیوریوک به همه خواهد داد. خبرنگار ما از نیویورک گزارش می‌دهد که ممکن است احمدی‌نژاد تقاضای پناهندگی کند و به ایران برنگردد که حتما باعث خوشحالی میلیون‌ها ایرانی شود.

احمد توکلی که ،موسویان را جاسوس خوانده بود، از او حلالیت طلبید. کلا نهضت حلالیت طلبی چیز خوبی است. از کلیه مقام‌های نظام مقدس که می‌گویند کشتن بدون محاکمه و اعدام بی‌دلیل کار بدی است و سال‌ها سال سیاست‌های نظام را تایید کرده‌اند تقاضا می شود یک سر بروند قبرستان خاوران و جاهای دیگر یک کمی حلالیت‌طلبی کنند، البته شاید از ارواح اعدام شدگان اندکی بترسند.

بر اساس گزارش خبرنگار ما از اول انقلاب خیلی‌ها متهم به جاسوسی شده‌اند ولی بعدها بعد از اعدام معلوم شده اشتباهی متهم شده بودند، ولی خیلی از کسانی که در کوچه شهید شاهچراغی که موسسه کیهان در آن قرار دارد، تصادفا همان کارهایی را می‌کنند که خواست اسرائیل است و کسی اصلا به آنها گیر نمی‌دهد.

قیمت نفت به کمتر از صد دلار برگشت. در طول ۹ ماهی که بالای صد دلار بود، معلوم نیست پول نفت کجا رفته بود که احتمالا در هنگام رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری سال آینده معلوم خواهد شد. گفته می‌شود تبلیغات آینده احمدی‌نزاد بوی نفت می‌دهد!

آسید ممدلی ابطحی در جمعی گفت، خاتمی به خاطر احتمال کاندیداتوری، تهدید به ترور شده است. کلاغستون امیدوار است این تهدید، جدی نباشد. با توجه به اینکه خاتمی وقتی کسانی که عضو احزاب حامی او نبودند تهدید به مرگ می‌شد، چیزی نمی‌گفت و کک مبارکش نمی‌گزید، بعید است کک خیلی‌ها بابت این تهدیدها بگزد. بعضی از کسانی که در سال‌های ریاست جمهوری خاتمی تهدید به مرگ شدند، از ایران خارج شدند چون ظاهرا حفاظت از جان‌شان در اولویت نبود. اصولا مقام‌های محترم نظام تا وقتی چیزی برای خودشان اتفاق نیافتاده باشد، چندان متوجه عمق فاجعه نمی‌شوند.

کلاغستون برای آقای خاتمی ۱۲۰ سال عمر آرزو می‌کند، چون یکی از بهترین سوژه‌های ما هستند!

خاتمی گفت، هیچگونه دیدار مشورتی انتخاباتی نداشته است. کلاغستون اعلام کرد خاتمی این حرف را امروز که رفته بود دکتر و روزه نبوده زده است. یکی از خبرنگاران امروز به کارشناس سیاسی کلاغستون اعلام کرد خاتمی منظورش این بوده است که هیچگونه دیدار مشورتی غیر انتخاباتی نداشته است. خاتمی از مشاوران و مهمانان بنیاد باران سوال می‌کند که نظر مثبت‌شان در باره کاندیدا شدن او چیست. خاتمی علاقه شدیدی به متلمقین داشته، دارد و احتمالا خواهد داشت.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

البته موبايل بايد ممنوع شود البته ايست ديكري را هم به اين ممنوعيت ها بايد افزود . .... ماهواره ممنوع بحث سياسي ممنوع اصلا بحث بايد ممنوع شود جون بعضي جيزها سياسي هم نيست ولي بايد ممنوع شود معلمها كه دستكير ميشوند به نظر من بايد بطور كلي مدارس و دانشكاهها بايد تعطيل شوند و در راه... ما هم از دولت انتقاد مي كنيم و در حمايت از اين طلبه ها سه نفر آيت الله ها هم كفتند ما ديكر با دولت قهريم . اما اين روزها اصلاح طلبها هم انقلابي شده اند و خاتمي مي كويد بايد هجومي شويم به همين دليل سباه هم استقبال كرده و كفته حالا كه خاتمي جنك مسلحانه اعلام ميكند ما هم او را ترور ميكنيم يا مي كشيم و يا كشته ميشويم خلاصه ما در اين لاتاري برنده ايم و ضمنا آقاي احمدي نزاد با افزايش قيمت نفت كه مخالفت مي كرد و مي كفت قيمت بالاي نفت باعث تورم است خالا باز هم مي كويد حالا كه دشمنان اسلام حرف حال شان نميشود و مي خواهند مشت منو باز كنن من هم تورم را با كاهش قيمت نفت به صد درصد ميرسانم سباه هم كفته ما فقط سه تا بندر در اختيارمان بود حالا همه ي خليج فارس را مي خواهيم و حالا به قطر كفته بيا و يك جند بندر از آنجا هم به ما بديد و الان در حال كفتكويند .آقاي كردان هم مي كويد زاهدي و آكسفورد از آمريكا دستور كرفته اند تا اسلام را ذليل و خوار كنند او هم لج كرد و با كرسنت بند و بست كرد و سر شريعتمداري كيهان داشت كلاه ميرفت كه سر بزنكاه مج كردان را كرفت و آيت الله مومن هم كفته ديكر شكر نه مي خرد و نه مي فروشد جون مي خواهد روي شكرها جاه نفت بزند و از لج احمدي نزاد قيمت نفت را كاهش دهد رفسنجاني هم ناراحت است جون مي كه بجه بازي نكنيد كار به جائي رسيده كه با روحانيت هم بجه بازي مي كنند به همين دليل آهي كشيد و كفت روحانيت از شما هم انتقام خواهد كرفت همانطور كه شاه را سرنكون كرد نوبت شما هم مي رسد . ....

-- فرهاد-فرياد ، Sep 16, 2008

ببينيد آقايان مهارت غريبي در جنسي كردن هر ابزلري دارند. عينك و اشعه مو را كه فراموش نكرده ايد؟
در همين راستا ميخواستم بگويم نوري كه بر آقاي كردان در مجلس تابيده بود منشا اش حتما همان سوراخي بوده كه ايشان در تابستان 57 گشوده بودند!

-- آقا جواد ، Sep 17, 2008

این آقای فرهاد فکر می کنم خودشم ... آره.... البته می دونم که چاپ نمی شه/ چقدرم غلط املایی داره کامنتاش بهش بگین بره پیش قرائتی

-- بدون نام ، Sep 17, 2008

در مورد اجحاف بدیگران تمام مسئولین نظام شبیه یکدیگر هستند مرگ را برای همسایه میخواهند وچون خودشان را تافته جدا بافته میدانند...ببری مال مسلمان و چو مالت ببرنند فریاد بر اری که مسلمانی نیست

-- حسن ، Sep 17, 2008

چرا این اقایون همه چیز رو از دریچه استعمال کردن نگاه میکنند؟ مگه موبایل...است؟ چرا مثل بقیه مردم دنیا از موبایل برای مکالمه کردن استفاده نمیکنند؟ حتما" باید هر چیزی رو استعمال کرد تا اقایون بتونند تو رساله شون بهش جواب بدند ؟

س- موبایل را چگونه باید استعمال کرد؟

ج- احتیاط واجب آنست که باطری را در آورند و بعد ...

-- majid ، Sep 17, 2008

:))))))

-- سويل ، Sep 17, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)