تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

New York, New York

Download it Here!

آقای احمدی‌نژاد برای شارژ مجدد هاله نور به نیویورک می‌رود. ظاهرا باتری هاله نور هر سال فقط در محلی که برای احمدی‌نژاد دست تکان می‌دهند و می‌گویند "محمود، محمود" دوباره بر می‌گردد به وضع روز اولش.

به گفته ناظران در هیات دولت، هاله نور در روزهای ماه مبارک رمضان فقط بعد از افطار پیدایش شده است. کارشناس امور هاله کلاغستون معتقد است که چون هاله دروغین است، در ماه مبارک فقط بعد از افطار می شود دروغ گفت و به همین دلیل آن زمان ظهور می‌کند.

خبرنگار ما از نیویورک گزارش داد که تیم احمدی‌نژاد به دلیل موفقیت‌های چشم‌گیر سخنرانی او در دانشگاه کلمبیا، دنبال جایی بهتر برای تداوم موقفیت‌ها می‌گردند. فعلا انجمن ایرانیان همجنس‌گرای ساکن نیویورک گفته که حاضر است سالن خود را در اختیار رئیس جمهوری بگذارد به شرطی که نصف مسافران پرواز او به نیویورک را همجنس‌گرایان ایرانی پر کنند. احمدی‌نژاد سال پیش گفته بود که ما در ایران همجنس‌باز نداریم که البته بدون بررسی گزارش‌های پزشکی قانونی از شهرهای دارای حوزه علمیه بود.

وزیر دادگستری و رئیس صدا و سیما با هم درگیر شدند. غلامحسین الهام که وزیر دادگستری و سخنگوی دولت و همسر خانم رجبی و غیره است، گفت هیچ نظارتی روی صدا و سیما وجود ندارد. آقای الهام چند سال پیش که اینکاره نشده بود وقتی اصلاح‌طلبان خواستار نظارت روی صدا و سیما شده بودند، گفته بود که نظارت روی صدا و سیما که در اختیار مقام مِعظم رهبری است، شرعا حرام می‌باشد. فعلا که شرعا حرام نیست. عزت الله ضرقامی نیز به الهام گفته است که ذرت پرت نکند، که منظورش این است که زرت و پرت زیادی نکند. او گفت آقای الهام برود بزرگترش را بیاورد. وی همچنین از وزیر دادگستری خواست اول قانون بخواند بعد حرف بزند. خانم رجبی هنوز به اظهارات رئیس صدا و سیما علیه شوهرش پاسخ نداده و تا این لحظه آقای ضرقامی خلع لباس نشده است!

مجلس خواستار استیضاح وزیر آموزش و پرورش شد. لازم به ذکر است که قرار بود بعد از سخنرانی آقای احمدی نژاد در باره لزوم افزایش جمعیت، این وزارت بشود وزارت آمیزش و پرورش که تا این لحظه آمار حاملگی دانش آموزان اصلا قابل قبول نبوده است!

رییس اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی گفت. مشکل ما کمبود جاسوس مسلط به زبان فارسی است. کلاغستون معتقد است با توجه به اینکه بعضی از کیهانی‌ها و اقمارشان عملا در جهت منافع اسرائیل حرکت کرده‌اند، فرم‌های استخدامی را به نشانی تهران، کوچه شهید شاهچراغی، موسسه کیهان طبقه سوم، اتاق مدیریت بفرستند و حتما بدون جواب نخواهند ماند!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

اتفاقا ایران کشور همجنسبازهاست فقط تو ایرانه که هم جنسها می تونن با هم بازی های مختلف کنن در حالیکه تو کشورهای غربی
دو جنس مخالف هم می تونن با هم بازی کنن مثل فوتبال بازی بین زن و مرد اسکواش بازی بین زن و مرد
اما فقط تو ایرانه که همجنسا حق دارن با هم فوتبال بازی کنن یا بازیهای دیگه اصلا بازی چیز خوبیه اما اونی که مد نظر آقای پرزیدنت احمدی بود
اسمشو فکر نمی کنم بشه بازی گذاشت اونو طبق رساله باید سانت گرفت تا ببینن اگر بیش از چهار سانت آف ساید شده حکم اخراج ابدی بازیکن از روی زمین صادر بشه!

-- بدون نام ، Sep 7, 2008

خداوكيلي يه عده اگه جايي چيزي رو ببينن و
اظهار فضل نكنن نميشه .

اين بابا بالاييه منظورش چيه اصلا چه ربطي
داشت به متن ؟

-- بدون نام ، Sep 7, 2008

اونایی که باید مطلبو بگیرن گرفتن جناب iq

-- بدون نام ، Sep 7, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)